Špecialista verejného obstarávania

InterWay, a. s.

Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Október 2019
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 800 EUR/mesiacmin. 1100,00 € ( konečná výška mzdy závisí od odbornosti v oblasti VO)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho priateľského kolektívu na obchodné oddelenie hľadáme dynamického človeka, ktorá/ý bude mať na starosti:
- zabezpečovanie všetkých administratívnych a metodických úkonov a komunikácie s verejným obstarávateľom v procese VO (Verejného obstarávania)
- realizovanie činností spojených s procesom verejného obstarávania, ako aj zabezpečenie požadovaných podkladov pre VO (certifikáty, referencie – v spolupráci s oddelením PM, právne doklady a preklady, notárske overovania a pod.) ako aj ďalšia príprava podkladov do tendrov a zosúladenie so zákonom o VO.
- pravidelné sledovanie noviniek a legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania, účasť na súvisiacich vzdelávacích aktivitách (semináre, školenia, samo štúdium)
- aktívna participácia na aktualizácii podkladov pre VO ekonomického charakteru v spolupráci s ekonomickým oddelením (obraty, zábezpeky, poistenie, ORSR a ďalšie)
- aktívna spolupráca s HR oddelením v rozsahu potrieb zákona o VO (certifikáty špecialistov, CV a ďalšie)
- organizovanie interných stretnutí, účasť na interných sales meetingoch, tvorba zápisov z porád
- tvorba prezentácií
- vybavovanie requestov prichádzajúcich na všeobecnú e-mailovú adresu sales oddelenia
- tvorba reportov, práca so systémom CRM
- evidencia ukončených obchodných prípadov do DMS
- správa pohľadávok spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas
- zázemie stabilnej slovenskej spoločnosti
- možnosť odborného rastu
- individuálny prístup k zamestnancom
- nepretržité vzdelávanie a rozvoj zručností

Informácie o výberovom konaní

Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade so zákonom 122/2013 Z.z. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, právne, verejná správa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zákon o verejnom obstarávaní a súvisiace vyhlášky v platnom znení - podmienka
- znalosť projektov financovaných zo štrukturálnych fondov - výhoda

- komunikatívnosť
- príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- spoľahlivosť
- ochota pomôcť
- samostatnosť
- precíznosť
- dobré organizačné zručnosti
- schopnosť efektívnej komunikácie a spolupráce v rámci tímu aj v problémových situáciách a pod tlakom času
- orientácia na kvalitu práce a dodržiavanie termínov
- pro-zákaznícka orientácia
- schopnosť organizácie pracovného času
- vodičský preukaz, prax v riadení motorového vozidla

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a cloudové služby. Poskytuje komplexné web riešenia a služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3739288  Posting date: 15.9.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 1 100 - 1 800 EUR/mesiacmin. 1100,00 € ( konečná výška mzdy závisí od odbornosti v oblasti VO)