We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný referent zákazníckeho centra (m/ž)
Zákaznícky manažment
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap
Tvoje úlohy
Máte výbornú gramatiku a skvelý štylistický prejav, viete pracovať v tíme, aj samostatne? S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete spracovávať zákaznícke a ostatné pripomienky na profesionálnej úrovni a snažiť sa o ich bezproblémové vyriešenie podľa stanovených postupov. Na danej pozícii budete spolupracovať s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava pri riešení spoločných úloh a zákazníckych pripomienok. Ďalej budete zodpovedný za vyhodnocovanie pripomienok a za striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri spracovávaní pripomienok.
Výhody práce u nás
• zodpovedné a zaujímavé úlohy
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
Tvoj profil
• min. SŠ vzdelanie
• odborná prax v administratíve, najlepšie v Call Centre min. 1 rok
• aktívna znalosť nemeckého jazyka výhodou
• znalosť MS Office na úrovni pokročilý
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
• ochota pracovať podľa rozpisu (doobedná a poobedná práca)
• odborná prax v administratíve, najlepšie v Call Centre min. 1 rok
• aktívna znalosť nemeckého jazyka výhodou
• znalosť MS Office na úrovni pokročilý
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
• ochota pracovať podľa rozpisu (doobedná a poobedná práca)
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Barbora Kočnerová
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 3102275
Posting date: 26.9.2017
2017-09-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou