We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník zákazníckej podpory
INWEB, s.r.o.
Miesto práce
Prešovský kraj, okres Prešov
Prešovský kraj, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme rýchle a efektívne riešenia pre našich klientov
- Zodpovednosť za spokojnosť našich klientov
- Produktové riešenia na mieru
- Spracovanie prichádzajúcich hovorov
- Zodpovednosť za spokojnosť našich klientov
- Produktové riešenia na mieru
- Spracovanie prichádzajúcich hovorov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Intenzívne zaškolenie do problematiky: produktové školenie, komunikácia a systémy
- Kariérne možnosti pre každého zamestnanca
- Príjemné pracovné prostredie
- Flexibilná pracovná doba
- Kariérne možnosti pre každého zamestnanca
- Príjemné pracovné prostredie
- Flexibilná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám pošli svoj životopis mailom na [email protected], budeme Ťa kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Španielsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Taliansky jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť cudzieho jazyka
- Priateľská komunikácia
- Spolahlivosť a flexibilita
- Zodpovedný prístup k práci
- Dobrá sebadisciplína
- Príjemný hlasový prejav
- Chuť učiť sa a vzdelávať sa
- Pozitívne myslenie
- Priateľská komunikácia
- Spolahlivosť a flexibilita
- Zodpovedný prístup k práci
- Dobrá sebadisciplína
- Príjemný hlasový prejav
- Chuť učiť sa a vzdelávať sa
- Pozitívne myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma INWEB s.r.o. pôsobí na trhu informačných technológií ako samostatná firma od roku 2014. Našim cieľom je poskytovať komplexné riešenia v oblastiach grafiky, tvorby web stránok, programovania web aplikácií, užívateľských a priemyselných programov.
Uvedomujeme si, aké ťažké je presadiť sa na súčasnom trhu. Kolektív našich zamestnancov je preto vždy pripravený riešiť Vaše problémy s plným nasadením a pružnosťou. Vždy sa snažíme, aby bola vzájomná spolupráca potešením pre Vás aj pre nás.
Uvedomujeme si, aké ťažké je presadiť sa na súčasnom trhu. Kolektív našich zamestnancov je preto vždy pripravený riešiť Vaše problémy s plným nasadením a pružnosťou. Vždy sa snažíme, aby bola vzájomná spolupráca potešením pre Vás aj pre nás.
ID: 2808429
Posting date: 30.11.2016
2016-11-30
location: Prešovský kraj, okres Prešov Position: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Company: INWEB, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou