We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manager & Compliance Officer
Lugera & Maklér spol.s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
from 1300€
from 1300€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Completing all office management tasks
- Ongoing organizational tasks
- Gathering data in Excel lists (diverse staff lists, payments, diverse contact lists, etc.)
- Create physical filing system, organize the electronic filing system for documents to be uploaded (for other staff members)
- Support the Head of IT and Head of Marketing (both based in Bratislava) in small, clearly defined project-related tasks
- Representing the Bratislava office in activities and alignments within the organization
- …and all other tasks developing over time, necessary in fulfillment of typical office management responsibilities in Bratislava
- Ongoing organizational tasks
- Gathering data in Excel lists (diverse staff lists, payments, diverse contact lists, etc.)
- Create physical filing system, organize the electronic filing system for documents to be uploaded (for other staff members)
- Support the Head of IT and Head of Marketing (both based in Bratislava) in small, clearly defined project-related tasks
- Representing the Bratislava office in activities and alignments within the organization
- …and all other tasks developing over time, necessary in fulfillment of typical office management responsibilities in Bratislava
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Having a strong work ethic and the ability to address multiple tasks in a short time frame and being able to stick to strict deadlines
- A general understanding of the workings of the company and the general market for residence and citizenship services
- The ability to build and maintain good and lasting relationships with both internal and external clients
- Carrying out general business administration accurately and consistently
- Oral and written communication in English and Slovak
- Excellent interpersonal skills and self-awareness
- Excellent relationship building skills
- Skilled and knowledgeable with the use of the Microsoft Office Suite, esp. Powerpoint, Excel and Word
- English skills on high level (business fluent)
- Planning and organizing under flexible framework condition
- A general understanding of the workings of the company and the general market for residence and citizenship services
- The ability to build and maintain good and lasting relationships with both internal and external clients
- Carrying out general business administration accurately and consistently
- Oral and written communication in English and Slovak
- Excellent interpersonal skills and self-awareness
- Excellent relationship building skills
- Skilled and knowledgeable with the use of the Microsoft Office Suite, esp. Powerpoint, Excel and Word
- English skills on high level (business fluent)
- Planning and organizing under flexible framework condition
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lugera & Maklér je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3490905
Posting date: 12.9.2018
2018-09-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Compliance špecialista, Office manager Company: Lugera & Maklér spol.s r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: from 1300€