We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi
Miesto práce
Sereď, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nástupná mzda
1 250 EUR/mesiac
Pracovný pomer
plný úväzok
Nástupná mesačná mzda pri úväzku 40 hod./týž.: 1.250 €
Pracovný pomer na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky.
Pracovný pomer na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky.
Tvoja pracovná náplň:
- Na tejto pracovnej pozícii budeš pravou rukou kolegov na úseku nehnuteľností v Logistickom centre Sereď.
- V tvojej dennej agende bude spracovanie došlej pošty, faktúr a objednávok, telefonická a mailová komunikácia s kolegami z iných oddelení či s externými dodávateľmi, ako aj spracovanie administratívy na oddelení.
- Tvojou úlohou bude tiež správa údajov či kmeňových dát v interných systémov, v ktorých ťa naučíme pracovať.
- Zabezpečíš odovzdanie alebo preposlanie potrebných informácií a reportov z logistického centra do centrály spoločnosti.
Tvoj profil:
- Máš ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou.
- Práca s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ti nerobí problém.
- Ovládaš nemecký jazyk aspoň na úrovni A2.
- Máš vysoké pracovné nasadenie a dokážeš pracovať samostatne.
- Pracuješ precízne a dokážeš si zorganizovať prácu.
- Komunikácia je tvojou silnou stránkou.
- Máš vodičský preukaz skupiny B.
Naše benefity:
- Stabilná práca, v ktorej dostaneš pracovný pomer na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky,
- zaujímavá mzda, pri ktorej medzi mužmi a ženami nerobíme rozdiely,
- zaškolenie krok po kroku, čím sa však tvoje vzdelávanie nekončí – rozvoju a kariérnemu rastu zdar,
- flexibilný pracovný čas, ktorý si zladíš so svojimi kolegami a tiež priestor pracovať na home office,
- bezplatné jazykové vzdelávanie v nemeckom alebo v anglickom jazyku,
- u nás získaš benefity v hodnote až 370 eur ročne. Je na tebe, či sa rozhodneš podporiť svoje zdravie napr. formou Multisport karty, dostaneš balíček pre deti, získaš lístky do kina alebo poukážky na výhodný nákup do kníhkupectva či lekárne,
- poskytneme ti penzijné pripoistenie po 1 odpracovanom roku vo výške 200€/rok,
- pri pracovnom výročí sa môžeš tešiť na finančný príspevok ako odmenu za dlhoročnú prácu,
- máš vo svojom okolí niekoho, komu by si prácu v Lidli odporučil? Výborne, čaká ťa za to odmena až do výšky 600€,
- nevieš si rady pri psychologických, právnych či finančných problémoch? Využiť môžeš bezplatný asistenčný portál.
V prípade otázok zavolaj na našu kandidátsku linku 02/58279505, ktorá je pre teba k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8:00 – 17:00.
Benefitov máme toľko, že sa sem nezmestia. Dočítaj sa o nich viac na www.lidl.sk – sekcia kariéra
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 0800 005 095 od pondelka do soboty v čase 08.00 - 18.00.
ID: 4533007
Posting date: 31.3.2023
2023-03-31
location: Sereď Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Company: Lidl Slovenská republika, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 250 EUR/mesiac