We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny/a referent/ka
Key Marketing, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacvariabilná zložka 200 až niekoľko tisíc eur, bonusy 50 až 200 eur, súťaže o luxusné dovolenky a hardwarove zariadenia (mobilné zariadenia - iPhone, elektrokolobežky, notebooky)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacvariabilná zložka 200 až niekoľko tisíc eur, bonusy 50 až 200 eur, súťaže o luxusné dovolenky a hardwarove zariadenia (mobilné zariadenia - iPhone, elektrokolobežky, notebooky)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- začiatočné školenie počas pracovnej doby
- ľahká administratíva, práca s počítačom
- sledovanie a analyzovanie vývoja trhu a aktuálneho diania vo svete
- komunikácia s klientelou spoločnosti
- starostlivosť a poskytovanie aktuálnych informácií klientom
- analýzy problémov spoločnosti
- zriaďovanie obchodných účtov a vyhľadávanie investičných príležitostí
- ľahká administratíva, práca s počítačom
- sledovanie a analyzovanie vývoja trhu a aktuálneho diania vo svete
- komunikácia s klientelou spoločnosti
- starostlivosť a poskytovanie aktuálnych informácií klientom
- analýzy problémov spoločnosti
- zriaďovanie obchodných účtov a vyhľadávanie investičných príležitostí
Zamestnanecké výhody, benefity
- fix + motivujúce ohodnotenie v podobe prémií a bonusov
- práca v luxusnom business centre
- pravidelné školenie a vzdelávanie hradené spoločnosťou v rámci pracovnej doby
- možnosť absolvovania rôznych stáži a naberanie nových skúseností
- príjemné pracovné prostredie, čaj + káva na pracovisku je samozrejmosťou
- pracovná doba Po-Pi od 8:30 – 17:30 (v piatok skrátená doba do 15:00)
- voľné víkendy a sviatky
- služobný telefón + PC
- práca v luxusnom business centre
- pravidelné školenie a vzdelávanie hradené spoločnosťou v rámci pracovnej doby
- možnosť absolvovania rôznych stáži a naberanie nových skúseností
- príjemné pracovné prostredie, čaj + káva na pracovisku je samozrejmosťou
- pracovná doba Po-Pi od 8:30 – 17:30 (v piatok skrátená doba do 15:00)
- voľné víkendy a sviatky
- služobný telefón + PC
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Bankovníctvo, Financie, Investovanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- cieľavedomosť
- vytrvalosť
- chuť zdokonaľovať sa a učiť sa novým veciam
- nástup možný ihneď výhodou
- príjemné vystupovanie
- cieľavedomosť
- vytrvalosť
- chuť zdokonaľovať sa a učiť sa novým veciam
- nástup možný ihneď výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť zastupujúca viaceré medzinárodné firmy, ktoré ponúkajú rôzne investičné služby, zameraná na sprostredkovanie a predaj produktov a služieb našich obchodných partnerov.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
ID: 4238897
Posting date: 14.1.2022
2022-01-14
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov Company: Key Marketing, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac