We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník/pracovníčka pre servisné oddelenie
KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o. - organizačná zložka Slovensko
Miesto práce
Rybničná 40, Bratislava
Rybničná 40, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
+ Príprava dokumentácie pre technikov pred začatím serv. prípadu
+ Spracovanie servisných protokolov po ukončení servisného prípadu
+ Založenie objednávky a fakturácia servisných zákaziek v internom systéme
+ Prvý stupeň podpory základných zákazníckych požiadaviek – Servicedesk-Tikety
+ prijatie a zdokumentovanie technických problémov od zákazníkov
+ využitie aj predpripravených odpovedí v Servicedesku
+ smerovanie požiadaviek na Portál podpory-Databáza znalostí
+ Riešenie reklamácií, overovanie sériového čísla a oprávnenosti uznania záruky
+ Sledovanie SLA pri tiketoch
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami (obchod, logistika)
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými dispečingami našich servisných partnerov
+ Príjem servisných faktúr od partnerov
+ Iné úlohy podľa pokynov nadriadeného
+ Spracovanie servisných protokolov po ukončení servisného prípadu
+ Založenie objednávky a fakturácia servisných zákaziek v internom systéme
+ Prvý stupeň podpory základných zákazníckych požiadaviek – Servicedesk-Tikety
+ prijatie a zdokumentovanie technických problémov od zákazníkov
+ využitie aj predpripravených odpovedí v Servicedesku
+ smerovanie požiadaviek na Portál podpory-Databáza znalostí
+ Riešenie reklamácií, overovanie sériového čísla a oprávnenosti uznania záruky
+ Sledovanie SLA pri tiketoch
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami (obchod, logistika)
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými dispečingami našich servisných partnerov
+ Príjem servisných faktúr od partnerov
+ Iné úlohy podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
+ Dovolenkový plat pri dosiahnutí stanovených výsledkov spoločnosti
+ 13. a 14. plat pri dosiahnutí stanovených výsledkov spoločnosti
+ Príspevok zamestnávateľa na dôchodkové pripoistenie (3.pilier)
+ Multisport karta
+ 13. a 14. plat pri dosiahnutí stanovených výsledkov spoločnosti
+ Príspevok zamestnávateľa na dôchodkové pripoistenie (3.pilier)
+ Multisport karta
Informácie o výberovom konaní
Zmluva na dobu určitú s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
+ Veľmi dobrá znalosť PC (Office – Excel, Word,
Powerpoint, Outlook...)
+ Veľmi dobré komunikačné schopnosti (telefón, email)
+ Zodpovednosť, samostatnosť a organizačné
schopnosti
+ Vysoká orientácia na zákazníka a na výsledok
+ Skúsenosti s prácou so Servicedesk-om výhodou
Powerpoint, Outlook...)
+ Veľmi dobré komunikačné schopnosti (telefón, email)
+ Zodpovednosť, samostatnosť a organizačné
schopnosti
+ Vysoká orientácia na zákazníka a na výsledok
+ Skúsenosti s prácou so Servicedesk-om výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme nadnárodná spoločnosť (celosvetovo 80 tis. zamestnancov), priame zastúpenie značky v SR. Orientujeme sa na oblasť tlačových zariadení a softvérových riešení pre tlačové zariadenia.
Na slovenskom trhu pôsobíme 12 rokov. Predávame produkty s definovanou pridanou hodnotou, dokážeme sa odlíšiť od konkurencie jasne určenou stratégiou.
Na slovenskom trhu pôsobíme 12 rokov. Predávame produkty s definovanou pridanou hodnotou, dokážeme sa odlíšiť od konkurencie jasne určenou stratégiou.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4334198
Posting date: 20.5.2022
2022-05-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o. - organizačná zložka Slovensko
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac