Koordinátor/koordinátorka dostupného bývania

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac- možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Komunikácia a spolupráca s neziskovými organizáciami zapojenými do podpory klientov.
• Spolupráca s nájomníkmi v mestskom bytovom fonde vyžadujúcimi intenzívnu sociálnu podporu.
• Spolupráca s dotknutými oddeleniami magistrátu hlavného mesta.
• Koordinácia procesu odovzdávania informácií a riešenie vzniknutých kríz medzi neziskovými organizáciami, mestom a klientami.
• Aktívne riešenie problémov a sťažností v určených mestských nájomných bytoch
• Budovanie siete klientskej podpory u nájomníkov vybraných bytov.
• Aktívna spolupráca s príspevkovými organizáciami a mestskými firmami s cieľom zamestnávanie nájomníkov pri vybraných mestských bytov.
• Dohľad a metodická garancia dodržiavania princípov klientskej podpory definovaných memorandom medzi neziskovými organizáciami a mestom pri vybraných mestských bytoch.
• Dohľad nad dodržiavaním nájomných zmlúv a pravidelného platenie nájomného u nájomníkov vybraných mestských bytov.
• Spolupráca na vytváraní metodických materiálov a záväzných dokumentov mesta v oblasti sociálneho a dostupného bývania
• Spolupráca s inštitútom prevencie straty bývania v mestských nájomných bytoch.

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámky:
1. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných uchádzačov.
2. Sekcia sociálnych vecí vyhlasuje súbežne výberové konania na tieto pozície: Expert pre ľudí bez domova, Samostatný odborný referent pre prevenciu straty bývania, Samostatný odborný referent pre pilotný projekt "nájomné byty", Samostatný odborný referent pre zariadenia dlhodobej starostlivosti, Samostatný odborný referent pre vyúčtovanie FPP, Koordinátor/ka terénneho tímu, Odborný terénny pracovník/čka s ľuďmi bez domova v mestskom terénnom programe a Pracovník/pracovníčka na Front office. V prípade, ak má uchádzač záujem aj o niektorú z uvedených pozícií, prosíme uviesť do žiadosti o zamestnanie.“
3. Vybraní záujemcovia, ktorí zašlú podklady k výberovému konaniu v termíne do 10.12.2019, budú kontaktovaní v zrýchlenom režime a bude s nimi realizovaný pohovor prioritne v týždni od 18. 12. do 22.12.2019 /v závislosti od počtu kandidátov/.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – Koordinátor dostupného bývania - neotvárať“, najneskôr do 07.01.2020 na adresu:

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
2. Záujem a skúsenosti v oblasti sociálnej problematiky výhodou
3. Bezúhonnosť
4. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
5. Znalosť cudzieho jazyka výhodou
6. Dobré znalosti Microsoft Word, Microsoft Excel

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3818719  Posting date: 2.1.2020  Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac