Можливість для людей з України
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ovládaš jazyky a hľadáš si prácu v oblasti administratívy? Hľadáme práve Teba!
Miesto práce
Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac
v závislosti od skúseností a jazykových zručností
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naše centrum zdieľaných služieb Ti dáva možnosť budovať kariéru v medzinárodnom prostredí na oddelení podpory nákupu. Ak máš skúsenosti v oblasti administratívy a ovládaš nemecký, francúzsky, talianský, poľský či rumunský jazyk, hľadáme práve Teba!
Čo budeš robiť?
- Telefonická a emailová komunikácia s internými zákazníkmi Holcim EBS
- Podieľanie sa na riešení otázok zo strany zákazníka
- Práca s internou databázou za účelom plnenia požiadaviek zákazníka
- Kooperácia s finančnými tímami a oddeleniami v Holcim EBS
- Účasť na zlepšovaní interných procesov
Čo budeš robiť?
- Telefonická a emailová komunikácia s internými zákazníkmi Holcim EBS
- Podieľanie sa na riešení otázok zo strany zákazníka
- Práca s internou databázou za účelom plnenia požiadaviek zákazníka
- Kooperácia s finančnými tímami a oddeleniami v Holcim EBS
- Účasť na zlepšovaní interných procesov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie v oblasti ekonomiky, financií, manažmentu, prekladateľstva/tlmočníctva, administratívy, nákupu či logistiky
- Predošlá skúsenosť v oblasti customer service je výhodou
- Konverzačná znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Znalosť jedného z uvedených jazykov (nemecký/francúzsky/poľský/rumunský/talianský) na pokročilej úrovni je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Predošlá skúsenosť v oblasti customer service je výhodou
- Konverzačná znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Znalosť jedného z uvedených jazykov (nemecký/francúzsky/poľský/rumunský/talianský) na pokročilej úrovni je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, financie, informatika, administratíva, jazyky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Benefits
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- Denne využívať angličtinu a ďalšie jazyky,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP,
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
- Denne využívať angličtinu a ďalšie jazyky,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP,
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
ID: 3362754
Posting date: 19.12.2022
2022-12-19
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Finančný analytik, Prekladateľ, Účtovník Company: Holcim European Business Services s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 050 EUR/mesiac