We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ekonóm organizácie
Inštitút pre výskum práce a rodiny
Miesto práce
Župné námestie 5/6, Bratislava
Župné námestie 5/6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
v zmysle Zákona 553/2003 o výkone práce vo verejnom zájme (min. 581,00 € + osobný príplatok)
v zmysle Zákona 553/2003 o výkone práce vo verejnom zájme (min. 581,00 € + osobný príplatok)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– zabezpečuje koncepčnú, analytickú a metodickú prácu na úseku rozpočtovania, financovania, účtovníctva a personálnej politiky organizácie, vrátane prípravy smerníc a rozhodujúcich dokumentov v týchto oblastiach,
– pripravuje pre riaditeľku podklady pre rozhodovanie o ekonomických otázkach týkajúcich sa činnosti organizácie,
– zabezpečuje predbežnú a priebežnú finančnú kontrolu,
– zodpovedá za zabezpečenie deľby práce a plnenie úlohy zadaných riaditeľom alebo jeho zástupcom členom ekonomického úseku,
– koordinuje aj vykonáva úlohy týkajúce sa rozpočtovníctva a výkazníctva – nahrávanie a kontrola výkazov v systéme Štátnej pokladnice (ManEx) týkajúce sa mesačnej, štvrťročnej účtovnej závierky a konsolidácie v rámci rezortu
– pracuje v systéme SAP (realizácia platieb, tvorba reportov, odpočtových tabuliek rozpočtu, účtovanie dokladov)
– vykonáva úlohy v súlade s potrebou ekonomickej sekcie zriaďovateľa, alebo inou sekciou zriaďovateľa, ktorá má priamy dopad na ekonomický úsek organizácie,
– aktualizuje relevantné vnútorné predpisy na ekonomickom úseku,
– zodpovedá za vypracovanie tabuliek a podkladov súvisiacich s agendou na základe požiadaviek zriaďovateľa,
– koordinuje aj vykonáva práce súvisiace s predkladaním štatistických výkazov,
– vykonáva ostatné operatívne úlohy týkajúce sa bezproblémového chodu ekonomickej agendy v organizácii,
- spolupracuje s finančným a projektovým manažérom na projektoch z ESF.
– pripravuje pre riaditeľku podklady pre rozhodovanie o ekonomických otázkach týkajúcich sa činnosti organizácie,
– zabezpečuje predbežnú a priebežnú finančnú kontrolu,
– zodpovedá za zabezpečenie deľby práce a plnenie úlohy zadaných riaditeľom alebo jeho zástupcom členom ekonomického úseku,
– koordinuje aj vykonáva úlohy týkajúce sa rozpočtovníctva a výkazníctva – nahrávanie a kontrola výkazov v systéme Štátnej pokladnice (ManEx) týkajúce sa mesačnej, štvrťročnej účtovnej závierky a konsolidácie v rámci rezortu
– pracuje v systéme SAP (realizácia platieb, tvorba reportov, odpočtových tabuliek rozpočtu, účtovanie dokladov)
– vykonáva úlohy v súlade s potrebou ekonomickej sekcie zriaďovateľa, alebo inou sekciou zriaďovateľa, ktorá má priamy dopad na ekonomický úsek organizácie,
– aktualizuje relevantné vnútorné predpisy na ekonomickom úseku,
– zodpovedá za vypracovanie tabuliek a podkladov súvisiacich s agendou na základe požiadaviek zriaďovateľa,
– koordinuje aj vykonáva práce súvisiace s predkladaním štatistických výkazov,
– vykonáva ostatné operatívne úlohy týkajúce sa bezproblémového chodu ekonomickej agendy v organizácii,
- spolupracuje s finančným a projektovým manažérom na projektoch z ESF.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas,
- 37,5 hod. týždenný úväzok
- príspevok zamestnávateľa na 3. pilier DDS
- raz za štvrťrok 1 deň na regeneráciu
- iné výhody v zmysle platnej KZ
- 37,5 hod. týždenný úväzok
- príspevok zamestnávateľa na 3. pilier DDS
- raz za štvrťrok 1 deň na regeneráciu
- iné výhody v zmysle platnej KZ
Informácie o výberovom konaní
Vyhradzujeme si právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené podmienky a boli vybraní do užšieho výberu - na ústny pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Expert
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Expert
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti s riadením tímu
• Ovládanie účtovníctva v systéme SAP, riadenia ekonomických procesov, tvorby smerníc a vnútropodnikovej legislatívy
• Znalosť základnej legislatívy z oblasti riadenie verejnej správy (Zákon o rozpočtových pravidlách, Zákon o finančnej kontrole a vnútornom audite, Zákonník práce, Zákon o nakladaní s majetkom štátu, Zákon o ochrane osobných údajov, daňové zákony a pod.)
• Skúsenosti s prácou v systéme Štátnej pokladnice-ManEx (moduly RIS, ZORO, MUR)
• Schopnosť samostatne organizovať prácu, vykonávať efektívnu deľbu práce a riadiť tímovú spoluprácu
• Komunikatívnosť, precíznosť , samostatnosť, schopnosť zvládať stresové situácie, manažérske schopnosti.
• Ovládanie účtovníctva v systéme SAP, riadenia ekonomických procesov, tvorby smerníc a vnútropodnikovej legislatívy
• Znalosť základnej legislatívy z oblasti riadenie verejnej správy (Zákon o rozpočtových pravidlách, Zákon o finančnej kontrole a vnútornom audite, Zákonník práce, Zákon o nakladaní s majetkom štátu, Zákon o ochrane osobných údajov, daňové zákony a pod.)
• Skúsenosti s prácou v systéme Štátnej pokladnice-ManEx (moduly RIS, ZORO, MUR)
• Schopnosť samostatne organizovať prácu, vykonávať efektívnu deľbu práce a riadiť tímovú spoluprácu
• Komunikatívnosť, precíznosť , samostatnosť, schopnosť zvládať stresové situácie, manažérske schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Výskum v oblasti sociálnej politiky (práca a zamestnanosť, rodinná a sociálna politika, bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci). Viac informácií na www.ivpr.gov.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3446991
Posting date: 12.7.2018
2018-07-12
location: Župné námestie 5/6, Bratislava Position: Ekonóm Company: Inštitút pre výskum práce a rodiny
Basic wage component (gross) and other rewards: v zmysle Zákona 553/2003 o výkone práce vo verejnom zájme (min. 581,00 € + osobný príplatok)