We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúca zákazníckeho servisu a administratívy
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 - 1 900 EUR/mesiac1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)
1 450 - 1 900 EUR/mesiac1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)
Popis práce
Pre nášho klienta hľadáme pracovníčku na pozíciu Vedúca zákazníckeho servisu a administratívy s nástupom do interného stavu spoločnosti.
Čo bude Vašou každodennou náplňou práce?
- plánovanie, organizovanie a kontrola vykonávaných činností v rámci oddelenia
- generovanie cenových zmien
- nahrávanie skenerov
- kontrola pokladničnej knihy a hotovosti v trezore
- príprava podkladov pre špedíciu
- preskladnenia, účtovanie pohybov v rámci obchodného domu
- komunikácia so zákazníkmi, s dodávateľmi, a s vedením
- zadávanie zákazníckych a dodávateľských reklamácii
- účtovanie dodacích listov, odpisy a bankové výpisy
- kontrola dochádzky
Na týždennej báze je potrebné zodpovedať za:
- spracovanie a kontrolu kúpnych zmlúv a reklamácii
- vyrozumenie zákazníkom o priebehu reklamácií, zasielanie potrebnej dokumentácie zákazníkov ohľadom vybavenia reklamácie
- kontrola vratiek a urgencia dodávateľov
Čo bude Vašou každodennou náplňou práce?
- plánovanie, organizovanie a kontrola vykonávaných činností v rámci oddelenia
- generovanie cenových zmien
- nahrávanie skenerov
- kontrola pokladničnej knihy a hotovosti v trezore
- príprava podkladov pre špedíciu
- preskladnenia, účtovanie pohybov v rámci obchodného domu
- komunikácia so zákazníkmi, s dodávateľmi, a s vedením
- zadávanie zákazníckych a dodávateľských reklamácii
- účtovanie dodacích listov, odpisy a bankové výpisy
- kontrola dochádzky
Na týždennej báze je potrebné zodpovedať za:
- spracovanie a kontrolu kúpnych zmlúv a reklamácii
- vyrozumenie zákazníkom o priebehu reklamácií, zasielanie potrebnej dokumentácie zákazníkov ohľadom vybavenia reklamácie
- kontrola vratiek a urgencia dodávateľov
Ponúkame
- osobnostné ohodnotenie do výšky 150€
- zamestnanecké zľavy na nákup
- nástup do interného stavu spoločnosti
- zamestnanecké zľavy na nákup
- nástup do interného stavu spoločnosti
Požadujeme
- predchádzajúce skúsenosť na vedúcej pozícií v obchode
- znalosť s dokumentáciou (dodacie listy, faktúry, kúpne zmluvy, reklamačné listy,...)
- znalosť práce s office (excel, word - užívateľská znalosť)
- dohovorenie sa v nemeckom jazyku výhodou
- časová flexibilita, ochota pracovať aj cez víkendy
- znalosť s dokumentáciou (dodacie listy, faktúry, kúpne zmluvy, reklamačné listy,...)
- znalosť práce s office (excel, word - užívateľská znalosť)
- dohovorenie sa v nemeckom jazyku výhodou
- časová flexibilita, ochota pracovať aj cez víkendy
Kontakt
ID: 3785608
Posting date: 12.10.2019
2019-10-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov, Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci predajne/prevádzky Company: INDEX NOSLUŠ s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 450 - 1 900 EUR/mesiac1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)