We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operation Manager / Personalista
Logamic s. r. o.
Miesto práce
Koceľova 15, Bratislava
Koceľova 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 500 EUR/mesiac
1 200 - 2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme IT firma, ktorá poskytuje programátorov na projekty klientov. Programátori pracujú u nás v kancelárii, u klienta alebo z domu. Teraz nás je 25 a ďalej rastieme. Potrebujeme posilniť operatívu pri zamestnancoch a klientoch.
Si človek, ktorý má rád riadenie chodu firmy od administratívy cez ekonomiku až po personalistiku v IT spoločnosti? Áno, chceme nájsť tak trochu dynamického chameleóna, ktorý rád komunikuje, vybavuje a má vo veciach pedantný poriadok. Starostlivosť o ľudí je ti blízka. Nečakáš, kým ti úlohy samé padnú z neba na stôl, ale vieš čo je kedy potrebné urobiť a si proaktívny/a.
Podrobnejšie, čo by si robil/a:
Prípravu a úhradu miezd a faktúr.
Mesačný finančný kontroling a reporting a prehľad v cash-flow. Kontrolovať, či aj nám bolo všetko správne a načas uhradené od klientov. Ak niekto mešká s platbou, tak ho upozorníš a snažíš sa, aby nám to bolo uhradene ASAP.
Cesťáky, manažment dovoleniek a PN-iek, objednávky gastráčov a iné potrebné veci pre chod firmy.
Nákup a obstarávanie produktov a služieb pre hladký chod firmy napr.: Tlačiareň, služba na elektronické podpisovanie zmlúv. Urobíš analýzu a porovnanie a vyberieš tri najlepšie, z ktorých jednu vyberieme.
Inventarizácia telefónov a počítačov, aby sme vedeli ktorý kolega ma ktorý hardvér a ktorý je dostupný.
Manažment timesheetov programátorov a následná akceptácia klientami.
Hladký chod v kancelárii, aby bolo nakúpené napr.: káva v kávovare. Manažment upratovačky, aby bolo vždy čisto.
Vhodné je mať prehľad o pracovnom a obchodnom práve, pretože budeš mať na zodpovednosť študovanie zmlúv aj od programátorov, aj nových klientov a v niektorých prípadoch sa budeš potrebovať poradiť s externým právnikom.
Prehľad a organizácia zmlúv a ich predlžovanie alebo ukončovanie s existujúcimi programátormi a klientmi.
High-level operation, naštudovanie si nových vecí, ako napr. relokácia zamestnanca na Filipíny, založenie pobočky v zahraničí a otvorenie bankového účtu.
Organizácia a príprava teambuildingov a pod.
Komunikácia s účtovníčkou, sociálnou poisťovňou a zamestnancami kvôli A1 dokladom pri práci v zahraničí.
Onboarding nových programátorov na projekty od podpisu zmluvy, zabezpečenie hardvéru a softwarových licencií, firemného e-mailu, reporting pre klienta až po prípadny off-boarding, keď občas niekto odchádza.
Technická podpora: Vieš pomôcť netechnickým kolegom v head office alebo si rýchlo vygoogliš a naštuduješ ako nainštalovať napr.: Antivírus, VPN, mailového klienta alebo niečo nastaviť vo Windows, alebo Mac OS. Plus manažment firemných subscriptions napr.: Docusign, Clockify,Jira...
Kontrola spokojnosti: Pravidelná komunikácia s programátormi a klientami, či sú všetci spokojní.
Kontrola e-mailového inboxu a poštovej schránky, aby spam nezaťažoval majiteľov firmy a zároveň, aby sa dôležité veci rýchlo dostali ku kompetentným osobám.
Najväčší nával prác je posledný a prvý týždeň v mesiaci. Zvyčajne 2 týždne v strede mesiaca nie je človek na tejto pozíci plne vyťažený, a preto je možnosť si vybrať side job, ktorý prinesie firme hodnotu.
Môže to byť napr.:
- hľadanie nových klientov, kde vieme predať naše IT služby / odborníkov
- IT recruit
- IT predaj
- alebo niečo vymyslíme spolu :)
Si človek, ktorý má rád riadenie chodu firmy od administratívy cez ekonomiku až po personalistiku v IT spoločnosti? Áno, chceme nájsť tak trochu dynamického chameleóna, ktorý rád komunikuje, vybavuje a má vo veciach pedantný poriadok. Starostlivosť o ľudí je ti blízka. Nečakáš, kým ti úlohy samé padnú z neba na stôl, ale vieš čo je kedy potrebné urobiť a si proaktívny/a.
Podrobnejšie, čo by si robil/a:
Prípravu a úhradu miezd a faktúr.
Mesačný finančný kontroling a reporting a prehľad v cash-flow. Kontrolovať, či aj nám bolo všetko správne a načas uhradené od klientov. Ak niekto mešká s platbou, tak ho upozorníš a snažíš sa, aby nám to bolo uhradene ASAP.
Cesťáky, manažment dovoleniek a PN-iek, objednávky gastráčov a iné potrebné veci pre chod firmy.
Nákup a obstarávanie produktov a služieb pre hladký chod firmy napr.: Tlačiareň, služba na elektronické podpisovanie zmlúv. Urobíš analýzu a porovnanie a vyberieš tri najlepšie, z ktorých jednu vyberieme.
Inventarizácia telefónov a počítačov, aby sme vedeli ktorý kolega ma ktorý hardvér a ktorý je dostupný.
Manažment timesheetov programátorov a následná akceptácia klientami.
Hladký chod v kancelárii, aby bolo nakúpené napr.: káva v kávovare. Manažment upratovačky, aby bolo vždy čisto.
Vhodné je mať prehľad o pracovnom a obchodnom práve, pretože budeš mať na zodpovednosť študovanie zmlúv aj od programátorov, aj nových klientov a v niektorých prípadoch sa budeš potrebovať poradiť s externým právnikom.
Prehľad a organizácia zmlúv a ich predlžovanie alebo ukončovanie s existujúcimi programátormi a klientmi.
High-level operation, naštudovanie si nových vecí, ako napr. relokácia zamestnanca na Filipíny, založenie pobočky v zahraničí a otvorenie bankového účtu.
Organizácia a príprava teambuildingov a pod.
Komunikácia s účtovníčkou, sociálnou poisťovňou a zamestnancami kvôli A1 dokladom pri práci v zahraničí.
Onboarding nových programátorov na projekty od podpisu zmluvy, zabezpečenie hardvéru a softwarových licencií, firemného e-mailu, reporting pre klienta až po prípadny off-boarding, keď občas niekto odchádza.
Technická podpora: Vieš pomôcť netechnickým kolegom v head office alebo si rýchlo vygoogliš a naštuduješ ako nainštalovať napr.: Antivírus, VPN, mailového klienta alebo niečo nastaviť vo Windows, alebo Mac OS. Plus manažment firemných subscriptions napr.: Docusign, Clockify,Jira...
Kontrola spokojnosti: Pravidelná komunikácia s programátormi a klientami, či sú všetci spokojní.
Kontrola e-mailového inboxu a poštovej schránky, aby spam nezaťažoval majiteľov firmy a zároveň, aby sa dôležité veci rýchlo dostali ku kompetentným osobám.
Najväčší nával prác je posledný a prvý týždeň v mesiaci. Zvyčajne 2 týždne v strede mesiaca nie je človek na tejto pozíci plne vyťažený, a preto je možnosť si vybrať side job, ktorý prinesie firme hodnotu.
Môže to byť napr.:
- hľadanie nových klientov, kde vieme predať naše IT služby / odborníkov
- IT recruit
- IT predaj
- alebo niečo vymyslíme spolu :)
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú mladí a kreatívni, ale rovnako aj s 10 ročnými skúsenosťami;
- flexibilitu;
- otvorenú a priamu komunikáciu;
- prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti;
- pestré portfólio aktivít;
- priestor na uplatnenie vlastných nápadov;
- možnosť čiastočného homeoffice.
- neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú mladí a kreatívni, ale rovnako aj s 10 ročnými skúsenosťami;
- flexibilitu;
- otvorenú a priamu komunikáciu;
- prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti;
- pestré portfólio aktivít;
- priestor na uplatnenie vlastných nápadov;
- možnosť čiastočného homeoffice.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké silné vlastnosti by si mal/a mať?
Samostatnosť v myslení a pri práci, vieš si naštudovať a rýchlo pochopiť nové veci a spraviť ich dobre aj keď si ich predtým nerobil/a.
Proaktívnosť: nečakáš, kým ti dajú úlohu, ale vieš si nájsť a vybrať robotu, ktorá prinesie najväčšiu hodnotu.
Prioritizácia: keď máš 5 úloh na stole, tak si vieš vybrať tú, ktorá je najdôležitejšia a aj najurgentnejšia.
Porozumenie a nadhľad, rýchlo pochopíš a zorientuješ sa v nových veciach.
Pamäť: Aj to čo si nezapíšeš, nenájdeš v poznámkach, tak nezabudneš.
Zodpovednosť: keď je deadline na niečo do zajtra, tak radšej zostaneš o hodinu dlhšie, aby si to spravil/a a flexibilne sa prispôsobíš.
Kvalita: si precízny/a a tvoje výstupy sú vo vysokej kvalite či pri úhradách, kontrolingu, alebo pri vypĺňaní zmlúv.
Komunikácia: Vieš asertívne vysvetliť a vyjednať dohodu tak, aby obe strany boli spokojné.
Vždy nájdeš riešenie: Vieš sa na vec pozrieť z pohľadu druhej strany, z iných uhlov a nájdeš riešenie, ktoré by iných možno nenapadlo a hlavne všetky strany ostanú spokojné.
Starostlivosť/budovanie dobrých vsťahov: Rad/a sa pravidelne postaráš, aby programátori aj klienti boli spokojní a ostali s nami dlhodobo spolupracovať.
Príjemne vystupovanie.
Angličtina na úrovni C1 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi).
Znalosť nemeckého jazyka aspoň na mierne komunikačnej úrovni B1 – B2 je výhodou.
Samostatnosť v myslení a pri práci, vieš si naštudovať a rýchlo pochopiť nové veci a spraviť ich dobre aj keď si ich predtým nerobil/a.
Proaktívnosť: nečakáš, kým ti dajú úlohu, ale vieš si nájsť a vybrať robotu, ktorá prinesie najväčšiu hodnotu.
Prioritizácia: keď máš 5 úloh na stole, tak si vieš vybrať tú, ktorá je najdôležitejšia a aj najurgentnejšia.
Porozumenie a nadhľad, rýchlo pochopíš a zorientuješ sa v nových veciach.
Pamäť: Aj to čo si nezapíšeš, nenájdeš v poznámkach, tak nezabudneš.
Zodpovednosť: keď je deadline na niečo do zajtra, tak radšej zostaneš o hodinu dlhšie, aby si to spravil/a a flexibilne sa prispôsobíš.
Kvalita: si precízny/a a tvoje výstupy sú vo vysokej kvalite či pri úhradách, kontrolingu, alebo pri vypĺňaní zmlúv.
Komunikácia: Vieš asertívne vysvetliť a vyjednať dohodu tak, aby obe strany boli spokojné.
Vždy nájdeš riešenie: Vieš sa na vec pozrieť z pohľadu druhej strany, z iných uhlov a nájdeš riešenie, ktoré by iných možno nenapadlo a hlavne všetky strany ostanú spokojné.
Starostlivosť/budovanie dobrých vsťahov: Rad/a sa pravidelne postaráš, aby programátori aj klienti boli spokojní a ostali s nami dlhodobo spolupracovať.
Príjemne vystupovanie.
Angličtina na úrovni C1 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi).
Znalosť nemeckého jazyka aspoň na mierne komunikačnej úrovni B1 – B2 je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V Logamic poskytujeme svojim zákazníkom softvérové riešenia, ktoré dodávame načas a v potrebnej kvalite. Pri vývoji aktívne s klientmi a našimi programátormi komunikujeme, aby sme zabezpečili 100 % spokojnosť začínajúc programátormi, klientom a samozrejme aj používateľov vytvorenej aplikácie.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3926422
Posting date: 19.6.2020
2020-06-19
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Company: Logamic s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac