We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Prevádzkový manažér/senior office manažér
J.F.INVEST, s.r.o.
Miesto práce
Mäsiarska, Košice
Mäsiarska, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Plánovanie, príprava a koordinovanie investičných projektov spoločnosti
- Vedenie rokovaní s dodávateľmi a účasť pri ich výbere v spolupráci s vedením spoločnosti a ostatnými dotknutými úsekmi spoločnosti
- organizovanie a účasť na kontrolných dňoch prebiehajúcich projektov
- Príprava a podanie žiadostí, ohlásení, oznámení, vyjadrení , námietok a pod. v rámci územných a stavebných konaní
- Komunikácia s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy a ďalšími dotknutými úradmi, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami pri zastupovaní spoločnosti
- príprava a koordinácia zmluvných vzťahov
- tvorba zmlúv, samostatné jednania s dodávateľmi a odberateľmi
- koordinovanie podriadených zamestnancov a delegovanie úloh
- riadenie a koučovanie tímu
- dohľad nad vykonávaním prác v súlade so schváleným budgetom a harmonogramom
- reporting o stave projektu, harmonograme a prácach
- príprava podaní, vyjadrení, žiadostí potrebných pri realizácií projektov
- realitná agenda - evidencia záujemcov o kúpu nehnuteľností, komunikácia s nimi, obhliadky na stavbe so záujemcami, odborné poradenstvo a konzultácie technických vlastností stavby a možností ich úprav
- riešenie klientských zmien, spracovávanie dokumentácie pre klientov, konzultovanie a komunikácia klientských zmien s hlavným projektovým manažérom a stavbyvedúcim (prípravná aj realizačná fáza)
- pravidelné reporty o stave zverených úloh
- Príprava nájomných zmlúv, kúpno-predajných zmlúv, zmlúv o dielo atď.
- administratívna agenda - požadovaná zručnosť s PC
- Vedenie rokovaní s dodávateľmi a účasť pri ich výbere v spolupráci s vedením spoločnosti a ostatnými dotknutými úsekmi spoločnosti
- organizovanie a účasť na kontrolných dňoch prebiehajúcich projektov
- Príprava a podanie žiadostí, ohlásení, oznámení, vyjadrení , námietok a pod. v rámci územných a stavebných konaní
- Komunikácia s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy a ďalšími dotknutými úradmi, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami pri zastupovaní spoločnosti
- príprava a koordinácia zmluvných vzťahov
- tvorba zmlúv, samostatné jednania s dodávateľmi a odberateľmi
- koordinovanie podriadených zamestnancov a delegovanie úloh
- riadenie a koučovanie tímu
- dohľad nad vykonávaním prác v súlade so schváleným budgetom a harmonogramom
- reporting o stave projektu, harmonograme a prácach
- príprava podaní, vyjadrení, žiadostí potrebných pri realizácií projektov
- realitná agenda - evidencia záujemcov o kúpu nehnuteľností, komunikácia s nimi, obhliadky na stavbe so záujemcami, odborné poradenstvo a konzultácie technických vlastností stavby a možností ich úprav
- riešenie klientských zmien, spracovávanie dokumentácie pre klientov, konzultovanie a komunikácia klientských zmien s hlavným projektovým manažérom a stavbyvedúcim (prípravná aj realizačná fáza)
- pravidelné reporty o stave zverených úloh
- Príprava nájomných zmlúv, kúpno-predajných zmlúv, zmlúv o dielo atď.
- administratívna agenda - požadovaná zručnosť s PC
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej developerskej spoločnosti
- príjemné a bezkonfliktné pracovné prostredie
- priestor pre samostatnú prácu
- možnosť rýchleho finančného a odborného rastu
- príjemné a bezkonfliktné pracovné prostredie
- priestor pre samostatnú prácu
- možnosť rýchleho finančného a odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov, aby spoločne so žiadosťou o prijatie do zamestnania zaslali:
- štruktúrovaný životopis
- súhlas so spracovaním svojich osobných údajov ( prípadne fotografiu ).
- štruktúrovaný životopis
- súhlas so spracovaním svojich osobných údajov ( prípadne fotografiu ).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment, ekonómia, stavebníctvo, právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť, dôslednosť, precíznosť, time-management, rozhodnosť, flexibilita, analytické myslenie, nekonfliktnosť
- schopnosť odolávať stresu
- vysoká úroveň písomného a ústneho prejavu
- negociačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, profesionalita v komunikácii
- diskrétnosť, dodržiavanie etických princípov a lojalita
- aktívne samoštúdium a ochota na sebe pracovať
- štandardné počítačové zručnosti
- schopnosť konštruktívne riešiť stresové situácie
- systematickosť pri riešení úloh
- schopnosť dobrej komunikácie s klientami a subdodávateľmi
- vlastná iniciatíva
- ochota zašpiniť si ruky
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť, dôslednosť, precíznosť, time-management, rozhodnosť, flexibilita, analytické myslenie, nekonfliktnosť
- schopnosť odolávať stresu
- vysoká úroveň písomného a ústneho prejavu
- negociačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, profesionalita v komunikácii
- diskrétnosť, dodržiavanie etických princípov a lojalita
- aktívne samoštúdium a ochota na sebe pracovať
- štandardné počítačové zručnosti
- schopnosť konštruktívne riešiť stresové situácie
- systematickosť pri riešení úloh
- schopnosť dobrej komunikácie s klientami a subdodávateľmi
- vlastná iniciatíva
- ochota zašpiniť si ruky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť J.F.INVEST, s.r.o. je dlhodobo finančne silnou a stabilnou developerskou spoločnosťou so schopnosťou získavať a riadiť veľké a zložité projekty. Medzi kľúčové činnosti patrí výstavba a rekonštrukcie bytov, domov a bytových domov, poskytovanie podnikateľského poradenstva, predaj a prenájom bytov a obchodných priestorov.
ID: 3928233
Posting date: 23.6.2020
2020-06-23
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Právnik, Procesný manažér, Projektový manažér Company: J.F.INVEST, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac