We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manager, Koordinátor/ka
LIKO - S, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1 800 EUR/mesiac700€ + variabilná zložka, ceľkovo dle dosažených výsledků až 1800 € - zainteresovanost na zisku firmy
700 - 1 800 EUR/mesiac700€ + variabilná zložka, ceľkovo dle dosažených výsledků až 1800 € - zainteresovanost na zisku firmy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkneme Vám prácu, ktorá Vás bude baviť. Prečo?
• Sme moderná a dynamická firma, ktorá sa chce neustále zlepšovať a vyvíjať.
• Všetci pracujeme efektívne, práca je pre nás vášňou.
• Hľadáme do našich radov ľudí, ktorí sa neboja zodpovednosti a berú veci za svoje.
• Potrebujeme niekoho, kto nám pomôže s chodom kancelárie a administratívne
podporí kolegov v tíme.
Čo vás čaká?
• Príprava a kontola plnenia harnogramov zákaziek
• Plánovanie kapacít a komunikácia s projekt manažermi
• Príprava a schvalovanie podklaodv pre fakturáciu
• Kontroling realizácii po stránke administratívnej
• Kontrola Cash floow
• Zodpovednosť za celý chod realizačného tímu
• Príprava školení pre realizačné tími a starostlivosť o nich
• Kontrola zmlúv a komunikácia so zákazníkmi
• Možete sa tešiť na roznorodú a živú prácu
• Sme moderná a dynamická firma, ktorá sa chce neustále zlepšovať a vyvíjať.
• Všetci pracujeme efektívne, práca je pre nás vášňou.
• Hľadáme do našich radov ľudí, ktorí sa neboja zodpovednosti a berú veci za svoje.
• Potrebujeme niekoho, kto nám pomôže s chodom kancelárie a administratívne
podporí kolegov v tíme.
Čo vás čaká?
• Príprava a kontola plnenia harnogramov zákaziek
• Plánovanie kapacít a komunikácia s projekt manažermi
• Príprava a schvalovanie podklaodv pre fakturáciu
• Kontroling realizácii po stránke administratívnej
• Kontrola Cash floow
• Zodpovednosť za celý chod realizačného tímu
• Príprava školení pre realizačné tími a starostlivosť o nich
• Kontrola zmlúv a komunikácia so zákazníkmi
• Možete sa tešiť na roznorodú a živú prácu
Zamestnanecké výhody, benefity
A za to Vám ponúkneme:
• Intenzívne a kvalitné zaškolenie
• Zaujímavú prácu v rodinnej výrobnej firme
• Prácu v priateľskom kolektíve s elánom dosahovať skvelé výsledky
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Veľkú škálu firemných benefitov (firemný telefón, notebook, moderné firemné oblečenie, a i.)
• Intenzívne a kvalitné zaškolenie
• Zaujímavú prácu v rodinnej výrobnej firme
• Prácu v priateľskom kolektíve s elánom dosahovať skvelé výsledky
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Veľkú škálu firemných benefitov (firemný telefón, notebook, moderné firemné oblečenie, a i.)
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť so stručným životopisom posielajte na adresu: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
výhodou je SPŠ stavebná
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme milú, pracovitú, ochotnú office manažérku, ktorá má chuť pracovať a chuť sa učiť.
Čo je dôležité pre nás?
• Váš pozitívny prístup k práci.
• Pojmy ako samostatnosť, zodpovednosť pre Vás nie sú cudzie slová
• Máte skúsenosti v administratíve minimálne 2 roky
• Poznáte základy účtovníctva
• Viete pracovať s Microsoft Word a EXCEL
• Anglický jazyk výhodou
• Starostlivý prístup ku zvereným úlohám a dotiahnutie týchto úloh do konca
Čo je dôležité pre nás?
• Váš pozitívny prístup k práci.
• Pojmy ako samostatnosť, zodpovednosť pre Vás nie sú cudzie slová
• Máte skúsenosti v administratíve minimálne 2 roky
• Poznáte základy účtovníctva
• Viete pracovať s Microsoft Word a EXCEL
• Anglický jazyk výhodou
• Starostlivý prístup ku zvereným úlohám a dotiahnutie týchto úloh do konca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LIKO - S je medzinárodne úspešná rodinná firma zo Slavkova U Brna, pôsobiaca na trhu už od roku 1992. Vyrábame a montujeme prestaviteľné a posuvné priečky, vstavky do hál, administratívne, logistické a výrobné objekty pre podnikanie. Venujeme sa zelenému stavaniu, taktiež aj zákazkovej kovovýrobe pre významných európskych dodávateľov technologických celkov. LIKO-S exportuje zhruba tretinu svojej produkcie do európskych štátov. Cez svoju obchodnú sieť dodáva firma svoje výrobky taktiež na trhy ako sú India, Stredný východ, Južná Amerika a najnovšie aj USA. Majitelia firmy väčšinu zisku každoročne venujú do významných investícií v rámci technológií, výskumu a vzdelávania zamestnancov. V minulých rokoch priniesla firma LIKO-S celý rad inovácií, ktoré vždy menili celé odvetvia. Máme veľa úžitkových vzorov na naše produkty. Usilujeme sa o to, aby náš štýl, naša filozofia, náš prístup k práci i životu bol jasne rozpoznateľný. Zamestnanec i zákazník je pre nás partnerom, ktorý si zasluhuje byť v centre pozornosti. Veríme, že najlepšie je byť najlepší!
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3341262
Posting date: 23.1.2020
2020-01-23
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager, Sekretárka Company: LIKO - S, spol. s r.o.
Basic salary component (gross): 700 EUR/mesiac