We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka manažmentu
Nehnuteľnosti
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Tvoje úlohy
Oblasť nehnuteľností spája úseky Expanzia, Realizácia stavieb a zariadení, Technický nákup, Všeobecné prenájmy a Správa nehnuteľností. Oblasť zlučuje všetky kompetencie, ktoré sa zaoberajú témami rozvoja lokalít, stavbou, modernizáciou filiálok, údržbou, zariadením, nákupom materiálu a služieb na chod filiálok, službami okolo nehnuteľností, prenájmom a správou nehnuteľností. Zahŕňa naše filiálky, centrálu v Bratislave ako aj logistické centrum v Ilave. Cieľom oblasti je, aby bola naša spoločnosť aj vo veciach nehnuteľností vždy jeden krok pred konkurenciou a zákazníkom ponúkol atraktívne miesto na nakupovanie.
S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete podporou vedenia IMMO (Nehnuteľností). Budete sa podieľať na úlohách medzi ktoré patrí spracovanie korešpondencie; vedenie termínového kalendára; počítačové spracovanie administratívy; tlmočenie a preklady z a do nemeckého jazyka; bežné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného; sprostredkovanie komunikácie medzi oddeleniami a GL IMMO.
S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete podporou vedenia IMMO (Nehnuteľností). Budete sa podieľať na úlohách medzi ktoré patrí spracovanie korešpondencie; vedenie termínového kalendára; počítačové spracovanie administratívy; tlmočenie a preklady z a do nemeckého jazyka; bežné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného; sprostredkovanie komunikácie medzi oddeleniami a GL IMMO.
Výhody práce u nás
• Máte možnosť získať stabilné pracovné miesto v úspešnej spoločnosti.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
Tvoj profil
• SŠ/ VŠ
• nemecký jazyk aktívne, užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý
• Time manažment, organizačné a koordinačné zručnosti, komunikačné zručnosti
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie, schopnosť zvládať stres, sebaorganizácia, dodržiavanie termínov
• nemecký jazyk aktívne, užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý
• Time manažment, organizačné a koordinačné zručnosti, komunikačné zručnosti
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie, schopnosť zvládať stres, sebaorganizácia, dodržiavanie termínov
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2433759
Posting date: 12.2.2016
2016-02-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: Kaufland Slovenská republika v.o.s.