We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referentka odd. Back office - zastupovanie počas dlhodobej PN
INTERAGROS, a. s.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiacod 850,- € (mzda bude upresnená na osobnom pohovore v závislosti od kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností)
850 EUR/mesiacod 850,- € (mzda bude upresnená na osobnom pohovore v závislosti od kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na zastupovanie kolegyne počas jej dlhodobej práceneschopnosti (s perspektívou možného trvalého pracovného pomeru v prípade obojstranného záujmu a spokojnosti) hľadáme kolegyňu na pozíciu Referentky oddelenia Back Office s nástupom ihneď.
Pošlite nám list, v ktorom nám opíšete svoju motiváciu a svoj životopis, ak si o sebe myslíte, že ste:
schopná samostatne pracovať na zverených úlohách, precízna, ochotná a zodpovedná s pozitívnym prístupom k zadaným úlohám a k životu, s primeranou dávkou asertivity a schopná každodenne komunikovať s našimi obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Príprava, kompletizácia, evidencia a archivácia odberateľských a dodávateľských zmlúv
- Príprava, kompletizácia, evidencia a archivácia objednávok na nákup a predaj tovarov
- Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií o obchodných partneroch do
informačného systému Navision v zmysle nariadení nadriadeného a
pracovných postupov
- Administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii
Pošlite nám list, v ktorom nám opíšete svoju motiváciu a svoj životopis, ak si o sebe myslíte, že ste:
schopná samostatne pracovať na zverených úlohách, precízna, ochotná a zodpovedná s pozitívnym prístupom k zadaným úlohám a k životu, s primeranou dávkou asertivity a schopná každodenne komunikovať s našimi obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Príprava, kompletizácia, evidencia a archivácia odberateľských a dodávateľských zmlúv
- Príprava, kompletizácia, evidencia a archivácia objednávok na nákup a predaj tovarov
- Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií o obchodných partneroch do
informačného systému Navision v zmysle nariadení nadriadeného a
pracovných postupov
- Administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii
Zamestnanecké výhody, benefity
Pre zamestnancov v trvalom pracovnom pomere:
- stabilné, seriózne zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
- mesačný príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
- zľavová karta na nákup pohonných hmôt na čerpacích staniciach
- kompletný pitný režim na pracovisku
- stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona
- zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
- zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
- rekreačné poukazy
- vernostné odmeny pri pracovných jubileách
- firemné večierky
- stabilné, seriózne zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
- mesačný príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
- zľavová karta na nákup pohonných hmôt na čerpacích staniciach
- kompletný pitný režim na pracovisku
- stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona
- zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
- zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
- rekreačné poukazy
- vernostné odmeny pri pracovných jubileách
- firemné večierky
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti s administratívnou prácou na podobnej pozícii min. 2 roky podmienkou
Znalosť práce s Microsoft Excel je nevyhnutnou podmienkou
Chuť pracovať na sebe a schopnosť vyrovnať sa s prípadným stresom
Znalosť práce s Microsoft Excel je nevyhnutnou podmienkou
Chuť pracovať na sebe a schopnosť vyrovnať sa s prípadným stresom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť INTERAGROS a.s. pôsobí na slovenskom a zahraničnom trhu už od roku 2000. Jej hlavná činnosť spočíva v nákupe a predaji agrokomodít: osív, plodín, chemických ochranných prostriedkov, hnojív. INTERAGROS a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je agrobiznis, výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov a komoditný trading.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3868774
Posting date: 11.2.2020
2020-02-11
location: Trnava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant, Referent, Špecialista fakturácie a platieb Company: INTERAGROS, a. s.
Basic salary component (gross): 850 EUR/mesiac