We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci oddelenia legislatívno-právneho
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy, Primaciálne námestie, Staré Mesto
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy, Primaciálne námestie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 600 EUR/mes.
1 400 - 1 600 EUR/mes.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexne riadi a koordinuje činnosti oddelenia legislatívno-právneho.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Písomná koncepcia výkonu funkcie cca 3 strany.
5. Výpis z registra trestov, nie starší ako jeden mesiac.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „Výberové konanie – Vedúci OLP neotvárať “ najneskôr do 30.07.2018 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Písomná koncepcia výkonu funkcie cca 3 strany.
5. Výpis z registra trestov, nie starší ako jeden mesiac.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „Výberové konanie – Vedúci OLP neotvárať “ najneskôr do 30.07.2018 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právnické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa právnického smeru.
2. Riadiaca prax min. 2 roky.
3. Odborná prax min 4 roky, na obdobnej pozícii v samospráve výhodou.
4. Znalosť v oblasti vymáhania pohľadávok a exekučného konania, oblasti posudzovania zmlúv spôsobilých na zápis do katastra nehnuteľností a katastrálnom konaní, v oblasti tvorby, posudzovania a uzatvárania zmlúv podľa Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka.
5. Znalosť legislatívy verejnej správy, samosprávy, všeobecne záväzných nariadení a predpisov verejnej správy.
6. Znalosť prípravy, schvaľovania a vyhlasovania všeobecne záväzných nariadení, znalosť procesných postupov a fungovania samosprávy.
7. Znalosť tvorby interných právnych predpisov v samospráve.
8. Znalosť správneho poriadku, zákona o slobode informácií, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o verejnom obstarávaní.
9. Bezúhonnosť.
10. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
11. Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
12. Ovládanie PC na používateľskej úrovni (EXCEL podmienkou)
13. Práca s informačným systémom NORIS výhodou.
2. Riadiaca prax min. 2 roky.
3. Odborná prax min 4 roky, na obdobnej pozícii v samospráve výhodou.
4. Znalosť v oblasti vymáhania pohľadávok a exekučného konania, oblasti posudzovania zmlúv spôsobilých na zápis do katastra nehnuteľností a katastrálnom konaní, v oblasti tvorby, posudzovania a uzatvárania zmlúv podľa Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka.
5. Znalosť legislatívy verejnej správy, samosprávy, všeobecne záväzných nariadení a predpisov verejnej správy.
6. Znalosť prípravy, schvaľovania a vyhlasovania všeobecne záväzných nariadení, znalosť procesných postupov a fungovania samosprávy.
7. Znalosť tvorby interných právnych predpisov v samospráve.
8. Znalosť správneho poriadku, zákona o slobode informácií, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o verejnom obstarávaní.
9. Bezúhonnosť.
10. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
11. Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
12. Ovládanie PC na používateľskej úrovni (EXCEL podmienkou)
13. Práca s informačným systémom NORIS výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3443575
Posting date: 9.7.2018
2018-07-09
location: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy, Primaciálne námestie, Staré Mesto Position: Vedúci oddelenia Company: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 400 - 1 600 EUR/mes.