We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník s nemeckým jazykom - fakturačné oddelenie
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 850 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre oddelenie spracovania odberateľských faktúr hľadáme novú posilu - kandidáta, ktorého baví administratívna práca a práca s číslami.
Naša priorita je, aby ste plynule ovládali nemecký jazyk a mali tú správnu kombináciu skúseností resp. ekonomické zameranie vzdelania.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Naša priorita je, aby ste plynule ovládali nemecký jazyk a mali tú správnu kombináciu skúseností resp. ekonomické zameranie vzdelania.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka (znalosť aj anglického jazyka je výhodou)
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania ALEBO skúsenosti v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.), ale prijmeme aj kandidáta z inej oblasti
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Na pozíciu prijmeme aj šikovného a aktívneho absolventa
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka (znalosť aj anglického jazyka je výhodou)
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania ALEBO skúsenosti v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.), ale prijmeme aj kandidáta z inej oblasti
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Na pozíciu prijmeme aj šikovného a aktívneho absolventa
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3634935
Posting date: 4.10.2019
2019-10-04
location: Nitra Position: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok, Účtovník Company: LEDVANCE s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: Od 850 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *