We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepčná/Recepčný
LAUTITIA, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacstravné lístky plne hradené zamestnávateľom
800 EUR/mesiacstravné lístky plne hradené zamestnávateľom
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme recepčnú/recepčného s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami a profesionálnym vystupovaním, ktorá/ktorý je schopná/ý efektívne komunikovať s návštevami spoločnosti. Rovnako dôležitá je spolupráca so zamestnancami na všetkých úrovniach spoločnosti.
Hlavnými pracovnými činnosťami na tejto pozícii je:
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie zahraničnej spoločnosti
- uvítanie a evidencia návštev v internom systéme, vydávanie kartičiek návštev (vrátane bezpečnostných pokynov)
- pravidelná kontrola a aktualizácia systému návštev
- komunikácia na profesionálnej úrovni so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- objednávanie taxíkov, zabezpečenie prepravy návštev z/na letisko
- telefonická a mailová komunikácia, presmerovanie hovorov
- vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- zapožičiavanie zariadení (prenosné audiovizuálne zariadenia, prehrávače, ...)
- evidencia štatistík (o počte návštevníkov, o počte poštových zásielok, ...)
- podpora pre ostatné tímy (skenovanie dokumentov a pod.)
- iné administratívne činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Hlavnými pracovnými činnosťami na tejto pozícii je:
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie zahraničnej spoločnosti
- uvítanie a evidencia návštev v internom systéme, vydávanie kartičiek návštev (vrátane bezpečnostných pokynov)
- pravidelná kontrola a aktualizácia systému návštev
- komunikácia na profesionálnej úrovni so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- objednávanie taxíkov, zabezpečenie prepravy návštev z/na letisko
- telefonická a mailová komunikácia, presmerovanie hovorov
- vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- zapožičiavanie zariadení (prenosné audiovizuálne zariadenia, prehrávače, ...)
- evidencia štatistík (o počte návštevníkov, o počte poštových zásielok, ...)
- podpora pre ostatné tímy (skenovanie dokumentov a pod.)
- iné administratívne činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Môžete sa tešiť na:
- zázemie stabilnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzieho jazyka
- zaškolenie a pravidelné preškolenie
- stravné plne hradené zamestnávateľom
- zázemie stabilnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzieho jazyka
- zaškolenie a pravidelné preškolenie
- stravné plne hradené zamestnávateľom
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
-spoločnosť poskytuje služby v oblasti poradenstva a administratívy
-spoločnosť poskytuje služby v oblasti poradenstva a administratívy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné, prípadne iné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- veľmi dobré organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť zvládať stres
- znalosť AJ na pokročilej úrovni PODMIENKOU!!!
- pozitívny prístup k práci
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- veľmi dobré organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť zvládať stres
- znalosť AJ na pokročilej úrovni PODMIENKOU!!!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť poskytuje poradenské služby pri výbere zamestnancov, motivácii a rozvoji, pri riadení zmien. Koordinuje, vytvára a pomáha implementovať rozvojové a organizačné projekty. Spoločnosť poskytuje svojim klientom aj administratívne a recepčné služby, v ktorých využíva svoje jedinečné know-how.
ID: 3876500
Posting date: 7.10.2020
2020-10-07
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Korektor, Office manager, Recepčná Company: LAUTITIA, s.r.o.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac