We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manager so zameraním na obchod
JUVAMED s.r.o.
Miesto práce
Rimavská Sobota
Rimavská Sobota
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2021 resp. dohodou
1.1.2021 resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 850 EUR/mesiacObratová motivácia, koncoročné odmeny podľa výkonnosti. Anglický jazyk nie je podmienkou, ale výhodou. Prax jeden rok nie je podmienkou ale výhodou.
Od 850 EUR/mesiacObratová motivácia, koncoročné odmeny podľa výkonnosti. Anglický jazyk nie je podmienkou, ale výhodou. Prax jeden rok nie je podmienkou ale výhodou.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi organizujete, zabezpečujete, komunikujete? Máte obchodnícke zručnosti? Ste flexibilný, zodpovedný, samostatný? Administratíva Vám ide od ruky? Ak ste odpovedali na všetky otázky kladne, hľadáme práve Vás do nášho tímu.
Juvamed s.r.o. pôsobí na Slovensku už 25 rokov. Zameriavame sa na výrobu a predaj bylinkových čajov a zdravej výživy. V súčasnosti obsadzujeme pre našu centrálu v Rimavskej Sobote pozíciu Office manager spojenú so zameraním aj na obchodné aktivity.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
-Rozvoj nových obchodných aktivít spoločnosti a jeho koordinácia
-Koordinácia práce tímu a tímových úloh, priebežná kontrola zverených projektov, dohľad nad plnením úloh, skracovanie termínov pri ich plnení
-Vedenie zápisov z porád a príprava podkladov pre členov tímu
-Marketingová komunikácia, príprava, správa a aktualizácia
sociálnych sietí a e-shopu
-Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti
-Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami
Juvamed s.r.o. pôsobí na Slovensku už 25 rokov. Zameriavame sa na výrobu a predaj bylinkových čajov a zdravej výživy. V súčasnosti obsadzujeme pre našu centrálu v Rimavskej Sobote pozíciu Office manager spojenú so zameraním aj na obchodné aktivity.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
-Rozvoj nových obchodných aktivít spoločnosti a jeho koordinácia
-Koordinácia práce tímu a tímových úloh, priebežná kontrola zverených projektov, dohľad nad plnením úloh, skracovanie termínov pri ich plnení
-Vedenie zápisov z porád a príprava podkladov pre členov tímu
-Marketingová komunikácia, príprava, správa a aktualizácia
sociálnych sietí a e-shopu
-Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti
-Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami
Zamestnanecké výhody, benefity
-príspevok na stravu
-koncoročné odmeny podľa výkonnosti
-občasné služobné cesty
-teambuildingové aktivity
-práca PON-PIA /v sobotu máme zatvorené/
-práca v stabilnej spoločnosti
-po skúšobnej dobe v prípade záujmu služobné auto
-PC
-mobilný telefón
-koncoročné odmeny podľa výkonnosti
-občasné služobné cesty
-teambuildingové aktivity
-práca PON-PIA /v sobotu máme zatvorené/
-práca v stabilnej spoločnosti
-po skúšobnej dobe v prípade záujmu služobné auto
-PC
-mobilný telefón
Informácie o výberovom konaní
životopisy prosíme posielať mailom na adresu:
[email protected]
[email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonomika
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Google Analytics - Pokročilý
Google AdWords - Pokročilý
Sociálne siete - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Google Analytics - Pokročilý
Google AdWords - Pokročilý
Sociálne siete - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-zmysel pre detail
-samostatnosť
-veľmi dobré zručnosti s time managementom
-organizačné schopnosti
-komunikatívnosť
-zodpovednosť
-PC zručnosti
-samostatnosť
-veľmi dobré zručnosti s time managementom
-organizačné schopnosti
-komunikatívnosť
-zodpovednosť
-PC zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
JUVAMED s.r.o. je stabilná slovenská spoločnosť, pôsobiaca na farmaceutickom trhu už takmer 26 rokov. Sústreďujeme sa hlavne na výrobu sypaných a porciovaných čajov, bylinných roztokov, olejov lisovaných za studena, džemov a 100 % štiav značky JUVAMED. Sme výhradným distribútorom českej značky APOTHEKE ( liečivé čaje ) a APOTHEKE GREEN ( zdravá výživa ). Zamestnávame 24 zamestnancov na rôznych pracovných pozíciach.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4003675
Posting date: 24.11.2020
2020-11-24
location: Rimavská Sobota Position: Asistent, Marketingový pracovník, Obchodný manažér, Office manager, Projektový manažér Company: JUVAMED s.r.o.
Basic salary component (gross): 850 EUR/mesiac