We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR podpora účtovníctva s nemeckým jazykom
Miesto práce
Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiac
v závislosti od skúseností
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ovládaš nemecký a anglický jazyk a hľadáš si prácu v oblasti administratívy alebo HR? Máme skvelú pracovnú príležitosť práve pre teba!
Tvojou náplňou práce bude:
- Správa údajov zamestnancov v HR systémoch a podpora pri úlohách súvisiacich so mzdami
- Vytváranie nových profilov, zmena údajov alebo pracovných podmienok a vymazávanie profilov zamestnancov
- Spracovanie prehľadov HR údajov
- Spolupráca a komunikácia s partnermi z Nemecka
- Môžete sa tešiť na získavanie nových vedomostí v oblasti HR na globálnej úrovni
- V neposlednom rade, podieľať sa na zlepšovaní HR procesov a procesov mzdového účtovníctva
Tvojou náplňou práce bude:
- Správa údajov zamestnancov v HR systémoch a podpora pri úlohách súvisiacich so mzdami
- Vytváranie nových profilov, zmena údajov alebo pracovných podmienok a vymazávanie profilov zamestnancov
- Spracovanie prehľadov HR údajov
- Spolupráca a komunikácia s partnermi z Nemecka
- Môžete sa tešiť na získavanie nových vedomostí v oblasti HR na globálnej úrovni
- V neposlednom rade, podieľať sa na zlepšovaní HR procesov a procesov mzdového účtovníctva
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie v oblasti financií, administratívy, ľudských zdrojov alebo príbuznom odbore (psychológia, personalistika, manažment)
- Anglický jazyk (B2)
- Nemecký jazyk (B2)
- Skúsenosť v oblasti personálnej administratívy alebo HR je výhodou
- Skúsenosť s programom SAP je výhodou
- Zodpovednosť pri práci s dôvernými a citlivými údajmi
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Zmysel pre detail a proaktivita pri riešení problémov
- Tímovosť a spolupráca
- Anglický jazyk (B2)
- Nemecký jazyk (B2)
- Skúsenosť v oblasti personálnej administratívy alebo HR je výhodou
- Skúsenosť s programom SAP je výhodou
- Zodpovednosť pri práci s dôvernými a citlivými údajmi
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Zmysel pre detail a proaktivita pri riešení problémov
- Tímovosť a spolupráca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, účtovníctvo, personalistika, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Benefits
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v HR tooloch a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
V rámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- vychutnávať si ovocné, nanukové dni a firemné raňajky
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu a mnoho ďalších
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v HR tooloch a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
V rámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- vychutnávať si ovocné, nanukové dni a firemné raňajky
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu a mnoho ďalších
ID: 4014207
Posting date: 14.6.2023
2023-06-14
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, HR generalist, Mzdový účtovník, Personalista, Účtovník Company: Holcim European Business Services s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 350 EUR/mesiac