We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Service Team Leader/Vedúci tímu služieb zákazníkom
IRON MOUNTAIN SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Pri Šajbách, Rača
Pri Šajbách, Rača
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200 alebo podľa skúseností
1 200 EUR/mesiacod 1200 alebo podľa skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Operatívne zodpovednosti:
• Poskytuje podporu a starostlivosť existujúcim aj novým zákazníkom.
• Prijíma, eviduje a spracováva reklamácie klientov, zodpovedá za ich včasné preverenie a informovanie prevádzky.
• Za účelom zistenia informácií pre klienta spolupracuje so všetkými oddeleniami IMS.
• Prijíma a spracováva objednávky klientov prostredníctvom implementovaných systémov a aplikací (Sales force,Share point,Eloqua). Má na starosti všetkú agendu spojenú s vybavením a spracovaním objednávok, overuje správnosť a úplnosť objednávky.
• Na základe požiadaviek zákazníka vytvára dodacie listy ručne alebo v programe SKP.
• Zasiela klientom skeny požadovaných dokumentov v PDF súbore a potvrdenie objednávky prostredníctvom emailu.
• Zapisuje DL a objednávky do pomocných evidencií. Je zodpovedný za vedenie týchto evidencií a správnosť zapísaných údajov.
• Spracovávanie DL podľa harmonogramu pravidelných zvozov. Prezisťovanie potrebných informacií k realizácii zvozov (parkovanie,otváracie hodiny,dopravné obmedzenia,počty odovzdávaných krabíc, požadovaného materiálu a pod.)
• Vedenie Daily plánu a komunikácia ohľadom termínov so supervízorom transportu IMS.
• Vykonáva kontrolu oprávnených osôb v SKP pri jednotlivých požiadavkach klientov.
• Pomáha klientom pri prípadných problémoch s klientskym portalom (IMC) – naviguje klienta pri práci s IMC, zodpovedá dotazy, hľadá riešenia problémov, v prípade potreby kontaktuje IT Support otvorením ticketu v aplikácii Service Now
• Pracuje s Digitálnym Archívom. Vybavuje požiadavky na resetovanie prístupových hesiel pre užívateľov/pracovníkov klienta a komuniakcia s ich IT Help deskom. Požiadavky na vytvorenie nových užívateľov sytemu vybavuje prostredníctvom ticketu v aplikácii Service Now.
• Uzatvára Callbacky/Communicatory v SKP a dbá na včasnosť ich spracovania.
• Zabezpečuje prípadné preposielanie elektronických dát, zaslaných klientom k nahrávaniu, na príslušné oddelenia – DE, ITsupport.
• Objednává externú prepravu pre zákazníkov prostredníctvom kuriérskej služby(práca s DHL portálom).
• Pravidelný reporting
• Vyhotovenie faktúr v systémoch zákazníkov
• Vytváranie cenových ponúk pre klientov, jednoduché dopyty, občasné návštevy a školenia priamo u klientov
• Starostlivost o pridelené portfolium klientov
• Zodpovednosť za ročný prieskum spokojnosti zákazníkov
V rámci vedenia oddelenia:
• Vedenie 3 členného tímu zákaznického servisu.
• Príprava dochádzky, sledovanie dovoleniek a absencií
• Mentoring tímu
• Zodpovednosť za polročné/ročné vyhodnotenie tímu
• Poskytuje podporu a starostlivosť existujúcim aj novým zákazníkom.
• Prijíma, eviduje a spracováva reklamácie klientov, zodpovedá za ich včasné preverenie a informovanie prevádzky.
• Za účelom zistenia informácií pre klienta spolupracuje so všetkými oddeleniami IMS.
• Prijíma a spracováva objednávky klientov prostredníctvom implementovaných systémov a aplikací (Sales force,Share point,Eloqua). Má na starosti všetkú agendu spojenú s vybavením a spracovaním objednávok, overuje správnosť a úplnosť objednávky.
• Na základe požiadaviek zákazníka vytvára dodacie listy ručne alebo v programe SKP.
• Zasiela klientom skeny požadovaných dokumentov v PDF súbore a potvrdenie objednávky prostredníctvom emailu.
• Zapisuje DL a objednávky do pomocných evidencií. Je zodpovedný za vedenie týchto evidencií a správnosť zapísaných údajov.
• Spracovávanie DL podľa harmonogramu pravidelných zvozov. Prezisťovanie potrebných informacií k realizácii zvozov (parkovanie,otváracie hodiny,dopravné obmedzenia,počty odovzdávaných krabíc, požadovaného materiálu a pod.)
• Vedenie Daily plánu a komunikácia ohľadom termínov so supervízorom transportu IMS.
• Vykonáva kontrolu oprávnených osôb v SKP pri jednotlivých požiadavkach klientov.
• Pomáha klientom pri prípadných problémoch s klientskym portalom (IMC) – naviguje klienta pri práci s IMC, zodpovedá dotazy, hľadá riešenia problémov, v prípade potreby kontaktuje IT Support otvorením ticketu v aplikácii Service Now
• Pracuje s Digitálnym Archívom. Vybavuje požiadavky na resetovanie prístupových hesiel pre užívateľov/pracovníkov klienta a komuniakcia s ich IT Help deskom. Požiadavky na vytvorenie nových užívateľov sytemu vybavuje prostredníctvom ticketu v aplikácii Service Now.
• Uzatvára Callbacky/Communicatory v SKP a dbá na včasnosť ich spracovania.
• Zabezpečuje prípadné preposielanie elektronických dát, zaslaných klientom k nahrávaniu, na príslušné oddelenia – DE, ITsupport.
• Objednává externú prepravu pre zákazníkov prostredníctvom kuriérskej služby(práca s DHL portálom).
• Pravidelný reporting
• Vyhotovenie faktúr v systémoch zákazníkov
• Vytváranie cenových ponúk pre klientov, jednoduché dopyty, občasné návštevy a školenia priamo u klientov
• Starostlivost o pridelené portfolium klientov
• Zodpovednosť za ročný prieskum spokojnosti zákazníkov
V rámci vedenia oddelenia:
• Vedenie 3 členného tímu zákaznického servisu.
• Príprava dochádzky, sledovanie dovoleniek a absencií
• Mentoring tímu
• Zodpovednosť za polročné/ročné vyhodnotenie tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Pravidelná pracovná doba PON - PIA:
1 - zmenná prevádzka: 08:00 hod. -17:00 hod.
- Odporúčací bonus,
- Príspevok zamestnávateľa na 3. pilier dôchodkového sporenia po 1 roku v spoločnosti,
- Stravné lístky,
- Káva, čaj a voda plne hradené zamestnávateľom
- Masáž 2x do mesiaca
- Ovocné pondelky
- Teambuildingové akcie
- Pravidelná pracovná doba PON - PIA:
1 - zmenná prevádzka: 08:00 hod. -17:00 hod.
- Odporúčací bonus,
- Príspevok zamestnávateľa na 3. pilier dôchodkového sporenia po 1 roku v spoločnosti,
- Stravné lístky,
- Káva, čaj a voda plne hradené zamestnávateľom
- Masáž 2x do mesiaca
- Ovocné pondelky
- Teambuildingové akcie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zasielajte prosím svoj životopis a motivačný list v anglickom aj slovenskom jazyku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Bezúhonnosť (čistý Výpis z registra trestov)
Dobré komunikačné schopnosti
Príjemné vystupovanie
Prozákaznícka orientácia
Schopnosť práce pod stresom
Dobrý time management
Schopnosť dodržiavania SLA
Ochota učit sa
Tímový hráč
Proaktívny prístup k práci
Flexibilita
Dobré komunikačné schopnosti
Príjemné vystupovanie
Prozákaznícka orientácia
Schopnosť práce pod stresom
Dobrý time management
Schopnosť dodržiavania SLA
Ochota učit sa
Tímový hráč
Proaktívny prístup k práci
Flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Iron Mountain je svetovým lídrom v oblasti manažmentu a správy dokumentov.
Naša slovenská pobočka je súčasťou korporácie, ktorá pôsobí v 54 krajinách sveta. Poskytujeme komplexné riešenia v oblasti správy dokumentov pre spoločnosti pôsobiace v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, retailu a IT na Slovenskom trhu.
Naša slovenská pobočka je súčasťou korporácie, ktorá pôsobí v 54 krajinách sveta. Poskytujeme komplexné riešenia v oblasti správy dokumentov pre spoločnosti pôsobiace v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, retailu a IT na Slovenskom trhu.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3744731
Posting date: 8.10.2019
2019-10-08
location: Bratislava Position: Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Company: IRON MOUNTAIN SLOVAKIA, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 200 EUR/mesiacod 1200 alebo podľa skúseností