We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referentka / Referent distribučného centra
INTERAGROS, a. s.
Miesto práce
Levice
Levice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.6.2021
1.6.2021
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiacod 850,- € / brutto (v závislosti od kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností)
850 EUR/mesiacod 850,- € / brutto (v závislosti od kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegyňu, ktorá doplní náš tím úseku Supply Chain na pozícii „Refeferentka distribučného centra“ na našej prevádzke v Leviciach.
Hlavné zodpovednosti a úlohy:
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi v oblasti nákupu a predaja tovarov
- Plánovanie optimálnych trás vozidiel a harmonogramu nakladania a vykladania prepravovaného tovaru
- Práce spojené s organizáciou logistiky pri dodávkach a predaji produktov HOCH, plánovanie rozvozu tovaru,
- Monitorovanie polohy prepravných vozidiel, komunikácia s vodičmi, spracovanie agendy súvisiacej s prepravou
- Príprava, kompletizácia, obeh a archivácia objednávok na nákup a predaj
- Príprava a evidencia kníh jázd vozidiel rozvozu HOCH, kontrola a evidencia spotreby vozidiel, príprava podkladov na kontrolu všetkých nákladov na prevádzku vozidiel
- Vedenie evidencie motorových dopravných prostriedkov vo vlastníctve spoločnosti a vozidlá z leasingových spoločností,
- Zabezpečenie poistenia motorových dopravných prostriedkov vo vlastníctve spoločnosti a nahlásenia škôd pri poistných udalostiach pri uvedených vozidlách
- Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií do informačného systému Navision v zmysle nariadení priameho nadriadeného a pracovných postupov
Hlavné zodpovednosti a úlohy:
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi v oblasti nákupu a predaja tovarov
- Plánovanie optimálnych trás vozidiel a harmonogramu nakladania a vykladania prepravovaného tovaru
- Práce spojené s organizáciou logistiky pri dodávkach a predaji produktov HOCH, plánovanie rozvozu tovaru,
- Monitorovanie polohy prepravných vozidiel, komunikácia s vodičmi, spracovanie agendy súvisiacej s prepravou
- Príprava, kompletizácia, obeh a archivácia objednávok na nákup a predaj
- Príprava a evidencia kníh jázd vozidiel rozvozu HOCH, kontrola a evidencia spotreby vozidiel, príprava podkladov na kontrolu všetkých nákladov na prevádzku vozidiel
- Vedenie evidencie motorových dopravných prostriedkov vo vlastníctve spoločnosti a vozidlá z leasingových spoločností,
- Zabezpečenie poistenia motorových dopravných prostriedkov vo vlastníctve spoločnosti a nahlásenia škôd pri poistných udalostiach pri uvedených vozidlách
- Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií do informačného systému Navision v zmysle nariadení priameho nadriadeného a pracovných postupov
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame navyše:
- stabilné, seriózne zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
- mesačný príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
- 13. plat vo výške základnej mzdy
- zľavová karta na nákup pohonných hmôt na čerpacích staniciach
- kompletný pitný režim na pracovisku
- zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
- zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
- rekreačné poukazy
- vernostné odmeny pri pracovných jubileách
- stabilné, seriózne zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
- mesačný príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
- 13. plat vo výške základnej mzdy
- zľavová karta na nákup pohonných hmôt na čerpacích staniciach
- kompletný pitný režim na pracovisku
- zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
- zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
- rekreačné poukazy
- vernostné odmeny pri pracovných jubileách
Informácie o výberovom konaní
Pošlite nám svoj životopis, motivačný list, ak máte i referencie.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
preprava, logistika, poľnohospodárstvo, obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Logistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Logistika - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti s administratívnou prácou min. 2 roky
Práca je vhodná i pre absolventa VŠ s preukázateľnou praxou počas štúdia, ideálne v oblasti logistiky.
Znalosť práce s Microsoft Excel a znalosť anglického jazyka je podmienkou
Schopnosť samostatne pracovať a pozitívne pristupovať k zvereným úlohám, precíznosť, proaktivita, primeraná dávka asertivity a schopnosť komunikovať s našimi obchodnými partnermi občas i v anglickom jazyku. (väčšinou písomnou formou)
Práca je vhodná i pre absolventa VŠ s preukázateľnou praxou počas štúdia, ideálne v oblasti logistiky.
Znalosť práce s Microsoft Excel a znalosť anglického jazyka je podmienkou
Schopnosť samostatne pracovať a pozitívne pristupovať k zvereným úlohám, precíznosť, proaktivita, primeraná dávka asertivity a schopnosť komunikovať s našimi obchodnými partnermi občas i v anglickom jazyku. (väčšinou písomnou formou)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť INTERAGROS a.s. pôsobí na slovenskom a zahraničnom trhu už od roku 2000. Jej hlavná činnosť spočíva v nákupe a predaji agrokomodít: osív, plodín, chemických ochranných prostriedkov, hnojív. INTERAGROS a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je agrobiznis, výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov a komoditný trading.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4080332
Posting date: 13.5.2021
2021-05-13
location: Levice Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Dispečer, Logistik, Poľnohospodársky technik Company: INTERAGROS, a. s.
Basic salary component (gross): 850 EUR/mesiac