We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Junior nákupca (požadujeme znalosť anglického alebo nemeckého jazyka)
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiacOd 950 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Výborná príležitosť pre Vás - do existujúceho nákupného tímu hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Junior nákupca.
Vaša náplň práce bude hlavne:
* Nákup tovaru a služieb v potrebných množstvách a kvalite so zohľadnením nákupnej stratégie danej komodity (zohľadnenie preferovaných dodávateľov, service provider, dopytovanie podľa hodnotových limitov)
* Príjem a spracovanie požiadaviek na nákup v SAP systéme a následné vytváranie nákupných objednávok
* Aktívna komunikácia s internými a externými partnermi v zahraničí
* Komunikácia s existujúcimi dodávateľmi a vyhľadávanie alternatívnych dodávateľov
* Hľadanie potenciálu na úspory nákladov pri plnení nákupných požiadaviek
* Spracovanie potvrdení objednávok v SAP systéme v súlade s požiadavkami zákazníka
* Urgovanie chýbajúcich potvrdení podľa požiadaviek zákazníka
* Informovanie žiadateľa o odchýlkach medzi objednávkou a potvrdením zo strany dodávateľa (hlavne s ohľadom na cenu, dodací termín, dodacie a platobné podmienky)
* Spravovanie infozáznamov v rámci definovanej zodpovednosti
* Kontrola plnenia dodávok objednaných produktov podľa požiadaviek zákazníka
* Zmeny v objednávkach podľa požiadaviek zákazníka (blokovanie, výmaz a pod.)
* Riešenie reklamácií
* Zadávanie a správa základných údajov dodávateľov v informačnom systéme
* Spolupráca s oddelením účtovníctva pri riešení nezrovnalostí na dodávateľských faktúrach
* Interný reporting podľa požiadaviek nadriadeného
Vaša náplň práce bude hlavne:
* Nákup tovaru a služieb v potrebných množstvách a kvalite so zohľadnením nákupnej stratégie danej komodity (zohľadnenie preferovaných dodávateľov, service provider, dopytovanie podľa hodnotových limitov)
* Príjem a spracovanie požiadaviek na nákup v SAP systéme a následné vytváranie nákupných objednávok
* Aktívna komunikácia s internými a externými partnermi v zahraničí
* Komunikácia s existujúcimi dodávateľmi a vyhľadávanie alternatívnych dodávateľov
* Hľadanie potenciálu na úspory nákladov pri plnení nákupných požiadaviek
* Spracovanie potvrdení objednávok v SAP systéme v súlade s požiadavkami zákazníka
* Urgovanie chýbajúcich potvrdení podľa požiadaviek zákazníka
* Informovanie žiadateľa o odchýlkach medzi objednávkou a potvrdením zo strany dodávateľa (hlavne s ohľadom na cenu, dodací termín, dodacie a platobné podmienky)
* Spravovanie infozáznamov v rámci definovanej zodpovednosti
* Kontrola plnenia dodávok objednaných produktov podľa požiadaviek zákazníka
* Zmeny v objednávkach podľa požiadaviek zákazníka (blokovanie, výmaz a pod.)
* Riešenie reklamácií
* Zadávanie a správa základných údajov dodávateľov v informačnom systéme
* Spolupráca s oddelením účtovníctva pri riešení nezrovnalostí na dodávateľských faktúrach
* Interný reporting podľa požiadaviek nadriadeného
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Schopnosť plynule komunikovať v anglickom ALEBO nemeckom jazyku pričom požadujeme minimálne B2 úroveň (znalosť oboch cudzích jazykov bude určite veľkou výhodou)
* Dobré komunikačné schopnosti
* Skúsenosti v oblasti transakčného nákupu sú výhodou
* Skúsenosti s prácou v Shared Services sú výhodou
* Dobré PC zručnosti - užívateľská znalosť balíka MS Office
Na pozícii dáme šancu aj šikovnému a motivovanému absolventovi.
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Dobré komunikačné schopnosti
* Skúsenosti v oblasti transakčného nákupu sú výhodou
* Skúsenosti s prácou v Shared Services sú výhodou
* Dobré PC zručnosti - užívateľská znalosť balíka MS Office
Na pozícii dáme šancu aj šikovnému a motivovanému absolventovi.
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 4038738
Posting date: 25.2.2021
2021-02-25
location: Nitra Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Logistik, Nákupca, Špecialista podpory zákazníkov Company: LEDVANCE s.r.o.
Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac