Vedúci oddelenia legislatívno-právneho

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy, Primaciálne námestie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 600 EUR/mes.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexne riadi a koordinuje činnosti oddelenia legislatívno-právneho.

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Písomná koncepcia výkonu funkcie cca 3 strany.
5. Výpis z registra trestov, nie starší ako jeden mesiac.

Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „Výberové konanie – Vedúci OLP neotvárať “ najneskôr do 30.07.2018 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právnické

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa právnického smeru.
2. Riadiaca prax min. 2 roky.
3. Odborná prax min 4 roky, na obdobnej pozícii v samospráve výhodou.
4. Znalosť v oblasti vymáhania pohľadávok a exekučného konania, oblasti posudzovania zmlúv spôsobilých na zápis do katastra nehnuteľností a katastrálnom konaní, v oblasti tvorby, posudzovania a uzatvárania zmlúv podľa Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka.
5. Znalosť legislatívy verejnej správy, samosprávy, všeobecne záväzných nariadení a predpisov verejnej správy.
6. Znalosť prípravy, schvaľovania a vyhlasovania všeobecne záväzných nariadení, znalosť procesných postupov a fungovania samosprávy.
7. Znalosť tvorby interných právnych predpisov v samospráve.
8. Znalosť správneho poriadku, zákona o slobode informácií, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o verejnom obstarávaní.
9. Bezúhonnosť.
10. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
11. Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
12. Ovládanie PC na používateľskej úrovni (EXCEL podmienkou)
13. Práca s informačným systémom NORIS výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3443575  Posting date: 9.7.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 1 400 - 1 600 EUR/mes.