Obchodný asistent / asistentka

LEGRAND Slovensko, s.r.o.

Miesto práce
Panónska cesta 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
26.03.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Legrand je jeden zo svetových lídrov v oblasti elektrických a informačných infraštruktúr budov (obytné, administratívne, priemyselné).
Hľadáme do nášho kolektívu milého, komunikatívneho, šikovného človeka, ktorý bude podporovať náš obchodný tím na pozícii obchodný asistent. Ak máš chuť učiť sa novým veciam, máš proaktívny prístup k práci, si precízny a máš rád výzvy, pošli nám svoje CV.
Hlavnou úlohou je podpora obchodného tímu, spolupráca s ostatnými oddeleniami a komunikácia s klientmi.


- Organizačná a informačná podpora obchodného oddelenia (obchodného riaditeľa, vedúcich tímov a obchodných reprezentantov) a koordinácia aktivít v rámci obchodného oddelenia, ako i obchodného oddelenia vo vzťahu k ostatným oddeleniam a zamestnancom spoločnosti.
- Spracovanie vstupných dát a evidencia cenových ponúk (elektronická a papierová archivácia podkladov).
- Informácie klientom o pripravovaných akciách v súlade s marketingovým plánom.
- Spracovanie požiadaviek zamestnancov, objednávanie, vydávanie a evidencia propagačných materiálov (tovarových vzoriek).
- Spolupráca pri údržbe a aktualizácii dát k projektom a databázy klientov v Salesforce.
- Spolupráca pri organizovaní obchodných akcií (školenia, prezentácie, launching, reprezentačné akcie, výstavy ...).
- Interný reporting týkajúci sa obchodného tímu pre obchodného riaditeľa.
- Spolupráca pri príprave a vyhodnocovaní obchodných výsledkov spoločnosti.
- Administratívna podpora obchodného oddelenia a riaditeľa spoločnosti.
- Vedenie databázy cenových ponúk.
- Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti (marketing, logistika, financie, technické oddelenie).
- Práca na ďalších úlohách a samostatných projektoch, definovaná po zaškolení do hlavnej pracovnej náplne.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Motivačná viaczložková mzda
- Sociálny fond a iné príspevky
- Mobilný telefón
- Multisport karta
- Teambuildingové akcie
- Možnosť využívať cudzie jazyky
- Príjemné pracovné prostredie a kolektív

Informácie o výberovom konaní

Postup výberového procesu :
1. screening životopisov
2. osobné stretnutia s obchodným riaditeľom a vedením spoločnosti
3. osobné stretnutie s country managerom (konateľom)

Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- koncepčné myslenie
- kreativita
- organizačné schopnosti
- dobré komunikačné schopnosti
- analytické myslenie
- obchodné alebo marketingové vedomosti sú výhodou
- skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
- príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
- pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci
- samostatnosť
- odolnosť voči stresu
- ochota učiť sa nové veci
- angličtina na pokročilej úrovni, francúzština výhodou
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja elektroinštalačného materiálu

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3318255  Posting date: 13.3.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou