We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista podpory zákazníkov s nemeckým jazykom
Infinis Recruitment
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1.060 € (minimum, platový rozsah môže byť aj vyšší, v závislosti od kvalifikácie)
1.060 € (minimum, platový rozsah môže byť aj vyšší, v závislosti od kvalifikácie)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spolupráca a komunikácia s kolegami z oddelení Front-office, Sales and Key Account Management;
- Denná komunikácia v nemeckom jazyku;
- Realizovať kroky na zabezpečenie toho, aby zákazníci dostali objednaný tovar včas a v požadovanom množstve;
- Veľká príležitosť dozvedieť sa veľa o procesoch v oblasti služieb zákazníkom;
- Interakcia so zákazníckym servisom v Nemecku, za účelom riešenia otázok a problémov týkajúcich sa zákazníckych dát;
- Údržba dát o zákazníkoch v systéme SAP (všeobecné údaje zákazníka, bankové údaje, údaje súvisiace s predajom a pod.)
- Kontrola kvality uchovávaných údajov v databáze SAP (silné zameranie na detail);
- Účasť na medzirezortných projektoch súvisiacich so zákazníckym servisom.
- Denná komunikácia v nemeckom jazyku;
- Realizovať kroky na zabezpečenie toho, aby zákazníci dostali objednaný tovar včas a v požadovanom množstve;
- Veľká príležitosť dozvedieť sa veľa o procesoch v oblasti služieb zákazníkom;
- Interakcia so zákazníckym servisom v Nemecku, za účelom riešenia otázok a problémov týkajúcich sa zákazníckych dát;
- Údržba dát o zákazníkoch v systéme SAP (všeobecné údaje zákazníka, bankové údaje, údaje súvisiace s predajom a pod.)
- Kontrola kvality uchovávaných údajov v databáze SAP (silné zameranie na detail);
- Účasť na medzirezortných projektoch súvisiacich so zákazníckym servisom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Garantovaný 13. plat
- Bonus založený na výkonnosti
- Referral bonus
- Sick days
- Home office
- Nadštandartne hradené stravné lístky
- Bonus založený na výkonnosti
- Referral bonus
- Sick days
- Home office
- Nadštandartne hradené stravné lístky
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Náš klient je jedným z najväčších Share Service centier v Bratislave.
Náš klient je jedným z najväčších Share Service centier v Bratislave.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť nemeckéhojazyka (min. úroveň B2 - C1);
- Znalosť anglického jazyka (min. úroveň B1 - B2, pre potreby internej komunikácie);
- Silná orientácia na zákazníka;
- Dobré komunikačné schopnosti.
- Znalosť anglického jazyka (min. úroveň B1 - B2, pre potreby internej komunikácie);
- Silná orientácia na zákazníka;
- Dobré komunikačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme agentúra, ktorá sa špecializuje na pozície v oblasti Finance & Accountancy.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3643308
Posting date: 13.5.2019
2019-05-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Infinis Recruitment
Basic wage component (gross) and other rewards: 1.060 € (minimum, platový rozsah môže byť aj vyšší, v závislosti od kvalifikácie)