We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Konzultant na pasívnej telefonickej linke - J&T BANKA (nejde o predaj produktov)
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, resp. dohoda
ihneď, resp. dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiacod: 900€ do: 1 000€ brutto (v zložení: 70% € základná mzda + 30% € osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru), 2 x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti
Od 900 EUR/mesiacod: 900€ do: 1 000€ brutto (v zložení: 70% € základná mzda + 30% € osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru), 2 x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého pracovného tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu s príjemným hlasovým prejavom, záujmom o svet bankovníctva a pozitívnym prístupom k práci a k životu.
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii bude:
- prijímanie telefonátov a poskytovanie informácií o J&T Banke SR, o bankových produktoch, o skupine J&T na požadovanej odbornej a komunikatívnej úrovni;
- pravidelné prehlbovanie informácií o bankových produktoch a službách;
- preškoľovanie sa na nové produkty poskytované bankou;
- rôzne administratívne činnosti spojené s poskytovaním bankových služieb a s
pracovnou pozíciou;
- poskytovanie služieb telebankingu
Dôležité:
Ide o pasívnu telefónnu linku - telefonáty sa len prijímajú. Nie je to obchodnícka pracovná pozícia, konzultant nepredáva a ani neponúka žiadne bankové produkty.
Pracovný čas na uvedenej pracovnej pozícii je 7,45 hodín denne, Komfort linka je v prevádzke iba v pracovné dni od 9:00 do 17:00.
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii bude:
- prijímanie telefonátov a poskytovanie informácií o J&T Banke SR, o bankových produktoch, o skupine J&T na požadovanej odbornej a komunikatívnej úrovni;
- pravidelné prehlbovanie informácií o bankových produktoch a službách;
- preškoľovanie sa na nové produkty poskytované bankou;
- rôzne administratívne činnosti spojené s poskytovaním bankových služieb a s
pracovnou pozíciou;
- poskytovanie služieb telebankingu
Dôležité:
Ide o pasívnu telefónnu linku - telefonáty sa len prijímajú. Nie je to obchodnícka pracovná pozícia, konzultant nepredáva a ani neponúka žiadne bankové produkty.
Pracovný čas na uvedenej pracovnej pozícii je 7,45 hodín denne, Komfort linka je v prevádzke iba v pracovné dni od 9:00 do 17:00.
Zamestnanecké výhody, benefity
Perspektívna a stabilná práca v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti, príjemné pracovné prostredie na brehu Dunaja.
Zaujímavá a stabilná pracovná pozícia s možnosťou odborne rastu, množstvo benefitov:
- 2 x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, tzv. 13. a 14. plat
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400 € ročne na rekreáciu, šport, gastro, beauty, zážitky a pod.
- 5 dní dovolenky naviac
- 3dni sick days
- odborné vzdelávanie
- zamestnanecká knižnica
- príspevok zamestnávateľa na jazykové vzdelávanie podľa vlastného výberu
- zvýhodnené bankové produkty
Zaujímavá a stabilná pracovná pozícia s možnosťou odborne rastu, množstvo benefitov:
- 2 x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, tzv. 13. a 14. plat
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400 € ročne na rekreáciu, šport, gastro, beauty, zážitky a pod.
- 5 dní dovolenky naviac
- 3dni sick days
- odborné vzdelávanie
- zamestnanecká knižnica
- príspevok zamestnávateľa na jazykové vzdelávanie podľa vlastného výberu
- zvýhodnené bankové produkty
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali výlučne formou e-mailu. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme veľa pracovných, ale aj osobných úspechov.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
odbor : ekonomický smer alebo bankovníctvo, financie, investovanie
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
konzultant v call centre, ideálne v oblasti bankovníctva
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- skúsenosť na obdobnej pracovnej pozícii - call centrum finančnej inštitúcie, prípadne iné call centrum (mobilný operátor, UPC), prípadne prax na pozícii osobný bankár, poradca klienta a pod.
- prehľad v bankových produktoch bude výhodou,
- pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ - odbor bankovníctvo, financie, investovanie ako štartovacia pozícia v oblasti bankovníctva
- znalosť AJ na bežnej komunikatívnej úrovni, malé množstvo telefonických hovorov prebieha v anglickom jazyku
- pozitívny prístup k práci, chuť pracovať a zdokonaľovať sa
- prozákaznícka orientácia
- výborné komunikačné zručnosti, príjemný a bezchybný hlasový prejav
- dokonalá znalosť spisovného slovenského jazyka
- výborné prezentačné zručnosti
- znalosť práce s Microsoft Outlook, Excel a Word
- precíznosť a spoľahlivosť
- skúsenosť na obdobnej pracovnej pozícii - call centrum finančnej inštitúcie, prípadne iné call centrum (mobilný operátor, UPC), prípadne prax na pozícii osobný bankár, poradca klienta a pod.
- prehľad v bankových produktoch bude výhodou,
- pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ - odbor bankovníctvo, financie, investovanie ako štartovacia pozícia v oblasti bankovníctva
- znalosť AJ na bežnej komunikatívnej úrovni, malé množstvo telefonických hovorov prebieha v anglickom jazyku
- pozitívny prístup k práci, chuť pracovať a zdokonaľovať sa
- prozákaznícka orientácia
- výborné komunikačné zručnosti, príjemný a bezchybný hlasový prejav
- dokonalá znalosť spisovného slovenského jazyka
- výborné prezentačné zručnosti
- znalosť práce s Microsoft Outlook, Excel a Word
- precíznosť a spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi najrýchlejšie rastúce banky v regióne. Sme lídrom v oblasti privátneho a investičného bankovníctva. Vytvárame unikátne investičné príležitosti s najvyššou mierou individuálneho prístupu. Ceníme si zásadu zdieľaného úspechu a spoločne s klientmi, ktorých považujeme za našich partnerov, sa delíme o svoje výnosy. Rovnako ako naši klienti chceme, aby Slovensko bolo bohatšie. V umení, vzdelávaní a startupových inováciách, preto adresne podporujeme tie najlepšie projekty. Sme súčasťou bankového finančného holdingu J&T Finance Group SE.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3940176
Posting date: 14.10.2021
2021-10-14
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac