We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Projektový koordinátor - vhodné aj pre absolventov s plynulou angličtinou!
Lionbridge (Slovakia) s.r.o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacprehodnotenie mzdy po 6 mesiacoch
900 EUR/mesiacprehodnotenie mzdy po 6 mesiacoch
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spájanie ľudí a odstraňovanie prekážok – to je naša kultúra.
Rád spoznávaš nové národnosti, baví ťa práca v tíme a chceš sa podieľať na produkcii medzinárodných projektov? Si čerstvý absolvent, či máš záujem o naštartovanie kariéry v oblasti projektového manažmentu?
V našej spoločnosti sme v zahraničí ako doma. Každodenne komunikujeme s komunitou našich existujúcich či potenciálnych klientov z rôznych krajín sveta. Ako jeden z nás môžeš byť súčasťou globálneho procesu v jednej z najväčších spoločností prekladateľského priemyslu.
Do nášho tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu s vôľou rozvíjať sa a učiť sa nové veci v oblasti riadenia projektov.
Čo robí projektový koordinátor?
- Vyhľadáva a kontaktuje prekladateľov pomocou internej databázy,
- komunikuje s prekladateľmi a s jazykovým tímom,
- udržiava databázy jednotlivých projektov,
- komunikuje s klientom ohľadom špecifikácií prekladu,
- pracuje s technológiami prekladateľského priemyslu,
- plánuje časový harmonogram projektov,
- stará sa o finančnú stránku projektu.
Čo potrebujem vedieť, ak sa chcem uchádzať o túto pozíciu?
Ovládať anglický jazyk na komunikačnej úrovni písomne aj ústne a mať pozitívny prístup k práci v globálnom tíme – ostatné ťa naučíme!
Rád spoznávaš nové národnosti, baví ťa práca v tíme a chceš sa podieľať na produkcii medzinárodných projektov? Si čerstvý absolvent, či máš záujem o naštartovanie kariéry v oblasti projektového manažmentu?
V našej spoločnosti sme v zahraničí ako doma. Každodenne komunikujeme s komunitou našich existujúcich či potenciálnych klientov z rôznych krajín sveta. Ako jeden z nás môžeš byť súčasťou globálneho procesu v jednej z najväčších spoločností prekladateľského priemyslu.
Do nášho tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu s vôľou rozvíjať sa a učiť sa nové veci v oblasti riadenia projektov.
Čo robí projektový koordinátor?
- Vyhľadáva a kontaktuje prekladateľov pomocou internej databázy,
- komunikuje s prekladateľmi a s jazykovým tímom,
- udržiava databázy jednotlivých projektov,
- komunikuje s klientom ohľadom špecifikácií prekladu,
- pracuje s technológiami prekladateľského priemyslu,
- plánuje časový harmonogram projektov,
- stará sa o finančnú stránku projektu.
Čo potrebujem vedieť, ak sa chcem uchádzať o túto pozíciu?
Ovládať anglický jazyk na komunikačnej úrovni písomne aj ústne a mať pozitívny prístup k práci v globálnom tíme – ostatné ťa naučíme!
Zamestnanecké výhody, benefity
- Každodenné využívanie angličtiny v komunikácii s celým svetom,
- možnosť kariérneho rastu,
- priateľský kolektív kolegov nie len v Žiline ale aj v Mumbaji,
- možnosť využiť „home office“,
- „dobrovoľnícky deň“ – možnosť ísť pomôcť tam, kde to treba v rámci pracovnej doby,
- účasť na firemných eventoch či teambuildingoch,
- príspevok do III. dôchodkového piliera,
- možnosť využiť permanentky do fitnes centra či na plaváreň,
- a mnoho ďalšieho!
- možnosť kariérneho rastu,
- priateľský kolektív kolegov nie len v Žiline ale aj v Mumbaji,
- možnosť využiť „home office“,
- „dobrovoľnícky deň“ – možnosť ísť pomôcť tam, kde to treba v rámci pracovnej doby,
- účasť na firemných eventoch či teambuildingoch,
- príspevok do III. dôchodkového piliera,
- možnosť využiť permanentky do fitnes centra či na plaváreň,
- a mnoho ďalšieho!
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o pracovnú pozíciu nám prosím zašlite životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za ich záujem o inzerovanú pozíciu. Radi by sme informovali, že budeme telefonicky kontaktovať len kandidátov, ktorí po starostlivom posúdení budú čo najpresnejšie spĺňať naše požiadavky a títo budú zaradení do výberového procesu.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za ich záujem o inzerovanú pozíciu. Radi by sme informovali, že budeme telefonicky kontaktovať len kandidátov, ktorí po starostlivom posúdení budú čo najpresnejšie spĺňať naše požiadavky a títo budú zaradení do výberového procesu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborná znalosť anglického jazyka min. na úrovni B2 (slovom i písmom) je podmienkou,
- schopnosť sebaorganizácie (čas a priority),
- schopnosť zdvihnúť telefón a hľadať riešenia, či informácie,
- zmysel pre detail,
- rozvážnosť a zdravý „sedliacky“ rozum,
- rešpektovanie iných kultúr a ľudí,
- prirodzená zvedavosť a chuť doťahovať veci do konca.
Výhodou sú:
- skúsenosti s logistikou, prácou v oblasti aktívnej komunikácie (telefón, e-mail) a s prácou v oblasti organizacie ľudí a aktivít (napr. delegát, event manažér, prevádzkový manažér, a pod.)
- znalosti „business English“,
- lepšie počítačové zručnosti ako požadované.
- schopnosť sebaorganizácie (čas a priority),
- schopnosť zdvihnúť telefón a hľadať riešenia, či informácie,
- zmysel pre detail,
- rozvážnosť a zdravý „sedliacky“ rozum,
- rešpektovanie iných kultúr a ľudí,
- prirodzená zvedavosť a chuť doťahovať veci do konca.
Výhodou sú:
- skúsenosti s logistikou, prácou v oblasti aktívnej komunikácie (telefón, e-mail) a s prácou v oblasti organizacie ľudí a aktivít (napr. delegát, event manažér, prevádzkový manažér, a pod.)
- znalosti „business English“,
- lepšie počítačové zručnosti ako požadované.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme pobočkou americkej spoločnosti Lionbridge, ktorá zákazníkom pomáha najmä s prekladmi ich dokumentov a softvéru. Na naše služby sa spoliehajú najväčší svetoví lídri v oblasti IT, medicíny, telekomunikácií, automobilového priemyslu, cestovného ruchu a marketingu – výsledky našej práce sú všade okolo vás (vo vašom telefóne, počítači, chladničke, aute, na krabičke liekov, či vo vašom vyhľadávači).
V Žiline fungujeme už viac ako 25 rokov.
Náš tím sa skladá z rôznych pozícií a väčšina kolegov sa stará okrem iného o komunikáciu a plánovanie (projektový manažment), kontrolu dokumentov (jazykové oddelenie), prípravu dokumentov pre tlač (grafické tímy), preklady softvérov, web stránok, online marketingových kampaní (inžinieri, developeri, testeri), kreatívnu činnosť (multimediálny tím), či nábor nových prekladateľov (manažment dodávateľov).
V Žiline fungujeme už viac ako 25 rokov.
Náš tím sa skladá z rôznych pozícií a väčšina kolegov sa stará okrem iného o komunikáciu a plánovanie (projektový manažment), kontrolu dokumentov (jazykové oddelenie), prípravu dokumentov pre tlač (grafické tímy), preklady softvérov, web stránok, online marketingových kampaní (inžinieri, developeri, testeri), kreatívnu činnosť (multimediálny tím), či nábor nových prekladateľov (manažment dodávateľov).
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 4104802
Posting date: 12.8.2021
2021-08-12
location: Žilina Position: Administratívny pracovník, referent, Korektor, Projektový manažér, Špecialista podpory zákazníkov, Tlmočník Company: Lionbridge (Slovakia) s.r.o.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac