Administrátor/ka pre ľudské zdroje

Miesto práce
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Čo bude tvojou úlohou?

Ak máš rada/rád výzvy, dynamické prostredie, chceš byť súčasťou medzinárodnej skupiny pôsobiacej v stavebnom sektore a chceš získať zaujímavé skúsenosti z oblasti ĽZ, hľadáme práve TEBA! Staň sa súčasťou významného projektu, ktorým žije celé Slovensko.
Hľadáme novú/ého kolegyňu/kolegu pre naše centrálne oddelenie ĽZ, ktorá/ý by zastrešil/a procesy ĽZ na začínajúcom projekte celoslovenského významu.

Náplň práce:
• Pravá ruka centrálneho oddelenia ĽZ pre zahraničný manažment a pre miestnych zamestnancov na významnom stavebnom projekte.
• Administratívna podpora pre Špecialistu ĽZ na centrále spoločnosti v pracovno-právnej oblasti (príprava zmlúv, dodatkov, zhromažďovanie a kontrola podkladov pre mzdy, organizácia vstupných školení pre novonastúpených zamestnancov, riešenie požiadaviek zamestnancov na projekte, poradenstvo v pracovno-právnej oblasti, implementovanie vnútorných predpisov v oblasti ĽZ, intenzívna koordinácia a komunikácia s centrálou ĽZ).
• Spolupráca pri organizovaní výberových konaní, spolupráca s personálnymi agentúrami.
• Spolupráca pri organizácii a realizácii povinných školení, lekárskych prehliadok a iných aktivít pod vedením Špecialistu ĽZ v centrále spoločnosti.

Aké sú naše požiadavky?

Vyžadujeme:
  • komunikatívnu znalosť anglického jazyka - predchádzajúce skúsenosti s dennou komunikáciou v angličtine v pracovnom prostredí
  • skúsenosti z prostredia ĽZ – min. 2 roky (skúsenosti z interného ĽZ, stáže/brigády počas štúdia na oddelení ĽZ)
  • znalosť základných ustanovení Zákonníka práce
  • znalosť hlavných procesov ĽZ
  • znalosť niektorého mzdového a personálneho softvéru - výhodou
  • VP sk. B – aktívny vodič

Očakávame:
  • tímovosť
  • veľmi dobré organizačné a koordinačné schopnosti
  • výborné komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie
  • schopnosť rýchlo sa zorientovať v novom prostredí a rýchlo sa učiť pod vedením mentora
  • aktívny a pozitívny prístup, zodpovednosť, spoľahlivosť, dochvíľnosť
  • flexibilitu, schopnosť efektívne zvládať záťažové situácie
  • pozitívny vzťah k práci v dynamickom prostredí stavebného projektu

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Čo ti ponúkame?

  • možnosť práce v zahraničnej spoločnosti
  • možnosť naštartovať kariéru v internom ĽZ
  • intenzívny mentoring a podpora z centrály počas prvých 3 mesiacov
  • benefity podľa platnej Kolektívnej zmluvy

Kto sme?

COLAS Slovakia, a.s. patrí od r. 2000 do medzinárodnej stavebnej skupiny Colas, ktorá je svetovým lídrom na trhu výstavby a údržby dopravnej infraštruktúry a priekopníkom inovatívnych riešení pre udržateľnú mobilitu s dôrazom na bezpečnosť, životné prostredie a spoločenskú zodpovednosť.
Sú to naši zamestnanci s ich odbornými znalosťami, zručnosťami a odhodlaním, kto dláždi cestu k úspechu skupiny. Pracujeme ako tím a našu firemnú kultúru zosobňujú naše spoločné hodnoty:
#Starostlivosť, #Zdieľanie#Odvaha.
Každému členovi skupiny #otváramecestu k tomu, aby bol čo najlepší.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Stavebný priemysel

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za Váš záujem pracovať v našej spoločnosti, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

V prípade záujmu nám pošlite Váš aktuálny životopis v slovenskej a anglickej verzii.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Mikuš
E-mail: poslať životopis
Chceš vedieť, čo sa deje v Colase? Sleduj naše sociálne siete.
Nezaujala Ťa žiadna z pozícií?
Pošli nám svoj životopis!
[email protected]
ID: 2764852  Posting date: 13.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou