Customer Service Team Leader/Vedúci tímu služieb zákazníkom

IRON MOUNTAIN SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
Pri Šajbách, Rača
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200 alebo podľa skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Operatívne zodpovednosti:

• Poskytuje podporu a starostlivosť existujúcim aj novým zákazníkom.
• Prijíma, eviduje a spracováva reklamácie klientov, zodpovedá za ich včasné preverenie a informovanie prevádzky.
• Za účelom zistenia informácií pre klienta spolupracuje so všetkými oddeleniami IMS.
• Prijíma a spracováva objednávky klientov prostredníctvom implementovaných systémov a aplikací (Sales force,Share point,Eloqua). Má na starosti všetkú agendu spojenú s vybavením a spracovaním objednávok, overuje správnosť a úplnosť objednávky.
• Na základe požiadaviek zákazníka vytvára dodacie listy ručne alebo v programe SKP.
• Zasiela klientom skeny požadovaných dokumentov v PDF súbore a potvrdenie objednávky prostredníctvom emailu.
• Zapisuje DL a objednávky do pomocných evidencií. Je zodpovedný za vedenie týchto evidencií a správnosť zapísaných údajov.
• Spracovávanie DL podľa harmonogramu pravidelných zvozov. Prezisťovanie potrebných informacií k realizácii zvozov (parkovanie,otváracie hodiny,dopravné obmedzenia,počty odovzdávaných krabíc, požadovaného materiálu a pod.)
• Vedenie Daily plánu a komunikácia ohľadom termínov so supervízorom transportu IMS.
• Vykonáva kontrolu oprávnených osôb v SKP pri jednotlivých požiadavkach klientov.
• Pomáha klientom pri prípadných problémoch s klientskym portalom (IMC) – naviguje klienta pri práci s IMC, zodpovedá dotazy, hľadá riešenia problémov, v prípade potreby kontaktuje IT Support otvorením ticketu v aplikácii Service Now
• Pracuje s Digitálnym Archívom. Vybavuje požiadavky na resetovanie prístupových hesiel pre užívateľov/pracovníkov klienta a komuniakcia s ich IT Help deskom. Požiadavky na vytvorenie nových užívateľov sytemu vybavuje prostredníctvom ticketu v aplikácii Service Now.
• Uzatvára Callbacky/Communicatory v SKP a dbá na včasnosť ich spracovania.
• Zabezpečuje prípadné preposielanie elektronických dát, zaslaných klientom k nahrávaniu, na príslušné oddelenia – DE, ITsupport.
• Objednává externú prepravu pre zákazníkov prostredníctvom kuriérskej služby(práca s DHL portálom).
• Pravidelný reporting
• Vyhotovenie faktúr v systémoch zákazníkov
• Vytváranie cenových ponúk pre klientov, jednoduché dopyty, občasné návštevy a školenia priamo u klientov
• Starostlivost o pridelené portfolium klientov
• Zodpovednosť za ročný prieskum spokojnosti zákazníkov

V rámci vedenia oddelenia:

• Vedenie 3 členného tímu zákaznického servisu.
• Príprava dochádzky, sledovanie dovoleniek a absencií
• Mentoring tímu
• Zodpovednosť za polročné/ročné vyhodnotenie tímu

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Pravidelná pracovná doba PON - PIA:
1 - zmenná prevádzka: 08:00 hod. -17:00 hod.
- Odporúčací bonus,
- Príspevok zamestnávateľa na 3. pilier dôchodkového sporenia po 1 roku v spoločnosti,
- Stravné lístky,
- Káva, čaj a voda plne hradené zamestnávateľom
- Masáž 2x do mesiaca
- Ovocné pondelky
- Teambuildingové akcie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu zasielajte prosím svoj životopis a motivačný list v anglickom aj slovenskom jazyku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Bezúhonnosť (čistý Výpis z registra trestov)
Dobré komunikačné schopnosti
Príjemné vystupovanie
Prozákaznícka orientácia
Schopnosť práce pod stresom
Dobrý time management
Schopnosť dodržiavania SLA
Ochota učit sa
Tímový hráč
Proaktívny prístup k práci
Flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Iron Mountain je svetovým lídrom v oblasti manažmentu a správy dokumentov.
Naša slovenská pobočka je súčasťou korporácie, ktorá pôsobí v 54 krajinách sveta. Poskytujeme komplexné riešenia v oblasti správy dokumentov pre spoločnosti pôsobiace v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, retailu a IT na Slovenskom trhu.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3744731  Posting date: 8.10.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 1 200 EUR/mesiacod 1200 alebo podľa skúseností