We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Reprezentant klientského servisu
IQVIA RDS Slovakia, s. r. o.
Miesto práce
Vajnorská, Bratislava
Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiacV závislosti od skúseností
1 450 EUR/mesiacV závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Byť partnerom pre zákazníka, na ktorého sa môže spoľahnúť a vedieť mu poradiť s našimi produktami – nie je potrebné všetky poznať naspamäť, ale vedieť štrukturovane komunikovať v rámci spoločnosti aj smerom k zákazníkovi
• Príprava pravidelných i ad-hoc reportov podľa potrieb klientov – na základe požiadaviek klienta navrhnúť vhodné riešenie v spolupráci so špecialistami v danej oblasti
• Školenie IQVIA produktov u zákazníka
• Úzka spolupráca s obchodným tímom
• Obsluha CRM a interných nástrojov
• Príprava pravidelných i ad-hoc reportov podľa potrieb klientov – na základe požiadaviek klienta navrhnúť vhodné riešenie v spolupráci so špecialistami v danej oblasti
• Školenie IQVIA produktov u zákazníka
• Úzka spolupráca s obchodným tímom
• Obsluha CRM a interných nástrojov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• SŠ/VŠ vzdelanie
• Pokročilá znalosť MS Office – najmä Excel (kontingenčné tabuľky, vnorené funkcie) a Powerpoint, Power BI - výhodou
• Znalosť základov DAX, MDX alebo SQL výhodou
• Skúsenosť so SalesForce výhodou
• Výborné komunikačné a prezetačné schopnosti
• Komunikatívna znalosť AJ (min. B2)
• Analytické a logické myslenie
• Schopnosť tímovej spolupráce
• Starostlivosť a zodpovednosť, prozákaznicky prístup a ochota
• Pokročilá znalosť MS Office – najmä Excel (kontingenčné tabuľky, vnorené funkcie) a Powerpoint, Power BI - výhodou
• Znalosť základov DAX, MDX alebo SQL výhodou
• Skúsenosť so SalesForce výhodou
• Výborné komunikačné a prezetačné schopnosti
• Komunikatívna znalosť AJ (min. B2)
• Analytické a logické myslenie
• Schopnosť tímovej spolupráce
• Starostlivosť a zodpovednosť, prozákaznicky prístup a ochota
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
At IQVIA, we have a vision. Where every healthcare decision is based on evidence. Where data science and human science come together to improve global health. Where new and creative solutions aren’t just possible – they are expected.
We know that meaningful results require not only the right approach but also the right people. Regardless of your role, we invite you to reimagine healthcare with us. You will have the opportunity to play an important part in helping our clients drive healthcare forward and ultimately improve human health outcomes.
Whatever your career goals, we are here to ensure you get there!
We invite you to join IQVIA.
We know that meaningful results require not only the right approach but also the right people. Regardless of your role, we invite you to reimagine healthcare with us. You will have the opportunity to play an important part in helping our clients drive healthcare forward and ultimately improve human health outcomes.
Whatever your career goals, we are here to ensure you get there!
We invite you to join IQVIA.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4021663
Posting date: 16.1.2021
2021-01-16
location: Bratislava Position: Špecialista podpory zákazníkov Company: IQVIA RDS Slovakia, s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 450 EUR/mesiac