We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ovládate plynule nemecký a anglický jazyk a chcete v oboch denne komunikovať? Pozícia customer service representative u nás Vám to umožní!
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 400 EUR/mesiacOd 1 000 do 1 400 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu s denným ústnym a písomným využitím nemeckého a zároveň anglického jazyka?
Tu ste potom na správnom mieste. Hľadáme zdatného kandidáta v oboch spomínaných cudzích jazykoch, ktorý má rád aktívnu komunikáciu skĺbenú s administratívnymi činnosťami.
Hlavná náplň práce bude:
* Aktívne preberanie telefonátov (koneční spotrebitelia, externé logistické centrá)
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Tu ste potom na správnom mieste. Hľadáme zdatného kandidáta v oboch spomínaných cudzích jazykoch, ktorý má rád aktívnu komunikáciu skĺbenú s administratívnymi činnosťami.
Hlavná náplň práce bude:
* Aktívne preberanie telefonátov (koneční spotrebitelia, externé logistické centrá)
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše požiadavky na vhodného kandidáta sú:
* PLYNULÁ znalosť nemeckého a zároveň anglického jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov)
* Orientácia na zákazníka
* Profesionálny písomný a hovorový prejav
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Schopnosť prioritizovať a efektívne si manažovať čas
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochota pracovať v časoch 08:00 - 16:30
* Prosíme o zasielanie životopisov v nemeckom alebo anglickom jazyku
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* PLYNULÁ znalosť nemeckého a zároveň anglického jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov)
* Orientácia na zákazníka
* Profesionálny písomný a hovorový prejav
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Schopnosť prioritizovať a efektívne si manažovať čas
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochota pracovať v časoch 08:00 - 16:30
* Prosíme o zasielanie životopisov v nemeckom alebo anglickom jazyku
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3931308
Posting date: 31.7.2020
2020-07-31
location: Nitra Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: LEDVANCE s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac