We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Front Office Spezialist - fliessendes Deutsch erforderlich
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacOd 1 000 do 1 400 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu/-gyňu na front office oddelenie do existujúceho a zohratého tímu. Front office kolegovia poskytujú komplexnú zákaznícku starostlivosť pre existujúcich zákazníkov (nemecky hovoriace krajiny).
Z dôvodu dennej ústnej a písomnej komunikácie v nemčine hľadáme kandidáta, ktorý bez problémov v tomto jazyku komunikuje a ktorý preferuje aktívnu prácu. Samozrejmá súčasť práce sú aj príslušné administratívne činnosti a práca v systémoch.
Dôležitá vlastnosť pri tejto pozícii je dobrá organizácia práce a schopnosť posúdiť prioritu úloh.
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Z dôvodu dennej ústnej a písomnej komunikácie v nemčine hľadáme kandidáta, ktorý bez problémov v tomto jazyku komunikuje a ktorý preferuje aktívnu prácu. Samozrejmá súčasť práce sú aj príslušné administratívne činnosti a práca v systémoch.
Dôležitá vlastnosť pri tejto pozícii je dobrá organizácia práce a schopnosť posúdiť prioritu úloh.
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše hlavné požiadavky na kandidátov sú:
* AKTÍVNA znalosť nemeckého jazyka je nevyhnutná - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov) v trvaní minimálne 2 roky
* Prozákaznícka orientácia
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti v nemeckom jazyku (dobrá gramatická znalosť)
* Samostatnosť, dôslednosť, schopnosť rýchlo sa učiť a ,,nasávať" informácie
* Dobrý time management
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochota pracovať v časoch 09:00 - 17:00
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* AKTÍVNA znalosť nemeckého jazyka je nevyhnutná - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov) v trvaní minimálne 2 roky
* Prozákaznícka orientácia
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti v nemeckom jazyku (dobrá gramatická znalosť)
* Samostatnosť, dôslednosť, schopnosť rýchlo sa učiť a ,,nasávať" informácie
* Dobrý time management
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochota pracovať v časoch 09:00 - 17:00
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 4074900
Posting date: 5.5.2021
2021-05-05
location: Nitra Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: LEDVANCE s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac