Administratívny/a referent/ka

Key Marketing, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacvariabilná zložka 200 až niekoľko tisíc eur, bonusy 50 až 200 eur, súťaže o luxusné dovolenky a hardwarove zariadenia (mobilné zariadenia - iPhone, elektrokolobežky, notebooky)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- začiatočné školenie počas pracovnej doby
- ľahká administratíva, práca s počítačom
- sledovanie a analyzovanie vývoja trhu a aktuálneho diania vo svete
- komunikácia s klientelou spoločnosti
- starostlivosť a poskytovanie aktuálnych informácií klientom
- analýzy problémov spoločnosti
- zriaďovanie obchodných účtov a vyhľadávanie investičných príležitostí

Zamestnanecké výhody, benefity

- fix + motivujúce ohodnotenie v podobe prémií a bonusov
- práca v luxusnom business centre
- pravidelné školenie a vzdelávanie hradené spoločnosťou v rámci pracovnej doby
- možnosť absolvovania rôznych stáži a naberanie nových skúseností
- príjemné pracovné prostredie, čaj + káva na pracovisku je samozrejmosťou
- pracovná doba Po-Pi od 8:30 – 17:30 (v piatok skrátená doba do 15:00)
- voľné víkendy a sviatky
- služobný telefón + PC

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Bankovníctvo, Financie, Investovanie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobré komunikačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- cieľavedomosť
- vytrvalosť
- chuť zdokonaľovať sa a učiť sa novým veciam
- nástup možný ihneď výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť zastupujúca viaceré medzinárodné firmy, ktoré ponúkajú rôzne investičné služby, zameraná na sprostredkovanie a predaj produktov a služieb našich obchodných partnerov.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
ID: 4238897  Posting date: 14.1.2022  Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac