We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista klientskeho centra (nutná znalosť minimálne dvoch jazykov - španielskeho, anglického alebo portugalského jazyka)
Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* spracovanie telefonických požiadaviek a e-mailov od zákazníkov (objednávky, reklamácie) klienta v cudzom jazyku
* administratívna činnosť
* práca na PC
* administratívna činnosť
* práca na PC
Zamestnanecké výhody, benefity
* kvalitné úvodné školenie
* motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
* pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
* možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
* moderné pracovné prostredie
* dochádzkový bonus
* profesijný a kariérny rast
* motivačné programy
* employee tip
* firemné akcie, teambuilding
* motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
* pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
* možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
* moderné pracovné prostredie
* dochádzkový bonus
* profesijný a kariérny rast
* motivačné programy
* employee tip
* firemné akcie, teambuilding
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Portugalský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* plynulý hovorený prejav v kombinácii dvoch jazykov španielský, portugalský alebo anglický
* užívateľskú znalosť práce na PC
* samostatnosť
* trpezlivosť
* užívateľskú znalosť práce na PC
* samostatnosť
* trpezlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3335698
Posting date: 14.3.2018
2018-03-14
location: okres Žilina Position: Telefonický operátor Company: Lion Teleservices SK, spol. s r.o.