We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Finančný manažér v automotive spoločnosti Lozorno
In Box Agency, s.r.o.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 500 EUR/mesiac- podrobnosti pri osobnom pohovore
Od 4 500 EUR/mesiac- podrobnosti pri osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta aktuálne hľadáme Finančného Manažéra pre prácu na západnom Slovensku v Lozorne.
Hlavnou zodpovednosťou na tejto pozícii je:
• Plná finančná zodpovednosť za zariadenie závodu
• Byť profesionálnym, aktívnym a produktívnym zástupcom finančného tímu v spoločnosti
• Podporovať manažéra závodu a finančný tím za účelom zlepšovania
Pracovné úlohy sa vykonávajú na základe požiadaviek priameho nadriadeného – Plant Manažéra
Pracovná náplň:
Základné zodpovednosti:
• Riadenie prípravy koncomesačného vykazovania výsledkov. To zahŕňa všetky úrovne analýzy údajov (Výkazu ziskov a strát a súvahy).
• Analýza všetkých oddelení a účtov s prípadným nahradením nákladov.
• Zadávanie údajov pre štandardné prírastky a preddavky (štandardný zápis do denníka)
• Riešenie všetkých vyrovnaní a dohôd medzi spoločnosťami v dohodnutých termínoch
• Všetky vyrovnania súvahy sú mesačne so zálohou podľa požiadaviek spoločnosti.
• Cash Flow: zostavovanie rozpočtu, prognózovanie a podávanie správ
Zabezpečenie toho, aby systémy a postupy v závode spĺňali interné a externé požiadavky a v prípade potreby zdôraznili problémy.
• Generovanie správ / výsledkov presne a včas podľa potreby.
• Riadenie mesačnej analýzy predaja, ktorá zabezpečí, že všetky predaje a súvisiace tržby sú v systéme ERP presne vykazované.
• Pôsobenie ako sprostredkovateľ Správ vytvárajúcich finančné požiadavky / korešpondencia a v prípade potreby ich delegovanie.
• Spolupráca s externými audítormi a podľa potreby riadenie všetkých aspektov auditov
• Generovanie informácií o rozpočte / prognózach podľa potreby
• Aktívna účasť na inventarizácii podľa potreby.
• Zabezpečenie že všetky údaje o inventarizácii sú vložené do príslušného systému pripraveného na analýzu
• Uistenie sa o správnosti štandardných nákladov. / nákladoch prevádzky / Zúčastnenie sa na kalkulácii a procese RFQ, ak je to potrebné
• Analýza finančných údajov v prípade potreby na identifikáciu príležitostí na zlepšenie. Úzka spolupráca s tímom pre riadenie vyšších operácií a prispievanie k riadeniu programov Costing & Improvement
• Výkazy prognózy predaja presným a včasným spôsobom podľa potreby.
• Aktívne rozvíjanie a zdokonaľovanie finančného oddelenia s cieľom zabezpečiť, aby finančné oddelenie mohlo splniť / prekročiť požadované výsledky.
• Vykonávanie hodnotenia priamych správ, stanovovanie a kaskádovanie individuálnych cieľov a cieľov oddelení a zámery.
• Riadenie všetkých aspektov personálnych povinností v rámci oddelenia - vrátane disciplinárnych, personálnych otázok, výkonu, neprítomnosti, kontroly miezd.
Monitorovanie, meranie a riadenie zlepšenia v stanovených kľúčových cieľoch, a to ako v oddelení, tak aj v spoločnosti pomocou systémov TS16949. Sledovanie a udržiavanie správnych postupov EH&S.
Hlavnou zodpovednosťou na tejto pozícii je:
• Plná finančná zodpovednosť za zariadenie závodu
• Byť profesionálnym, aktívnym a produktívnym zástupcom finančného tímu v spoločnosti
• Podporovať manažéra závodu a finančný tím za účelom zlepšovania
Pracovné úlohy sa vykonávajú na základe požiadaviek priameho nadriadeného – Plant Manažéra
Pracovná náplň:
Základné zodpovednosti:
• Riadenie prípravy koncomesačného vykazovania výsledkov. To zahŕňa všetky úrovne analýzy údajov (Výkazu ziskov a strát a súvahy).
• Analýza všetkých oddelení a účtov s prípadným nahradením nákladov.
• Zadávanie údajov pre štandardné prírastky a preddavky (štandardný zápis do denníka)
• Riešenie všetkých vyrovnaní a dohôd medzi spoločnosťami v dohodnutých termínoch
• Všetky vyrovnania súvahy sú mesačne so zálohou podľa požiadaviek spoločnosti.
• Cash Flow: zostavovanie rozpočtu, prognózovanie a podávanie správ
Zabezpečenie toho, aby systémy a postupy v závode spĺňali interné a externé požiadavky a v prípade potreby zdôraznili problémy.
• Generovanie správ / výsledkov presne a včas podľa potreby.
• Riadenie mesačnej analýzy predaja, ktorá zabezpečí, že všetky predaje a súvisiace tržby sú v systéme ERP presne vykazované.
• Pôsobenie ako sprostredkovateľ Správ vytvárajúcich finančné požiadavky / korešpondencia a v prípade potreby ich delegovanie.
• Spolupráca s externými audítormi a podľa potreby riadenie všetkých aspektov auditov
• Generovanie informácií o rozpočte / prognózach podľa potreby
• Aktívna účasť na inventarizácii podľa potreby.
• Zabezpečenie že všetky údaje o inventarizácii sú vložené do príslušného systému pripraveného na analýzu
• Uistenie sa o správnosti štandardných nákladov. / nákladoch prevádzky / Zúčastnenie sa na kalkulácii a procese RFQ, ak je to potrebné
• Analýza finančných údajov v prípade potreby na identifikáciu príležitostí na zlepšenie. Úzka spolupráca s tímom pre riadenie vyšších operácií a prispievanie k riadeniu programov Costing & Improvement
• Výkazy prognózy predaja presným a včasným spôsobom podľa potreby.
• Aktívne rozvíjanie a zdokonaľovanie finančného oddelenia s cieľom zabezpečiť, aby finančné oddelenie mohlo splniť / prekročiť požadované výsledky.
• Vykonávanie hodnotenia priamych správ, stanovovanie a kaskádovanie individuálnych cieľov a cieľov oddelení a zámery.
• Riadenie všetkých aspektov personálnych povinností v rámci oddelenia - vrátane disciplinárnych, personálnych otázok, výkonu, neprítomnosti, kontroly miezd.
Monitorovanie, meranie a riadenie zlepšenia v stanovených kľúčových cieľoch, a to ako v oddelení, tak aj v spoločnosti pomocou systémov TS16949. Sledovanie a udržiavanie správnych postupov EH&S.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- benefity budú upresnené pri osobnom pohovore
- benefity budú upresnené pri osobnom pohovore
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pozíciu nám prosím zasielajte Vaše CV na adresu [email protected]. Vybraných uchádzačov budeme ihneď telefonicky kontaktovať, osobné pohovory budú vykonávané vo Februári 2020.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby komponentov pre automobilový priemysel.
Nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby komponentov pre automobilový priemysel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika zameraná na výrobu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- hľadáme človeka s 8- 10 ročnou praxou na tejto pozícii
- dokázateľné pracovné skúsenosti vo výrobnom odvetví
- expert na accounting so schopnosťou balancovať veci
- schopnosť vidieť súvislosti v reportingu, nákladoch
- expert na excel
- reporting je šibeničný - súvaha, výsledovka, forecast, štatistiky - do 5 dní v novom mesiaci.
- forecast sa robí dva krát mesačne
- excelentná angličtina podmienkou
- práca na oddelení, kde je spolu 12 ľudí
- skúsenosti s reportovacími finančnými systémami Outlooksoft, Hyperion & BPCS
- dokázateľné pracovné skúsenosti vo výrobnom odvetví
- expert na accounting so schopnosťou balancovať veci
- schopnosť vidieť súvislosti v reportingu, nákladoch
- expert na excel
- reporting je šibeničný - súvaha, výsledovka, forecast, štatistiky - do 5 dní v novom mesiaci.
- forecast sa robí dva krát mesačne
- excelentná angličtina podmienkou
- práca na oddelení, kde je spolu 12 ľudí
- skúsenosti s reportovacími finančnými systémami Outlooksoft, Hyperion & BPCS
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
In Box Agency je dynamická personálna spoločnosť založená odborníkmi z oblasti HR v roku 2004 . Začali sme sprostredkovaním zamestnania pre uchádzačov zo Slovenskej republiky do Veľkej Británie a Írska. Postupne sme naštartovali spoluprácu so zamestnávateľmi v Holandsku, Nemecku a iných krajinách v EÚ a Škandinávii. Naše aktivity postupne rapídne narastali a postupne sme začali umiestňovať aj pracovníkov z Českej republiky, Maďarska a Poľska.
Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3844494
Posting date: 9.1.2020
2020-01-09
location: Lozorno Position: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Finančný manažér Company: In Box Agency, s.r.o.
Basic salary component (gross): 4 500 EUR/mesiac