We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Konzultant/ka ekonomického programu
KROS a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacAk už máš v tejto oblasti skúsenosti a zaujmeš, môže to byť aj viac.
1 000 EUR/mesiacAk už máš v tejto oblasti skúsenosti a zaujmeš, môže to byť aj viac.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete sa stať súčasťou úspešného tímu a pomáhať našim klientom efektívne pracovať s naším softvérom? Ak áno, je to pre Vás možnosť pridať sa k nám. V práci Vás bude čakať:
- riešenie požiadaviek našich zákazníkov používajúcich program OMEGA a OLYMP,
- podpora zákazníkov - konzultácie v zákazníckom centre, konzultácie u zákazníkov, telefonické konzultácie, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov - individuálne i skupinové,
- príprava príručiek a článkov pre užívateľov,
- odborná pomoc pri riešení obchodných prípadov,
- telefonické kontaktovanie existujúcich zákazníkov,
- mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.
- riešenie požiadaviek našich zákazníkov používajúcich program OMEGA a OLYMP,
- podpora zákazníkov - konzultácie v zákazníckom centre, konzultácie u zákazníkov, telefonické konzultácie, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov - individuálne i skupinové,
- príprava príručiek a článkov pre užívateľov,
- odborná pomoc pri riešení obchodných prípadov,
- telefonické kontaktovanie existujúcich zákazníkov,
- mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v úspešnej a stabilnej firme s 25-ročnou tradíciou,
- samostatnosť v organizácii práce a priestor na sebarealizáciu,
- príjemná firemná kultúra,
- bohatý sociálny program.
- samostatnosť v organizácii práce a priestor na sebarealizáciu,
- príjemná firemná kultúra,
- bohatý sociálny program.
Informácie o výberovom konaní
Ide o trvalý pracovný pomer. Ak máte záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošlite nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi ak pripojíte aj motivačný list, prípadne video.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Termín nástupu možný ihneď.
Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami. Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Termín nástupu možný ihneď.
Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami. Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ (obchodná akadémia) alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, jednoducho aby ste sa už stretli a skamarátili so základmi mzdového a podvojného účtovníctva,
- znalosť personalistiky a mzdovej problematiky vítaná,
- prax na pozícii mzdára/mzdárky, personalistu/personalistky výhodou,
- znalosť podvojného účtovníctva výhodou,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - je to veľmi dynamický typ práce, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,
- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu a vytrvalosť hľadať a nachádzať riešenia, s ktorými budú klienti spokojní,
- dobrá znalosť práce s PC,
- vodičský preukaz sk. B - ochota navštevovať zákazníkov v regióne Bratislavy a okolia,
- ochota učiť sa a napredovať, vylepšovať veci a postupy,
- vytrvalosť pri dosahovaní cieľov, vlastná motivácia doťahovať veci.
- znalosť personalistiky a mzdovej problematiky vítaná,
- prax na pozícii mzdára/mzdárky, personalistu/personalistky výhodou,
- znalosť podvojného účtovníctva výhodou,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - je to veľmi dynamický typ práce, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,
- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu a vytrvalosť hľadať a nachádzať riešenia, s ktorými budú klienti spokojní,
- dobrá znalosť práce s PC,
- vodičský preukaz sk. B - ochota navštevovať zákazníkov v regióne Bratislavy a okolia,
- ochota učiť sa a napredovať, vylepšovať veci a postupy,
- vytrvalosť pri dosahovaní cieľov, vlastná motivácia doťahovať veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3846468
Posting date: 13.1.2020
2020-01-13
location: Bratislava Position: Klientský pracovník, Konzultant, Špecialista podpory zákazníkov, Účtovník Company: KROS a.s.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac