We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér(ka) klientských zmien
KAMI PROFIT, s.r.o.
Miesto práce
Poprad
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacOd 1200,- EUR brutto. Finálna výška ponúkanej mzdy bude dohodnutá na základe osobnostných a profesijných predpokladov kandidáta. (Mzda je rozdelená na 70% fix a 30% pohyblivú zložku).
1 200 EUR/mesiacOd 1200,- EUR brutto. Finálna výška ponúkanej mzdy bude dohodnutá na základe osobnostných a profesijných predpokladov kandidáta. (Mzda je rozdelená na 70% fix a 30% pohyblivú zložku).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Stabilná dobre etablovaná spoločnosť hľadá do svojho dynamického tímu posilu v podobe šikovnej kolegyne/kolegu. Staňte sa radcom a sprievodcom klientom pri úprave ich bývania. Ponúkame samostatnú prácu na zaujímavých projektoch (BD Poprad, Prešov) a dobré finančné ohodnotenie.
Ponúkame zázemie stabilného pracovného miesta v mladom dynamickom kolektíve a priestor pre osobnostný a profesijný rast. Od úspešného kandidáta očakávame predovšetkým flexibilnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo sa zapracovať a samostatne dôsledne a zodpovedne zvládnuť svoju agendu.
Popis náplne práce:
• zoznámiť klienta so štandardnou projektovou dokumentáciou, štandardnými materiálmi a ich dodávateľmi, so systémom klientskych zmien,
• vypracovať a odsúhlasiť dokumenty klientskych zmien, ktoré budú použité k realizácii klientskych zmien na konkrétnych developerských projektoch,
• kontrolovať úpravy projektovej dokumentácie so zapracovanými klientskymi zmenami v časti stavebnej dispozície i v častiach jednotlivých profesií,
• spočítať viacnáklady,
• koordinovať činnosť dodávateľov štandardných materiálov,
• evidovať databázu klientskych zmien, včas rozpoznať komplikácie a riešiť ich, príp. predať svojmu nadriadenému,
• orientovať sa v niekoľkých projektoch súčasne.
Ponúkame zázemie stabilného pracovného miesta v mladom dynamickom kolektíve a priestor pre osobnostný a profesijný rast. Od úspešného kandidáta očakávame predovšetkým flexibilnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo sa zapracovať a samostatne dôsledne a zodpovedne zvládnuť svoju agendu.
Popis náplne práce:
• zoznámiť klienta so štandardnou projektovou dokumentáciou, štandardnými materiálmi a ich dodávateľmi, so systémom klientskych zmien,
• vypracovať a odsúhlasiť dokumenty klientskych zmien, ktoré budú použité k realizácii klientskych zmien na konkrétnych developerských projektoch,
• kontrolovať úpravy projektovej dokumentácie so zapracovanými klientskymi zmenami v časti stavebnej dispozície i v častiach jednotlivých profesií,
• spočítať viacnáklady,
• koordinovať činnosť dodávateľov štandardných materiálov,
• evidovať databázu klientskych zmien, včas rozpoznať komplikácie a riešiť ich, príp. predať svojmu nadriadenému,
• orientovať sa v niekoľkých projektoch súčasne.
Zamestnanecké výhody, benefity
• silné zázemie úspešnej stavebnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• stabilnú prácu
• služobný notebook, mobil
• stravné lístky v hodnote 4,00 eur
• zaškolenie do pracovných aktivít
• parkovacie miesto v mieste práce
• odmeny pri pracovných jubileách
• možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
• firemné teambuildingy (spoločenské a športové akcie)
• firemný deň zdravia
• možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu MultiSport
• otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
• narodeninové a vianočné darčeky
• a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
• stabilnú prácu
• služobný notebook, mobil
• stravné lístky v hodnote 4,00 eur
• zaškolenie do pracovných aktivít
• parkovacie miesto v mieste práce
• odmeny pri pracovných jubileách
• možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
• firemné teambuildingy (spoločenské a športové akcie)
• firemný deň zdravia
• možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu MultiSport
• otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
• narodeninové a vianočné darčeky
• a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. V prípade veľkého záujmu zo strany uchádzačov bohužiaľ nebude možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho rozhovoru.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Pozemné stavby, Architektúra
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
AutoCAD - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
AutoCAD - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Technická zdatnosť
• znalosť projektovej dokumentácie
• orientácia v stavebných materiáloch
• práca v programe Excel, Word
• výpočty spotreby materiálov, uvedomovanie si súvislostí
Osobné vlastnosti
• vyjadrovacie schopnosti, umenie komunikovať (klient, projektant, stavba, developer)
• umenie naslúchať
• samostatnosť
• dôslednosť
• časová flexibilita
• znalosť projektovej dokumentácie
• orientácia v stavebných materiáloch
• práca v programe Excel, Word
• výpočty spotreby materiálov, uvedomovanie si súvislostí
Osobné vlastnosti
• vyjadrovacie schopnosti, umenie komunikovať (klient, projektant, stavba, developer)
• umenie naslúchať
• samostatnosť
• dôslednosť
• časová flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KAMI PROFIT s.r.o. je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá zabezpečuje projektový manažment a kontroling, stavebný dozor, ako aj prípravu a realizáciu stavieb v oblasti pozemných, dopravných a inžinierskych projektov. Tím spoločnosti je zostavený z odborníkov, ktorí sú pripravení vyhovieť aj tým najnáročnejším požiadavkám zákazníkov. Medzi hlavné piliere spoločnosti patrí zodpovednosť, profesionálny prístup a spokojnosť svojich klientov.
Bližšie informácie o spoločnosti nájdete na webovej adrese http://www.kami-profit.sk
Bližšie informácie o spoločnosti nájdete na webovej adrese http://www.kami-profit.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 3856302
Posting date: 25.1.2021
2021-01-25
location: Poprad Position: Architekt, Bytový architekt, Klientský pracovník, Projektant, Projektový manažér Company: KAMI PROFIT, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac