We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor opatrovateľského tímu - Holandsko
International Comprehensive Care Association
Miesto práce
Holandsko
Holandsko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiac
Od 2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V Happyhomecare sa špecializujeme na poskytovanie zdravotnej alebo asistenčnej starostlivosti klientov v domácom prostredí v rôznych lokalitách Holandska. Naše služby poskytujeme prostredníctvom kvalifikovaných opatrovateľov alebo opatrovateliek.
Našim opatrovateľom a opatrovateľkám poskytujeme partnerský prístup a plnú podporu počas pobytu v Holandsku. Pre lepšiu koordináciu spolupráce opatrovateľov s klientmi hľadáme do nášho skúseného tímu koordinátoriek posilu.
Popis pozície:
- zodpovednosť za plynulé a vysokokvalitné zabezpečovanie
starostlivosti o klientov prostredníctvom koordinácie tímu cca. 15
opatrovateľov/opatrovateliek
- celková organizácia práce u zverených klientov prostredníctvom
vyškoleného opatrovateľského tímu
- nastavenie spolupráce s novými klientmi, dohodnutie podmienok,
harmonogramu a pravidiel
- výber, zaškoľovanie, motivácia a riadenie tímu
- monitorovanie aktivít a výsledkov práce podriadených
- pravidelné vyhodnocovanie práce jednotlivých členov tímu
- implementácia dlhodobých plánov a harmonogramov starostlivosti o
klientov
- vytváranie predpokladov a pomoc pri zlepšovaní komunikácie medzi
klientom, rodinou klienta a opatrovateľmi a ďalšími poskytovateľmi
zdravotnej starostlivosti
- podpora opatrovateľského tímu pri riešení špecifických alebo
krízových situácií
- kvalitné a včasné vedenie súvisiacej administratívnej agendy
(reporting, fakturácia opatrovateľkám, kontrola faktúr, vedenie a
aktualizácia dokumentácie klientov, a podobne)
- aktívna participácia na zefektívňovaní procesov spoločnosti za
účelom zvyšovania kvality starostlivosti o klientov
Požiadavky
- zdravotnícke vzdelanie
- znalosť špecifík domácej zdravotnej starostlivosti
- výborné organizačné zručnosti, schopnosť pracovať pod tlakom a
flexibilne a rýchlo reagovať na novovzniknuté situácie
- profesionálne vystupovanie, schopnosť budovať vzťahy a pozitívny
imidž spoločnosti, výborné komunikačné zručnosti
- kreativita a silné zručnosti pri riešení problémov, sledovanie
schôdzok, plánovanie
- pozitívny a proaktívny prístup k práci
- dôraz na kvalitne a včasne odvedenú prácu
- schopnosť dotiahnuť veci/projekty do úspešného konca, orientácia
na cieľ
- schopnosť motivovať a viesť ľudí k výsledkom
- tímový hráč, spoľahlivý a zodpovedný kolega/kolegyňa
- vodičský preukaz
- anglický jazyk B2-C1, slovenský alebo český jazyk, holandský jazyk
veľkou výhodou
- aktívny používateľ kancelárskej techniky (PC, tlačiareň, skener, tablet)
+ mobilné zariadenia a mobilné a kancelárske aplikácie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame osobnosť:
- s vysokou mierou nasadenia, iniciatívy a praktického prístupu
- ktorá rada komunikuje a má talent na organizáciu činností
- vie preberať osobnú zodpovednosť a samostatne rozhodovať
- je výhodou ak má technické myslenie a vzťah k technike
- skúsenosti v spomínaných oblastiach sú výhodou
Čo ponúkame:
- zázemie stabilnej a v Holandsku dobre etablovanej spoločnosti s
výbornou znalosťou problematiky domácej starostlivosti
- silnú podporu firmy pri rozvoji svojich zamestnancov
- mzdové podmienky sa líšia v závislosti od druhu pracovného pomeru
(živnosť, plný úväzok)
- záujemca si zabezpečuje ubytovanie sám/ môžeme poskytnúť
pomoc s jeho nájdením
Kontaktujte nás na emailovú adresu: [email protected], telefonicky na čísle +421917390504
Alebo môžte vyplniť registračný formulár priamo cez stránku happyhomecare.sk a my vás budeme kontaktovať.
Našim opatrovateľom a opatrovateľkám poskytujeme partnerský prístup a plnú podporu počas pobytu v Holandsku. Pre lepšiu koordináciu spolupráce opatrovateľov s klientmi hľadáme do nášho skúseného tímu koordinátoriek posilu.
Popis pozície:
- zodpovednosť za plynulé a vysokokvalitné zabezpečovanie
starostlivosti o klientov prostredníctvom koordinácie tímu cca. 15
opatrovateľov/opatrovateliek
- celková organizácia práce u zverených klientov prostredníctvom
vyškoleného opatrovateľského tímu
- nastavenie spolupráce s novými klientmi, dohodnutie podmienok,
harmonogramu a pravidiel
- výber, zaškoľovanie, motivácia a riadenie tímu
- monitorovanie aktivít a výsledkov práce podriadených
- pravidelné vyhodnocovanie práce jednotlivých členov tímu
- implementácia dlhodobých plánov a harmonogramov starostlivosti o
klientov
- vytváranie predpokladov a pomoc pri zlepšovaní komunikácie medzi
klientom, rodinou klienta a opatrovateľmi a ďalšími poskytovateľmi
zdravotnej starostlivosti
- podpora opatrovateľského tímu pri riešení špecifických alebo
krízových situácií
- kvalitné a včasné vedenie súvisiacej administratívnej agendy
(reporting, fakturácia opatrovateľkám, kontrola faktúr, vedenie a
aktualizácia dokumentácie klientov, a podobne)
- aktívna participácia na zefektívňovaní procesov spoločnosti za
účelom zvyšovania kvality starostlivosti o klientov
Požiadavky
- zdravotnícke vzdelanie
- znalosť špecifík domácej zdravotnej starostlivosti
- výborné organizačné zručnosti, schopnosť pracovať pod tlakom a
flexibilne a rýchlo reagovať na novovzniknuté situácie
- profesionálne vystupovanie, schopnosť budovať vzťahy a pozitívny
imidž spoločnosti, výborné komunikačné zručnosti
- kreativita a silné zručnosti pri riešení problémov, sledovanie
schôdzok, plánovanie
- pozitívny a proaktívny prístup k práci
- dôraz na kvalitne a včasne odvedenú prácu
- schopnosť dotiahnuť veci/projekty do úspešného konca, orientácia
na cieľ
- schopnosť motivovať a viesť ľudí k výsledkom
- tímový hráč, spoľahlivý a zodpovedný kolega/kolegyňa
- vodičský preukaz
- anglický jazyk B2-C1, slovenský alebo český jazyk, holandský jazyk
veľkou výhodou
- aktívny používateľ kancelárskej techniky (PC, tlačiareň, skener, tablet)
+ mobilné zariadenia a mobilné a kancelárske aplikácie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame osobnosť:
- s vysokou mierou nasadenia, iniciatívy a praktického prístupu
- ktorá rada komunikuje a má talent na organizáciu činností
- vie preberať osobnú zodpovednosť a samostatne rozhodovať
- je výhodou ak má technické myslenie a vzťah k technike
- skúsenosti v spomínaných oblastiach sú výhodou
Čo ponúkame:
- zázemie stabilnej a v Holandsku dobre etablovanej spoločnosti s
výbornou znalosťou problematiky domácej starostlivosti
- silnú podporu firmy pri rozvoji svojich zamestnancov
- mzdové podmienky sa líšia v závislosti od druhu pracovného pomeru
(živnosť, plný úväzok)
- záujemca si zabezpečuje ubytovanie sám/ môžeme poskytnúť
pomoc s jeho nájdením
Kontaktujte nás na emailovú adresu: [email protected], telefonicky na čísle +421917390504
Alebo môžte vyplniť registračný formulár priamo cez stránku happyhomecare.sk a my vás budeme kontaktovať.
Zamestnanecké výhody, benefity
systém zamestnaneckých benefitov:
- príspevok na dôchodkové sporenie
- preplatenie športových aktivít
- aktívne vytvárame prostredie podporujúce rodinné fungovanie našich
zamestnancov
- je pre nás dôležité podporovať rovnováhu súkromia a práce našich
zamestnancov
- prácu v sympatickom žensko-mužskom kolektíve
- komplexné vstupné zaškolenie a možnosť dlhodobého rozvoja a
budovania kariéry
- priamu podporu nadriadeného a kolegov
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- nadštandardné firemné prostredie a pracovné podmienky
- firemné auto k dispozícii i na súkromné účely
- notebook, mobilný telefón aj na súkromné účely
- mimoriadne odmeny do výšky mesačného platu
- nápoje na pracovisku zdarma (káva, čaj)
- parkovacie miesto pre zamestnanca
-pravidelné firemné akcie
- príspevok na dôchodkové sporenie
- preplatenie športových aktivít
- aktívne vytvárame prostredie podporujúce rodinné fungovanie našich
zamestnancov
- je pre nás dôležité podporovať rovnováhu súkromia a práce našich
zamestnancov
- prácu v sympatickom žensko-mužskom kolektíve
- komplexné vstupné zaškolenie a možnosť dlhodobého rozvoja a
budovania kariéry
- priamu podporu nadriadeného a kolegov
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- nadštandardné firemné prostredie a pracovné podmienky
- firemné auto k dispozícii i na súkromné účely
- notebook, mobilný telefón aj na súkromné účely
- mimoriadne odmeny do výšky mesačného platu
- nápoje na pracovisku zdarma (káva, čaj)
- parkovacie miesto pre zamestnanca
-pravidelné firemné akcie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sociálna starostlivosť
Spoločnosť International Comprehensive Care Association s.r.o. sa zaoberá sprostredkovaním opatrovania v Holandsku.
Spoločnosť International Comprehensive Care Association s.r.o. sa zaoberá sprostredkovaním opatrovania v Holandsku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Happyhomecare (ICCA s.r.o) sa zaoberá sprostredkovaním opatrovania v Holandsku.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4159580
Posting date: 7.3.2023
2023-03-07
location: Holandsko Position: HR Koordinátor, Koordinátor, Opatrovateľ, osobný asistent, Personálny manažér Company: International Comprehensive Care Association
Basic salary component (gross): 2 500 EUR/mesiac