We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Expert/Expertka pre transformáciu a deinštitucionalizáciu v NP DI PTT
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
28 EUR/hod.
28 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Expert/Expertka pre transformáciu a deinštitucionalizáciu v rámci národného projektu Deinštitucionalizácia zariadení sociálnych služieb – podpora transformačných tímov.
Metodicky riadi a usmerňuje aktivity priamo súvisiace s oblasťou transformácie a deinštitucionalizácie v rámci národného projektu Deinštitucionalizácia zariadení sociálnych služieb – podpora transformačných tímov (ďalej aj „projekt“).
Hlavnou náplňou práce Expert/Expertka pre transformáciu a deinštitucionalizáciu je najmä:
- metodicky usmerňuje proces prechodu z inštitucionálnej na komunitnú starostlivosť a poskytuje odborné konzultácie všetkým zapojeným aktérom metodicky a odborne vedie tím expertov projektu,
- komunikuje s riadiacim tímom projektu, partnermi projektu, zriaďovateľmi zariadení sociálnych služieb, zariadeniami sociálnych služieb, MPSVR SR, relevantnou verejnou a štátnou správou, externými organizáciami a odborníkmi,
- pripravuje odborné podklady pre vecnú sekciu MPSVR SR,
- navrhuje a vyberá odborníkov realizujúcich tematické workshopy,
- aktívne prednáša na informačných seminároch,
- komunikuje s riadiacimi pracovníkmi partnerov zabezpečujúcimi vzdelávania, nastavuje harmonogram vzdelávaní, hodnotí efektivitu vzdelávacích aktivít, metodicky riadi tvorbu učebných textov,
- v spolupráci s ďalšími expertmi navrhuje a nastavuje smerovanie obsahu informačnej kampane NP DI PTT, zúčastňuje sa na vybraných komunitných aktivitách, aktívne participuje na výstupoch informačnej kampane,
- podieľa sa na tvorbe záverečnej publikácie o realizácii projektu.
Metodicky riadi a usmerňuje aktivity priamo súvisiace s oblasťou transformácie a deinštitucionalizácie v rámci národného projektu Deinštitucionalizácia zariadení sociálnych služieb – podpora transformačných tímov (ďalej aj „projekt“).
Hlavnou náplňou práce Expert/Expertka pre transformáciu a deinštitucionalizáciu je najmä:
- metodicky usmerňuje proces prechodu z inštitucionálnej na komunitnú starostlivosť a poskytuje odborné konzultácie všetkým zapojeným aktérom metodicky a odborne vedie tím expertov projektu,
- komunikuje s riadiacim tímom projektu, partnermi projektu, zriaďovateľmi zariadení sociálnych služieb, zariadeniami sociálnych služieb, MPSVR SR, relevantnou verejnou a štátnou správou, externými organizáciami a odborníkmi,
- pripravuje odborné podklady pre vecnú sekciu MPSVR SR,
- navrhuje a vyberá odborníkov realizujúcich tematické workshopy,
- aktívne prednáša na informačných seminároch,
- komunikuje s riadiacimi pracovníkmi partnerov zabezpečujúcimi vzdelávania, nastavuje harmonogram vzdelávaní, hodnotí efektivitu vzdelávacích aktivít, metodicky riadi tvorbu učebných textov,
- v spolupráci s ďalšími expertmi navrhuje a nastavuje smerovanie obsahu informačnej kampane NP DI PTT, zúčastňuje sa na vybraných komunitných aktivitách, aktívne participuje na výstupoch informačnej kampane,
- podieľa sa na tvorbe záverečnej publikácie o realizácii projektu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Stručná informácia o NP DI PTT:
Hlavným cieľom projektu je príprava, kreovanie a systematická metodická podpora transformačných tímov pri tvorbe transformačných plánov konkrétnych zariadení sociálnych služieb (ďalej len „ZSS“) zapojených do procesu prechodu z inštitucionálnej na komunitnú starostlivosť a naštartovanie transformačných procesov v komunitách, kde sa tieto zariadenia budú nachádzať. Výsledkom tejto podpory bude vytvorenie transformačných plánov pre konkrétne ZSS.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Hlavným cieľom projektu je príprava, kreovanie a systematická metodická podpora transformačných tímov pri tvorbe transformačných plánov konkrétnych zariadení sociálnych služieb (ďalej len „ZSS“) zapojených do procesu prechodu z inštitucionálnej na komunitnú starostlivosť a naštartovanie transformačných procesov v komunitách, kde sa tieto zariadenia budú nachádzať. Výsledkom tejto podpory bude vytvorenie transformačných plánov pre konkrétne ZSS.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 24.05.2021 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (Žiadosť), ktorej povinnými prílohami sú:
1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované,
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
4. Kópia dokladu o úspešnom absolvovanom vzdelávaní – supervízie,
5. Uchádzač predloží zoznam publikovaných textov,
6. Potvrdenie o odbormej praxi v sociálnej oblasti v požadovanom rozsahu minimálne 10 rokov.
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošle e-mailom na adresu: [email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Korešpondenčná adresa:
IA MPSVR SR
Nevädzova 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre NP DI PTT - expert“
Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.
V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.
Súhlas so spracovaním osobných údajov
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/informacie-o-spracuvani-a-ochrane-osobnych-udajov-uchadzacov-o-zamestnanie-na-ucely-vyberoveho-konania-v-ia-mpsvr-sr
1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované,
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
4. Kópia dokladu o úspešnom absolvovanom vzdelávaní – supervízie,
5. Uchádzač predloží zoznam publikovaných textov,
6. Potvrdenie o odbormej praxi v sociálnej oblasti v požadovanom rozsahu minimálne 10 rokov.
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošle e-mailom na adresu: [email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Korešpondenčná adresa:
IA MPSVR SR
Nevädzova 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre NP DI PTT - expert“
Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.
V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.
Súhlas so spracovaním osobných údajov
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/informacie-o-spracuvani-a-ochrane-osobnych-udajov-uchadzacov-o-zamestnanie-na-ucely-vyberoveho-konania-v-ia-mpsvr-sr
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
10
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované vzdelanie a prax:
- ukončené VŠ vzdelanie III. stupňa,
- akreditovaný supervízor,
- publikačná činnosť,
- odborná prax minimálne 10 rokov v sociálnej oblasti,
- znalosť legislatívy sociálnych služieb, procesov transformácie a deinštitucionalizácie sociálnych služieb.
Vodičský preukaz:
- skupina B, aktívny vodič
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia v problematike zákona č. 448/2008 o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov;
- počítačové znalosti - pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office;
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, tvorivosť, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
- ochota cestovať v rámci Slovenskej republiky;
- vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič, výhoda vlastné motorové vozidlo.
Miesto výkonu práce:
Slovensko
Termín nástupu:
01.06.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru:
- dohoda o pracovnej činnosti
Trvanie dohody o pracovnej činnosti:
- 12 mesiacov
- ukončené VŠ vzdelanie III. stupňa,
- akreditovaný supervízor,
- publikačná činnosť,
- odborná prax minimálne 10 rokov v sociálnej oblasti,
- znalosť legislatívy sociálnych služieb, procesov transformácie a deinštitucionalizácie sociálnych služieb.
Vodičský preukaz:
- skupina B, aktívny vodič
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia v problematike zákona č. 448/2008 o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov;
- počítačové znalosti - pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office;
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, tvorivosť, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
- ochota cestovať v rámci Slovenskej republiky;
- vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič, výhoda vlastné motorové vozidlo.
Miesto výkonu práce:
Slovensko
Termín nástupu:
01.06.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru:
- dohoda o pracovnej činnosti
Trvanie dohody o pracovnej činnosti:
- 12 mesiacov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4076804
Posting date: 10.5.2021
2021-05-10
location: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Position: Administratívny pracovník, referent, Koordinátor EÚ projektov, Odborný referent, Sociálny pracovník Company: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Basic salary component (gross): 28 EUR/hod.