We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Samostatný odborný referent-expert v Útvare strategického plánovania a tvorby politík, Sekcii strategického plánovania, analýz a hodnotenia v Metropol
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Ponúkaný plat: od 1 300 EUR/mes. Tarifný plat: od od 736,50 €
Ponúkaný plat: od 1 300 EUR/mes. Tarifný plat: od od 736,50 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Expert-Projektový manažér pre sociálnu oblasť
Rámcová náplň práce:
a) V spolupráci s Odborom stratégií a projektov magistrátu hl. mesta :
a. Spolupráca na príprave projektového zámeru so zameraním na prvky inovatív-nosti projektov v sociálnej oblasti
b. Spolupráca na príprave žiadosti o finančnú podporu so zameraním na prvky inovatívnosti projektov v sociálnej oblasti
b) V spolupráci so zodpovednými pracovníkmi Oddelenia sociálnych vecí magistrátu hl. mesta:
a. Koordinácia základných činností:
i. Sledovanie a kontrola napĺňania harmonogramu aktivít projektov v gescii SSV, napríklad projektov v oblasti pomoci ľuďom bez domova, sociálneho bývania, drogovej politiky a ohrozených lokalít, predovšet-kým Obchodná ulica, Kopčianska a Stavbárska a v oblasti pomoci ľuďom z ďalších cieľových skupín Sekcie sociálnych vecí (ďalej len „projekty v gescii SSV“)
ii. Koordinácia a metodická podpora pre špecificky inovatívne procesy pri realizácii projektov v gescii SSV
iii. Spolupráca pri tvorbe kompetencií a zodpovedností pri realizácii aktivít projektov v gescii SSV
iv. Dohľad a koordinácia procesov verejného obstarávania projektov v gescii SSV
v. Dohľad a koordinácia procesov výberových konaní v projektoch v gescii SSV
vi. Dohľad a kontrola dodržiavania základných podmienok zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov na projekty v gescii SSV
vii. Dohľad a kontrola dodržiavania základných predpisov určujú-cich pravidlá čerpania finančných prostriedkov na projekty v gescii SSV (rozpočet HM BA a externé zdroje)
viii. Identifikácia hlavných rizík vyplývajúcich z realizácie projektov v gescii SSV
ix. Dohľad a kontrola kvality výstupov z projektov v gescii SSV
x. Koordinácia a dohľad nad procesmi tvorby internej projektovej doku-mentácie
xi. Koordinácia a metodická podpora publicitných aktivít a mediálnych kampaní realizovaných prostredníctvom projektov v gescii SSV
xii. Identifikácia potrieb a koordinácia činností spojených s profesionálnym a osobnostným rastom, vzdelávaním a supervíziou pre členov projektových tímov u projektov v gescii SSV
xiii. Koordinácia a metodické vedenie pri realizácii workshopov, se-minárov, konferencií a ďalších typov odborných stretnutí v rámci pro-jektov v gescii SSV
xiv. Nastavenie, koordinácia a dohľad na procesmi hodnotenia a evaluácie projektov realizovaných v gescii SSV
xv. Koordinácia a metodické vedenie pri procesoch spolupráce s tretími stranami (MVO, experti, vysoké školy, ministerstvá a pod.) a pri procesoch tvorby a fungovania pracovných skupín v rámci realizá-cie projektov v gescii SSV
xvi. Koordinácia a dohľad nad procesmi spolupráce pri tvorbe verej-ných politík, analytických a výskumných aktivitách a pod., spätých s realizáciou projektov v gescii SSV
xvii. Plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálnych potrieb SSV a OSV na základe pokynov priamych nadriadených.
c) Ďalšie činnosti:
a. Úzka spolupráca so splnomocnenkyňami a splnomocnencami primátora pri pl-není úloh v sociálnej oblasti.
Rámcová náplň práce:
a) V spolupráci s Odborom stratégií a projektov magistrátu hl. mesta :
a. Spolupráca na príprave projektového zámeru so zameraním na prvky inovatív-nosti projektov v sociálnej oblasti
b. Spolupráca na príprave žiadosti o finančnú podporu so zameraním na prvky inovatívnosti projektov v sociálnej oblasti
b) V spolupráci so zodpovednými pracovníkmi Oddelenia sociálnych vecí magistrátu hl. mesta:
a. Koordinácia základných činností:
i. Sledovanie a kontrola napĺňania harmonogramu aktivít projektov v gescii SSV, napríklad projektov v oblasti pomoci ľuďom bez domova, sociálneho bývania, drogovej politiky a ohrozených lokalít, predovšet-kým Obchodná ulica, Kopčianska a Stavbárska a v oblasti pomoci ľuďom z ďalších cieľových skupín Sekcie sociálnych vecí (ďalej len „projekty v gescii SSV“)
ii. Koordinácia a metodická podpora pre špecificky inovatívne procesy pri realizácii projektov v gescii SSV
iii. Spolupráca pri tvorbe kompetencií a zodpovedností pri realizácii aktivít projektov v gescii SSV
iv. Dohľad a koordinácia procesov verejného obstarávania projektov v gescii SSV
v. Dohľad a koordinácia procesov výberových konaní v projektoch v gescii SSV
vi. Dohľad a kontrola dodržiavania základných podmienok zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov na projekty v gescii SSV
vii. Dohľad a kontrola dodržiavania základných predpisov určujú-cich pravidlá čerpania finančných prostriedkov na projekty v gescii SSV (rozpočet HM BA a externé zdroje)
viii. Identifikácia hlavných rizík vyplývajúcich z realizácie projektov v gescii SSV
ix. Dohľad a kontrola kvality výstupov z projektov v gescii SSV
x. Koordinácia a dohľad nad procesmi tvorby internej projektovej doku-mentácie
xi. Koordinácia a metodická podpora publicitných aktivít a mediálnych kampaní realizovaných prostredníctvom projektov v gescii SSV
xii. Identifikácia potrieb a koordinácia činností spojených s profesionálnym a osobnostným rastom, vzdelávaním a supervíziou pre členov projektových tímov u projektov v gescii SSV
xiii. Koordinácia a metodické vedenie pri realizácii workshopov, se-minárov, konferencií a ďalších typov odborných stretnutí v rámci pro-jektov v gescii SSV
xiv. Nastavenie, koordinácia a dohľad na procesmi hodnotenia a evaluácie projektov realizovaných v gescii SSV
xv. Koordinácia a metodické vedenie pri procesoch spolupráce s tretími stranami (MVO, experti, vysoké školy, ministerstvá a pod.) a pri procesoch tvorby a fungovania pracovných skupín v rámci realizá-cie projektov v gescii SSV
xvi. Koordinácia a dohľad nad procesmi spolupráce pri tvorbe verej-ných politík, analytických a výskumných aktivitách a pod., spätých s realizáciou projektov v gescii SSV
xvii. Plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálnych potrieb SSV a OSV na základe pokynov priamych nadriadených.
c) Ďalšie činnosti:
a. Úzka spolupráca so splnomocnenkyňami a splnomocnencami primátora pri pl-není úloh v sociálnej oblasti.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
c. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
c. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list /max. dve normostrany/
2. Životopis /max. 4 normostrany/
3. Vyplnený osobný dotazník – vzdelanie + prax /nájdete v závere inzerátu/
4. Vyplnené čestné vyhlásenie na účely započítania praxe /nájdete v závere inzerátu/
5. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Funkčný plat je priznaním najmä osobného, príp. riadiaceho príplatku k tarifnému platu, čo u vybraného uchádzača zohľadní hodnotenie kvalitatívneho plnenia predpísaných kvalifikač-ných a odborných predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača a priznaním.
Uvedený ponúkaný plat je tarifný podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých za-mestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uve-deným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie –SOR SSP - neotvárať“, najneskôr do 26.08.2019 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list /max. dve normostrany/
2. Životopis /max. 4 normostrany/
3. Vyplnený osobný dotazník – vzdelanie + prax /nájdete v závere inzerátu/
4. Vyplnené čestné vyhlásenie na účely započítania praxe /nájdete v závere inzerátu/
5. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Funkčný plat je priznaním najmä osobného, príp. riadiaceho príplatku k tarifnému platu, čo u vybraného uchádzača zohľadní hodnotenie kvalitatívneho plnenia predpísaných kvalifikač-ných a odborných predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača a priznaním.
Uvedený ponúkaný plat je tarifný podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých za-mestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uve-deným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie –SOR SSP - neotvárať“, najneskôr do 26.08.2019 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné/ sociálne zameranie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa /humanitné alebo sociálne
zameranie výhodou/
2. Odborná prax v projektovom manažmente minimálne 3 roky po ukončení VŠ
3. Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, citlivosť, proaktívny prístup, nadšenie pre sociálnu oblasť a tému pomoci ľuďom v núdzi, odolnosť voči stresu, schopnosť efektívne riešiť problémové situácie.
4. Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet)
5. Schopnosť formulovať štylisticky kvalitný a precízny text v slovenskom jazyku
6. Dobrá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
7. Znalosť ďalších svetových jazykov výhodou
zameranie výhodou/
2. Odborná prax v projektovom manažmente minimálne 3 roky po ukončení VŠ
3. Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, citlivosť, proaktívny prístup, nadšenie pre sociálnu oblasť a tému pomoci ľuďom v núdzi, odolnosť voči stresu, schopnosť efektívne riešiť problémové situácie.
4. Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet)
5. Schopnosť formulovať štylisticky kvalitný a precízny text v slovenskom jazyku
6. Dobrá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
7. Znalosť ďalších svetových jazykov výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3736972
Posting date: 12.8.2019
2019-08-12
location: Bratislava Position: Odborný referent Company: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Basic wage component (gross) and other rewards: Ponúkaný plat: od 1 300 EUR/mes. Tarifný plat: od od 736,50 €