Prevádzkovo ekonomický pracovník STO

KOSIT a.s.

Miesto práce
Hanušovce nad Topľou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2019
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR brutto/ mesačne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Výkon procesov súvisiacich s prevádzkou skládky tuhých odpadov v súlade s platnými vyhláškami, zákonmi, normami, nariadeniami, povoleniami orgánov štátnej správy OH a pokynmi vedenia spoločnosti.
Riadenie a výkon prevádzkovej evidencie, vedie prevádzkové denníky zariadení na zneškodňovanie a prekládku odpadov, príprava bilančných podkladov odpadov.
Vypracovanie, evidencia vydaných faktúr vrátane podkladov v termíne max. do 6-tého pracovného dňa v mesiaci .
Navrhuje a realizuje schválené zmeny a doplnky technologického reglementu, riadenej dokumentácie prevádzky pravidelne min. 1 x ročne aktualizuje prevádzkovú dokumentáciu.
Príprava podkladov pre zmluvy a fakturáciu za dodané služby pre prevádzku STO.
Na prevádzke STO vykonáva váženie áut dovážajúcich odpad, zapisuje množstvá dovezených odpadov do denníkov a elektronickej evidencie, vydáva potvrdenia o množstve prebratých odpadov, zodpovedá za správnosť váženia.
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, došlých a vyšlých faktúr.
Spracovanie podkladov na zúčtovanie záloh, spotreby PHL, drobných hotovostných nákupov.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť a pokladňu, správne používanie platobnej karty, vedenie evidencie
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Koordinácia prác zamestnancov na skládke v čase neprítomnosti manažéra prevádzky ST.
Podpora a príprava podkladov pre mzdové oddelenie a finančnú učtáreň.

Zamestnanecké výhody, benefity

služobný telefón, príjemné prostredie a práca v dynamickom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické / Technické

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax na podobnej pozícii minimálne 1 rok.
Reprezentatívne vystupovanie.
Schopnosť operatívne riešiť problémy.
Komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť.
Tvorivosť a dynamika.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť KOSIT a.s. bola založená v roku 2001. Na profesionálnej úrovni poskytuje komplexné služby v oblasti odpadového hospodárstva pre komunálny sektor, priemysel, obchod, ale aj v oblasti individuálnych zákazníkov. V oblasti odpadového hospodárstva presadzuje spoločnosť KOSIT a.s. progresívne a ekologické formy nakladania s odpadom. Prostredníctvom vlastného zariadenia na energetické využitie odpadu (ZEVO) dlhodobo prispieva ku kvalite odpadového hospodárstva podľa štandardov z vyspelých európskych krajín. Akcionármi spoločnosti sú investičná skupina WOOD & Company (95 %) a mesto Košice (5 %)

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3693227  Posting date: 13.6.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 950 EUR brutto/ mesačne