We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Firemná recepčná J&T (na dohodu)
J&T SERVICES SR, s.r.o.
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.
4 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dopĺňame tím našich kolegýň pracujúcich na dohodu na pozícii firemnej recepčnej.
Hľadáme novú kolegynku/kolegu, ktorá má záujem si privyrobiť a zároveň získať administratívne skúsenosti z príjemného a zároveň dynamického bankového prostredia.
Hlavnou pracovnou náplňou bude:
- prijímanie návštev,
- vybavovanie telefonátov a e-mailovej komunikácie,
- preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty, jej evidencia a rozdeľovanie,
- organizácia stretnutí,
- starostlivosť o zasadacie miestnosti,
- príprava občerstvenia,
- plnenie ďalších administratívnych úloh podľa potrieb a pokynov nadriadeného.
Podľa časových možností úspešného kandidáta/ky a na základe vzájomnej dohody budú upresnené časy a počet hodín, v ktorých bude úspešný kandidát/ka prácu vykonávať.
Jedná sa o prácu len počas pracovného týždňa, nie cez víkendy.
Bližšie informácie dostanú uchádzači na pohovoroch :-)
Pozícia je vhodná najmä pre študentky/študentov VŠ.
Uprednostníme kandidátky/kandidátov, ktoré môžu nastúpiť čo najskôr.
Prosíme kandidátov/kandidátky, aby v sprievodnom texte reakcie alebo v životopise uviedli, ktoré dni pracovného týždňa majú voľné a teda môžu vtedy brigádovať.
Hľadáme novú kolegynku/kolegu, ktorá má záujem si privyrobiť a zároveň získať administratívne skúsenosti z príjemného a zároveň dynamického bankového prostredia.
Hlavnou pracovnou náplňou bude:
- prijímanie návštev,
- vybavovanie telefonátov a e-mailovej komunikácie,
- preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty, jej evidencia a rozdeľovanie,
- organizácia stretnutí,
- starostlivosť o zasadacie miestnosti,
- príprava občerstvenia,
- plnenie ďalších administratívnych úloh podľa potrieb a pokynov nadriadeného.
Podľa časových možností úspešného kandidáta/ky a na základe vzájomnej dohody budú upresnené časy a počet hodín, v ktorých bude úspešný kandidát/ka prácu vykonávať.
Jedná sa o prácu len počas pracovného týždňa, nie cez víkendy.
Bližšie informácie dostanú uchádzači na pohovoroch :-)
Pozícia je vhodná najmä pre študentky/študentov VŠ.
Uprednostníme kandidátky/kandidátov, ktoré môžu nastúpiť čo najskôr.
Prosíme kandidátov/kandidátky, aby v sprievodnom texte reakcie alebo v životopise uviedli, ktoré dni pracovného týždňa majú voľné a teda môžu vtedy brigádovať.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo vám ponúkame:
- prácu v stabilnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti na brehu Dunaja,
- príjemné exkluzívne business pracovné prostredie,
- mladý a veselý pracovný kolektív,
- možnosť dlhodobej spolupráce.
- prácu v stabilnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti na brehu Dunaja,
- príjemné exkluzívne business pracovné prostredie,
- mladý a veselý pracovný kolektív,
- možnosť dlhodobej spolupráce.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie, pripojená fotografia poteší :-)
Kontaktovať a na osobné pohovory budeme pozývať vybraných uchádzačov.
Po skončení výberu budú všetky životopisy skartované.
Kontaktovať a na osobné pohovory budeme pozývať vybraných uchádzačov.
Po skončení výberu budú všetky životopisy skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo budeme od vás očakávať:
- najmä dobrú náladu, pozitívnu prístup a tímového ducha :-)
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii budú veľkou výhodou,
- aktívny, zodpovedný a dôsledný prístup k pracovným úlohám,
- flexibilita,
- komunikatívnosť no zároveň diskrétnosť,
- schopnosť rýchlo sa adaptovať a odolnosť voči stresu,
- bežnú znalosť práce s PC (balík MS Office, internet)
- dodržiavanie dresscodeu.
- najmä dobrú náladu, pozitívnu prístup a tímového ducha :-)
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii budú veľkou výhodou,
- aktívny, zodpovedný a dôsledný prístup k pracovným úlohám,
- flexibilita,
- komunikatívnosť no zároveň diskrétnosť,
- schopnosť rýchlo sa adaptovať a odolnosť voči stresu,
- bežnú znalosť práce s PC (balík MS Office, internet)
- dodržiavanie dresscodeu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním služieb dodávateľským spôsobom.
ID: 3887324
Posting date: 12.5.2020
2020-05-12
location: Bratislava Position: Asistent, Recepčná, Sekretárka Company: J&T SERVICES SR, s.r.o.
Basic salary component (gross): 4 EUR/hod.