We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný/á referent/ka Zákazníckeho centra – online komunikácia
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Tvoje úlohy
Reputationsmanagement / Webmonitoring
• jednoduchá analýza a spracovanie prípadov (predovšetkým negatívnych pripomienok), ktoré boli vyhľadané prostredníctvom vyhľadávača (VICO) – podľa pokynov nadriadeného
• komunikácia na sociálnych sieťach v mene spoločnosti KL
• spolupráca s ostatnými odbornými oddeleniami, managementom resp. s externými prevádzkovateľmi internetových fór
• neustála optimalizácia vyhľadávaných výrazov a zdrojov
• zodpovednosť za spracovanie a vyhodnotenie údajov – reporting
Social Media Management
• samostatná komunikácia na sociálnych sieťach (Facebook) na základe redakčného plánu v súlade s platnými OHB
• príprava a odsúhlasenie redakčných obsahov pre sociálne siete v spolupráci s reklamným oddelením a mandátmi sociálnych médií z iným odborných oddelení
• návrh a nasadenie príspevkov na sociálne siete, na základe vyhotoveného redakčného plánu
Starostlivosť o zákazníka
• profesionálne spracovanie zákazníckych pripomienok s cieľom bezproblémového vyriešenia k spokojnosti zákazníka pri dodržiavaní stanovených postupov – telefonicky resp. písomnou formou
• komunikácia a riešenie spoločných úloh resp. zákazníckych pripomienok s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava
• upozornenie na odchýlky oproti internacionálnym štandardom
• zodpovednosť za interný reporting podľa pokynov nadriadeného
• striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri akomkoľvek spracovávaní zákazníckych resp. zamestnaneckých pripomienok
Veľkoodberatelia – darčekové poukážky
• zodpovednosť za včasné a bezproblémové vybavenie objednávok pre veľkoodberateľov darčekových poukážok vrátane dodržania stanovených bonusov podľa aktuálnej smernice
• zodpovednosť za evidenciu veľkoodberateľov pri dodržiavaní ochrany osobných údajov
• jednoduchá analýza a spracovanie prípadov (predovšetkým negatívnych pripomienok), ktoré boli vyhľadané prostredníctvom vyhľadávača (VICO) – podľa pokynov nadriadeného
• komunikácia na sociálnych sieťach v mene spoločnosti KL
• spolupráca s ostatnými odbornými oddeleniami, managementom resp. s externými prevádzkovateľmi internetových fór
• neustála optimalizácia vyhľadávaných výrazov a zdrojov
• zodpovednosť za spracovanie a vyhodnotenie údajov – reporting
Social Media Management
• samostatná komunikácia na sociálnych sieťach (Facebook) na základe redakčného plánu v súlade s platnými OHB
• príprava a odsúhlasenie redakčných obsahov pre sociálne siete v spolupráci s reklamným oddelením a mandátmi sociálnych médií z iným odborných oddelení
• návrh a nasadenie príspevkov na sociálne siete, na základe vyhotoveného redakčného plánu
Starostlivosť o zákazníka
• profesionálne spracovanie zákazníckych pripomienok s cieľom bezproblémového vyriešenia k spokojnosti zákazníka pri dodržiavaní stanovených postupov – telefonicky resp. písomnou formou
• komunikácia a riešenie spoločných úloh resp. zákazníckych pripomienok s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava
• upozornenie na odchýlky oproti internacionálnym štandardom
• zodpovednosť za interný reporting podľa pokynov nadriadeného
• striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri akomkoľvek spracovávaní zákazníckych resp. zamestnaneckých pripomienok
Veľkoodberatelia – darčekové poukážky
• zodpovednosť za včasné a bezproblémové vybavenie objednávok pre veľkoodberateľov darčekových poukážok vrátane dodržania stanovených bonusov podľa aktuálnej smernice
• zodpovednosť za evidenciu veľkoodberateľov pri dodržiavaní ochrany osobných údajov
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
Špecifické požiadavky:
• typ školy: SŠ
• odborná prax v administratíve 1-2 roky
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk – pokročilý slovom aj písmom
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
Zručnosti:
• silná orientácia na zákazníka
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
• dodržiavanie termínov
• orientácia na výsledok
• tímová spolupráca, kreativita
Schopnosti:
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť konštruktívne myslieť
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
• typ školy: SŠ
• odborná prax v administratíve 1-2 roky
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk – pokročilý slovom aj písmom
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
Zručnosti:
• silná orientácia na zákazníka
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
• dodržiavanie termínov
• orientácia na výsledok
• tímová spolupráca, kreativita
Schopnosti:
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť konštruktívne myslieť
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1914658
Posting date: 31.10.2014
2014-10-31
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Company: Kaufland Slovenská republika v.o.s.