Office Manager, Koordinátor/ka

LIKO - S, spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1 800 EUR/mesiac700€ + variabilná zložka, ceľkovo dle dosažených výsledků až 1800 € - zainteresovanost na zisku firmy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkneme Vám prácu, ktorá Vás bude baviť. Prečo?

• Sme moderná a dynamická firma, ktorá sa chce neustále zlepšovať a vyvíjať.
• Všetci pracujeme efektívne, práca je pre nás vášňou.
• Hľadáme do našich radov ľudí, ktorí sa neboja zodpovednosti a berú veci za svoje.
• Potrebujeme niekoho, kto nám pomôže s chodom kancelárie a administratívne
podporí kolegov v tíme.

Čo vás čaká?
• Príprava a kontola plnenia harnogramov zákaziek
• Plánovanie kapacít a komunikácia s projekt manažermi
• Príprava a schvalovanie podklaodv pre fakturáciu
• Kontroling realizácii po stránke administratívnej
• Kontrola Cash floow
• Zodpovednosť za celý chod realizačného tímu
• Príprava školení pre realizačné tími a starostlivosť o nich
• Kontrola zmlúv a komunikácia so zákazníkmi
• Možete sa tešiť na roznorodú a živú prácu

Zamestnanecké výhody, benefity

A za to Vám ponúkneme:

• Intenzívne a kvalitné zaškolenie
• Zaujímavú prácu v rodinnej výrobnej firme
• Prácu v priateľskom kolektíve s elánom dosahovať skvelé výsledky
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Veľkú škálu firemných benefitov (firemný telefón, notebook, moderné firemné oblečenie, a i.)

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť so stručným životopisom posielajte na adresu: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

výhodou je SPŠ stavebná

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme milú, pracovitú, ochotnú office manažérku, ktorá má chuť pracovať a chuť sa učiť.

Čo je dôležité pre nás?

• Váš pozitívny prístup k práci.
• Pojmy ako samostatnosť, zodpovednosť pre Vás nie sú cudzie slová
• Máte skúsenosti v administratíve minimálne 2 roky
• Poznáte základy účtovníctva
• Viete pracovať s Microsoft Word a EXCEL
• Anglický jazyk výhodou
• Starostlivý prístup ku zvereným úlohám a dotiahnutie týchto úloh do konca

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

LIKO - S je medzinárodne úspešná rodinná firma zo Slavkova U Brna, pôsobiaca na trhu už od roku 1992. Vyrábame a montujeme prestaviteľné a posuvné priečky, vstavky do hál, administratívne, logistické a výrobné objekty pre podnikanie. Venujeme sa zelenému stavaniu, taktiež aj zákazkovej kovovýrobe pre významných európskych dodávateľov technologických celkov. LIKO-S exportuje zhruba tretinu svojej produkcie do európskych štátov. Cez svoju obchodnú sieť dodáva firma svoje výrobky taktiež na trhy ako sú India, Stredný východ, Južná Amerika a najnovšie aj USA. Majitelia firmy väčšinu zisku každoročne venujú do významných investícií v rámci technológií, výskumu a vzdelávania zamestnancov. V minulých rokoch priniesla firma LIKO-S celý rad inovácií, ktoré vždy menili celé odvetvia. Máme veľa úžitkových vzorov na naše produkty. Usilujeme sa o to, aby náš štýl, naša filozofia, náš prístup k práci i životu bol jasne rozpoznateľný. Zamestnanec i zákazník je pre nás partnerom, ktorý si zasluhuje byť v centre pozornosti. Veríme, že najlepšie je byť najlepší!

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 3341262  Posting date: 23.1.2020  Basic salary component (gross): 700 EUR/mesiac