Samostatný odborný referent v oblasti rozpočtu a kontrollingu

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Magistrát hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vykonávanie ucelenej agendy rozpočtu:
• zabezpečovanie rozpočtového kontrollingu a údajov z informačného systému a výstupov z účtovníctva,
• sledovanie prípustnosti operácií z hľadiska plnenia rozpočtu,
• participácia na zostavovaní rozpočtu hlavného mesta SR a jeho zmien,
• zabezpečenie prenosu informácií za oblasť rozpočtu do informačných systémov (IS NORIS, RIS.SAM),
• spracúvanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení útvarov Magistrátu a mestských organizácií do záverečného účtu hlavného mesta SR Bratislavy a do orgánov mesta.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Výpis z registra trestov nie starší ako jeden mesiac.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – SOR rozpočet - neotvárať“, najneskôr do 9.11. 2017 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa.
Výhodou ekonomické zameranie a praktické znalosti z rozpočtovníctva, z účtovníctva, z hospodárskej informatiky a zo spracovávania dát.
Odborná prax minimálne 3 roky.
Znalosť právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy.
Bezúhonnosť
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie.
Počítačové znalosti – veľmi dobrá úroveň Excelu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3210030  Posting date: 9.10.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou