We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Service Training & Quality Specialist
Kto sme:Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.
Tím Customer Service tvoria príjemní ľudia, ktorí majú radi nové výzvy ale aj zábavu. Spoločný čas trávime aj v rámci organizovaných teambuildingov približne dvakrát do roka, niektorí z nás si idú spoločne zabehať, iní zase hrajú vo vlastnej kapele alebo väčšinu svojho voľného času venujú rodine. Aj v náročnejších situáciách vieme nájsť to pozitívne a pridať trošku humoru na odľahčenie.
Čo bude tvoriť tvoju pracovnú náplň:
• Monitoring kvality práce špecialistov Zákazníckeho servisu a navrhovanie žiadúcich tréningov a zlepšení, vyhodnocovanie ukazovateľov kvality pracovného výkonu
• Tréning a rozvoj špecialistov Zákazníckeho servisu vrátane overovania získaných vedomostí
• Pravidelná aktualizácia procesov a pracovných postupov na oddelení
• Aktívna komunikácia s teamleadrami oddelenia Zákaznícky servis a centrálou spoločnosti
• Zodpovednosť za správne systémové nastavenia pre špecialistov Zákazníckeho servisu
• V prípade potreby participácia na projektoch oddelenia
Čo očakávame:
• Obsiahle skúsenosti v oblasti práce na Zákazníckom servise
• Aktívna znalosť AJ jazyka slovom aj písmom; nemčina alebo maďarčina výhodou
• Vynikajúce komunikačné schopnosti; schopnosť aktívne počúvať a dávať štruktúrovanú spätnú väzbu, motivovať a odovzdávať vedomosti
• Efektívny time management
• Užívateľská znalosť MS Office
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
OD 1500 € (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne cudzieho jazyka)
Kontakt
Lyreco CE, SE
Ďubjaková Gabriela
Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
lyreco.com
ID: 4037391
Posting date: 23.2.2021
2021-02-23
location: okres Pezinok Position: Coach, Lektor, školiteľ, Obchodný referent, Pracovník reklamačného oddelenia, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Company: Lyreco CE, SE
The job comes from another website or source.