We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna pracovníčka/pracovník na čiastočný úväzok
KLIKA-BP, s.r.o.
Miesto práce
Tomášikova 30, Bratislava
Tomášikova 30, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- výkon kancelárskych a sekretárskych úloh – evidencia dopytov, ponúk a uzatváraných zmlúv; zostavovanie a písanie bežných listov, spracovanie obchodných, marketingových a priebežných analýz, výpomoc vedúcim pracovníkom, plnenie úloh vedenia spoločnosti
- príprava podkladov pre účtovníctvo, vykonávanie jednoduchých účtovných operácií (zadávanie prijatých faktúr, vystavovanie faktúr, podklady pre mzdy a úhrady, skladová evidencia a pod.)
- vedenie personálnej evidencie
- organizačné zabezpečovanie chodu kancelárie spoločnosti
- príprava podkladov pre účtovníctvo, vykonávanie jednoduchých účtovných operácií (zadávanie prijatých faktúr, vystavovanie faktúr, podklady pre mzdy a úhrady, skladová evidencia a pod.)
- vedenie personálnej evidencie
- organizačné zabezpečovanie chodu kancelárie spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- TPP alebo VPP na čiastočný úväzok (práca so skrátenou pracovnou dobou 3/4),
- zaujímavé finančné ohodnotenie podľa výkonu, schopností, znalostí, vedomostí
- dôveru a zázemie vysoko odborného tímu
- prácu v stabilnej spoločnosti
- zaujímavé finančné ohodnotenie podľa výkonu, schopností, znalostí, vedomostí
- dôveru a zázemie vysoko odborného tímu
- prácu v stabilnej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- skúsenosti a prax v účtovníctve výhodou
- komunikačná znalosť angličtiny
- užívateľská znalosť PC – MS Office (Word, Excel, Power Point), bežnej kancelárskej techniky
- prax v administratíve min. 2 roky
- znalosť hospodárskej korešpondencie
- zdravotnú spôsobilosť pre výkon administratívnej činnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- schopnosť a ochotu sa ďalej vzdelávať
- asertívne a komunikačné schopnosti, spoľahlivosť
- schopnosť a spôsobilosť spolupracovať v tíme
- skúsenosti a prax v účtovníctve výhodou
- komunikačná znalosť angličtiny
- užívateľská znalosť PC – MS Office (Word, Excel, Power Point), bežnej kancelárskej techniky
- prax v administratíve min. 2 roky
- znalosť hospodárskej korešpondencie
- zdravotnú spôsobilosť pre výkon administratívnej činnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- schopnosť a ochotu sa ďalej vzdelávať
- asertívne a komunikačné schopnosti, spoľahlivosť
- schopnosť a spôsobilosť spolupracovať v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma zaoberajúca sa komplexným riešením požiarnej bezpečnosti stavieb, projekciou, montážou a servisom stabilných a polostabilných hasiacich zariadení..
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2907749
Posting date: 16.3.2018
2018-03-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Company: KLIKA-BP, s.r.o.