We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátor/ka pre ľudské zdroje
Miesto práce
okres Nitra
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Čo bude tvojou úlohou?
Ak máš rada/rád výzvy, dynamické prostredie, chceš byť súčasťou medzinárodnej skupiny pôsobiacej v stavebnom sektore a chceš získať zaujímavé skúsenosti z oblasti ĽZ, hľadáme práve TEBA! Staň sa súčasťou významného projektu, ktorým žije celé Slovensko.
Hľadáme novú/ého kolegyňu/kolegu pre naše centrálne oddelenie ĽZ, ktorá/ý by zastrešil/a procesy ĽZ na začínajúcom projekte celoslovenského významu.
Náplň práce:
• Pravá ruka centrálneho oddelenia ĽZ pre zahraničný manažment a pre miestnych zamestnancov na významnom stavebnom projekte.
• Administratívna podpora pre Špecialistu ĽZ na centrále spoločnosti v pracovno-právnej oblasti (príprava zmlúv, dodatkov, zhromažďovanie a kontrola podkladov pre mzdy, organizácia vstupných školení pre novonastúpených zamestnancov, riešenie požiadaviek zamestnancov na projekte, poradenstvo v pracovno-právnej oblasti, implementovanie vnútorných predpisov v oblasti ĽZ, intenzívna koordinácia a komunikácia s centrálou ĽZ).
• Spolupráca pri organizovaní výberových konaní, spolupráca s personálnymi agentúrami.
• Spolupráca pri organizácii a realizácii povinných školení, lekárskych prehliadok a iných aktivít pod vedením Špecialistu ĽZ v centrále spoločnosti.
Hľadáme novú/ého kolegyňu/kolegu pre naše centrálne oddelenie ĽZ, ktorá/ý by zastrešil/a procesy ĽZ na začínajúcom projekte celoslovenského významu.
Náplň práce:
• Pravá ruka centrálneho oddelenia ĽZ pre zahraničný manažment a pre miestnych zamestnancov na významnom stavebnom projekte.
• Administratívna podpora pre Špecialistu ĽZ na centrále spoločnosti v pracovno-právnej oblasti (príprava zmlúv, dodatkov, zhromažďovanie a kontrola podkladov pre mzdy, organizácia vstupných školení pre novonastúpených zamestnancov, riešenie požiadaviek zamestnancov na projekte, poradenstvo v pracovno-právnej oblasti, implementovanie vnútorných predpisov v oblasti ĽZ, intenzívna koordinácia a komunikácia s centrálou ĽZ).
• Spolupráca pri organizovaní výberových konaní, spolupráca s personálnymi agentúrami.
• Spolupráca pri organizácii a realizácii povinných školení, lekárskych prehliadok a iných aktivít pod vedením Špecialistu ĽZ v centrále spoločnosti.
Aké sú naše požiadavky?
Vyžadujeme:
Očakávame:
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka - predchádzajúce skúsenosti s dennou komunikáciou v angličtine v pracovnom prostredí
- skúsenosti z prostredia ĽZ – min. 2 roky (skúsenosti z interného ĽZ, stáže/brigády počas štúdia na oddelení ĽZ)
- znalosť základných ustanovení Zákonníka práce
- znalosť hlavných procesov ĽZ
- znalosť niektorého mzdového a personálneho softvéru - výhodou
- VP sk. B – aktívny vodič
Očakávame:
- tímovosť
- veľmi dobré organizačné a koordinačné schopnosti
- výborné komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v novom prostredí a rýchlo sa učiť pod vedením mentora
- aktívny a pozitívny prístup, zodpovednosť, spoľahlivosť, dochvíľnosť
- flexibilitu, schopnosť efektívne zvládať záťažové situácie
- pozitívny vzťah k práci v dynamickom prostredí stavebného projektu
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Čo ti ponúkame?
- možnosť práce v zahraničnej spoločnosti
- možnosť naštartovať kariéru v internom ĽZ
- intenzívny mentoring a podpora z centrály počas prvých 3 mesiacov
- benefity podľa platnej Kolektívnej zmluvy
Kto sme?
COLAS Slovakia, a.s. patrí od r. 2000 do medzinárodnej stavebnej skupiny Colas, ktorá je svetovým lídrom na trhu výstavby a údržby dopravnej infraštruktúry a priekopníkom inovatívnych riešení pre udržateľnú mobilitu s dôrazom na bezpečnosť, životné prostredie a spoločenskú zodpovednosť.
Sú to naši zamestnanci s ich odbornými znalosťami, zručnosťami a odhodlaním, kto dláždi cestu k úspechu skupiny. Pracujeme ako tím a našu firemnú kultúru zosobňujú naše spoločné hodnoty:
#Starostlivosť, #Zdieľanie a #Odvaha.
Každému členovi skupiny #otváramecestu k tomu, aby bol čo najlepší.
Sú to naši zamestnanci s ich odbornými znalosťami, zručnosťami a odhodlaním, kto dláždi cestu k úspechu skupiny. Pracujeme ako tím a našu firemnú kultúru zosobňujú naše spoločné hodnoty:
#Starostlivosť, #Zdieľanie a #Odvaha.
Každému členovi skupiny #otváramecestu k tomu, aby bol čo najlepší.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Stavebný priemysel
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za Váš záujem pracovať v našej spoločnosti, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
V prípade záujmu nám pošlite Váš aktuálny životopis v slovenskej a anglickej verzii.
V prípade záujmu nám pošlite Váš aktuálny životopis v slovenskej a anglickej verzii.
Kontakt
ID: 2764852
Posting date: 13.10.2016
2016-10-13
location: okres Nitra Position: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, Office manager Company: COLAS Slovakia, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou