We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hlavný radca - referát kontroly, sťažností a petícií (ref. č.: VK/2018/3065)
Kancelária verejného ochrancu práv
Miesto práce
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
júl 2018
júl 2018
Mzdové podmienky (brutto)
8. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov (platová tarifa: 1082 eur+ zvýšenie za služobnú prax)
8. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov (platová tarifa: 1082 eur+ zvýšenie za služobnú prax)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Služobný úrad:
Kancelária verejného ochrancu práv
Sídlo služobného úradu:
Grösslingová 2461/35, 811 09 Bratislava, adresa na doručovanie: P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby:
Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 2461/35, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
Druh výberového konania:
širšie vnútorné výberové konanie
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov (UPOZORNENIE: uchádzača, ktorý nie je štátnym zamestnancom alebo nadbytočným štátnym zamestnancom nie je možné do výberového konania zaradiť)
Počet obsadzovaných miest: 1
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Organizačný útvar:
referát kontroly, sťažností a petícií
Nadriadený organizačný útvar :
Kancelária verejného ochrancu práv
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii: hlavný radca
Vedúci štátny zamestnanec: nie
Odbor štátnej služby: verejný ochranca práv
Najnáročnejšia činnosť:
Kontrola hospodárenia s prostriedkami určenými na plnenie úloh KVOP. (8.26)
Vnútorná kontrola plnenia úloh Kancelárie. (8.25) Kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov a opatrení vydaných na ich základe. (8.28) Kontrola plnenia opatrení na nápravu zistených nedostatkov. (8.30) Koncepčná, koordinačná a kontrolná činnosť v oblasti vybavovania sťažností a petícií občanov, ako aj ich priame vybavovanie. (8.17) Koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov. (8.18)
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť:
V rámci uvedených úloh štátny zamestnanec zabezpečuje činnosti v oblasti:
- vnútorná kontrola hospodárenia Kancelárie s prostriedkami štátneho rozpočtu formou realizácie následnej finančnej kontroly aj samostatných kontrolných akcií,
- vnútorná kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov ako aj interných predpisov Kancelárie a opatrení na odstránenie zistených nedostatkov, s výstupmi pre verejného ochrancu práv a vedúceho Kancelárie vo forme analýz, správ a stanovísk,
- tvorba interných predpisov v oblasti vykonávania vnútornej kontroly,
- koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov v oblasti vybavovania sťažností a petícií, ako aj ich priame vybavovanie,
- koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov v súvislosti uplatňovaním opatrení pri oznamovaní protispoločenskej činnosti v pozícii zodpovednej osoby,
- koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov v oblasti zverejňovania a sprístupňovania informácií podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám, ako aj ich priame vybavovanie.
Kancelária verejného ochrancu práv
Sídlo služobného úradu:
Grösslingová 2461/35, 811 09 Bratislava, adresa na doručovanie: P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby:
Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 2461/35, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
Druh výberového konania:
širšie vnútorné výberové konanie
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov (UPOZORNENIE: uchádzača, ktorý nie je štátnym zamestnancom alebo nadbytočným štátnym zamestnancom nie je možné do výberového konania zaradiť)
Počet obsadzovaných miest: 1
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Organizačný útvar:
referát kontroly, sťažností a petícií
Nadriadený organizačný útvar :
Kancelária verejného ochrancu práv
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii: hlavný radca
Vedúci štátny zamestnanec: nie
Odbor štátnej služby: verejný ochranca práv
Najnáročnejšia činnosť:
Kontrola hospodárenia s prostriedkami určenými na plnenie úloh KVOP. (8.26)
Vnútorná kontrola plnenia úloh Kancelárie. (8.25) Kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov a opatrení vydaných na ich základe. (8.28) Kontrola plnenia opatrení na nápravu zistených nedostatkov. (8.30) Koncepčná, koordinačná a kontrolná činnosť v oblasti vybavovania sťažností a petícií občanov, ako aj ich priame vybavovanie. (8.17) Koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov. (8.18)
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť:
V rámci uvedených úloh štátny zamestnanec zabezpečuje činnosti v oblasti:
- vnútorná kontrola hospodárenia Kancelárie s prostriedkami štátneho rozpočtu formou realizácie následnej finančnej kontroly aj samostatných kontrolných akcií,
- vnútorná kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov ako aj interných predpisov Kancelárie a opatrení na odstránenie zistených nedostatkov, s výstupmi pre verejného ochrancu práv a vedúceho Kancelárie vo forme analýz, správ a stanovísk,
- tvorba interných predpisov v oblasti vykonávania vnútornej kontroly,
- koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov v oblasti vybavovania sťažností a petícií, ako aj ich priame vybavovanie,
- koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov v súvislosti uplatňovaním opatrení pri oznamovaní protispoločenskej činnosti v pozícii zodpovednej osoby,
- koncepčná a koordinačná činnosť vrátane tvorby interných právnych predpisov v oblasti zverejňovania a sprístupňovania informácií podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám, ako aj ich priame vybavovanie.
Informácie o výberovom konaní
Profil uchádzača
Predpoklady:
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra
trestov: nie
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
nie
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť: nie
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka: nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami: nie
Zoznam požadovaných dokumentov:
a) Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
b) Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
c) Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
d) Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
e) Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
f) Čestné vyhlásenie o splnení podmienky odbornej praxe (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
g) Čestné vyhlásenie o trvaní štátnozamestnaneckého pomeru podľa zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov ku dňu prihlásenia sa do výberového konania.
Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:
• v listinnej podobe
V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.
• v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní
V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.
• bez autentifikácie (bez použitia eID karty)
V tomto prípade je uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.
• s autentifikáciou (s použitím eID karty)
V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.
UPOZORNENIE: upozorňujeme uchádzačov na potrebu dodržania zákonných spôsobov podania žiadosti spolu s dokumentáciou tak, ako sú uvedené vyššie (len listinná alebo prostredníctvom ústredného portálu, nie e-mailom).
Žiadosť o zaradenie do výberového konania podaná uchádzačom v listinnej podobe musí obsahovať náležitosti podľa § 3 vyhlášky č. 127/2017 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o výberových konaniach, a to:
a) názov a sídlo služobného úradu, ktorý vyhlásil výberové konanie,
b) organizačný útvar,
c) identifikátor výberového konania,
d) titul, meno a priezvisko uchádzača,
e) dátum narodenia uchádzača,
f) rodné číslo uchádzača, ak ho má pridelené,
g) občianstvo uchádzača,
h) telefonický kontakt a e-mailový kontakt uchádzača,
i) korešpondenčnú adresu uchádzača,
j) dátum skončenia prípravy na povolanie vo forme ustanovenej osobitným predpisom, ak ide o vonkajšie výberové konanie z absolventov podľa § 44 ods. 15 zákona,
k) iný údaj, ak je to potrebné.
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania:
14.05.2018
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:
27.05.2018
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v
a. elektronickej podobe: https://open.slovensko.sk/vk
b. listinnej podobe: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: jún 2018
Predpokladané miesto konania výberového konania:
Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť
Výberové konanie je vyhlásené na stránke ústredného portálu www.slovensko.sk, v časti - Výberové konania - ref. č. VK/2018/3065
Kontaktná osoba
JUDr. Alexandra Stachová, telefónne číslo +421/2/32 36 37 76
Predpoklady:
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra
trestov: nie
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
nie
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť: nie
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka: nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami: nie
Zoznam požadovaných dokumentov:
a) Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
b) Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
c) Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
d) Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
e) Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
f) Čestné vyhlásenie o splnení podmienky odbornej praxe (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
g) Čestné vyhlásenie o trvaní štátnozamestnaneckého pomeru podľa zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov ku dňu prihlásenia sa do výberového konania.
Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:
• v listinnej podobe
V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.
• v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní
V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.
• bez autentifikácie (bez použitia eID karty)
V tomto prípade je uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.
• s autentifikáciou (s použitím eID karty)
V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.
UPOZORNENIE: upozorňujeme uchádzačov na potrebu dodržania zákonných spôsobov podania žiadosti spolu s dokumentáciou tak, ako sú uvedené vyššie (len listinná alebo prostredníctvom ústredného portálu, nie e-mailom).
Žiadosť o zaradenie do výberového konania podaná uchádzačom v listinnej podobe musí obsahovať náležitosti podľa § 3 vyhlášky č. 127/2017 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o výberových konaniach, a to:
a) názov a sídlo služobného úradu, ktorý vyhlásil výberové konanie,
b) organizačný útvar,
c) identifikátor výberového konania,
d) titul, meno a priezvisko uchádzača,
e) dátum narodenia uchádzača,
f) rodné číslo uchádzača, ak ho má pridelené,
g) občianstvo uchádzača,
h) telefonický kontakt a e-mailový kontakt uchádzača,
i) korešpondenčnú adresu uchádzača,
j) dátum skončenia prípravy na povolanie vo forme ustanovenej osobitným predpisom, ak ide o vonkajšie výberové konanie z absolventov podľa § 44 ods. 15 zákona,
k) iný údaj, ak je to potrebné.
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania:
14.05.2018
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:
27.05.2018
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v
a. elektronickej podobe: https://open.slovensko.sk/vk
b. listinnej podobe: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: jún 2018
Predpokladané miesto konania výberového konania:
Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť
Výberové konanie je vyhlásené na stránke ústredného portálu www.slovensko.sk, v časti - Výberové konania - ref. č. VK/2018/3065
Kontaktná osoba
JUDr. Alexandra Stachová, telefónne číslo +421/2/32 36 37 76
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo alebo ekonómia
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Odborná prax:
min. 2 roky v oblasti výkonu kontroly vo verejnom sektore
Osobitný kvalifikačný predpoklad: nie
Ďalšie požiadavky:
- ovládanie PC,
- schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, ochota učiť sa a ďalej vzdelávať, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť.
min. 2 roky v oblasti výkonu kontroly vo verejnom sektore
Osobitný kvalifikačný predpoklad: nie
Ďalšie požiadavky:
- ovládanie PC,
- schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, ochota učiť sa a ďalej vzdelávať, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kancelária verejného ochrancu práv
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3388807
Posting date: 14.5.2018
2018-05-14
location: Grösslingová 35, 811 09 Bratislava Position: Hlavný radca Company: Kancelária verejného ochrancu práv
Basic wage component (gross) and other rewards: 8. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov (platová tarifa: 1082 eur+ zvýšenie za služobnú prax)