We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Supervisor inventúrneho teamu
Hlavné zodpovednosti
Supervisor zabezpečuje a riadi kontrolu skladových zásob, optimálne nastavenia a zaskladnenie tovarov s cieľom zabezpečiť vysokú produktivitu a doručiť vysokú kvalitu našim zákazníkom.
O nás
Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business-to-Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Náplň práce
• Riadenie, koučovanie a motivovanie Inventory teamu,
• analýza a optimalizácia pracovných postupov, zabezpečenie rovnocenného pracovného výkonu jednotlivých stanovísk prípravy tovaru s cieľom zlepšovať produktivitu práce,
• organizácia a zabezpečenie optimálneho zaskladnenia tovarov na vychystávacie
pozície a skladovania tovarov podľa ich povahy, rozmerov, váhy a pohybov (nové, delistované, reklamné produkty a pod.),
• starostlivosť a udržiavanie správnych údajov produktov a skladových pozícií,
• manažovanie projektov,
• koordinácia a kontrola preskladnení tovarov, inventúr a externého skladu,
• vyhodnocovanie inventúrnych rozdielov a prijímanie nápravných opatrení,
• monitorovanie vychystávacích listov, stanovovanie ich priorít s cieľom optimalizácie pracovného výkonu distribučného centra,
• preskúmavanie zákazníckych sťažností, identifikácia chýb a poskytovanie spätnej väzby,
• analýza pohybov skladového tovaru a vyhodnocovanie obrátkovosti,
• zlepšovanie procesov s cieľom zvýšiť spokojnosť zákazníkov,
• riadenie, motivovanie a kontrola pracovníkov oddelenia,
• dodržiavanie BOZP, čistoty a poriadku v distribučnom centre.
Požadované skúsenosti a znalosti
• Výborné komunikačné a organizačné schopnosti,
• predchádzajúce skúsenosti so zásadami kontroly zásob a skladovým hospodárstvom,
• výborné analytické schopnosti - Microsoft Excel na pokročilej úrovni,
• skúsenosť s vedením tímu,
• ovládanie systémov prednostne SAP (WM, MM),
• predchádzajúca prax v distribučnom centre,
• pokročilá znalosť anglického jazyka,
• skúsenosti s kontinuálnym zlepšovaním (napr. 5S) sú výhodou.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
OD 1600 € (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie a skúseností,
túto tému bližšie prediskutujeme na osobnom stretnutí).
Kontakt
Lyreco CE, SE
Martina Halašková
Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
lyreco.com
ID: 3645499
Posting date: 16.4.2019
2019-04-16
location: okres Pezinok Position: Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci oddelenia Company: Lyreco CE, SE
The job comes from another website or source.