Pracovník technickej podpory - infolinka, Hlavný pracovný pomer

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť! Ponúkame Ti príležitosť pracovať na zákazníckom servise pre mobilného operátora a možnosť naštartovať kariéru v medzinárodnej spoločnosti so stabilným zázemím a príjemným, dynamickým pracovným prostredím.
Pracovná náplň:
- spracovávanie prichádzajúcich hovorov a poskytovanie informácii volajúcemu zákazníkovi (práca na infolinke)
- zabezpečovanie poradenstva a zákazníckej podpory
- poskytovanie profesionálneho zákazníckeho servisu v súlade s potrebami zákazníka
- poskytovanie komplexných informácií o produktoch a službách.

Produktové a komunikačné úvodné školenie Ťa naučí všetko čo od Teba potrebujeme.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- dochádzkový bonus
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- employee tip – odporuč nám známeho, ktorý by chcel u nás pracovať a získaj atraktívny
bonus
- firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: [email protected], zavolaj na číslo 0903 710 451 alebo napíš cez whatsapp.
Na výberové konanie budeme uchádzačov kontaktovať telefonicky!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

výborné komunikačné zručnosti
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
flexibilita
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2826131  Posting date: 24.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: pri osobnom pohovore