We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka odboru implementácie
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto práce
Nevädzová, Bratislava
Nevädzová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
2.1.2020
2.1.2020
Mzdové podmienky (brutto)
600 Eur (polovičný úväzok)
600 Eur (polovičný úväzok)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• pripravuje podklady k rokovaniam, záznamy z rokovaní a porád riaditeľa odboru, kontroluje plnenie ich záverov,
• korešpondenciu a písomnosti vedúceho zamestnanca podľa pokynov nadriadeného a všeobecných postupov organizácie,
• vedie evidencie, záznamov, protokolov, prehľadov a iných informácií organizačného útvaru,
• pripravuje a predkladá podklady vedeniu IA MPSVR SR
• pripravuje podklady pre čiastkové a súhrnné správy a odpočty úloh za oblasť pôsobnosti odboru,
• vedie registratúru, zabezpečenie prác súvisiacich s vedením registratúry
• prácu so systémom ITMS2014+ v zmysle úloh vyplývajúcich z riadiacej dokumentácie,
• povinne zverejňuje Zmlúvy o poskytnutí NFP, vrátane ich dodatkov v Centrálnom registri zmlúv,
• súlade so smernicou na správu registratúry automatizovaným spôsobom, zabezpečením úloh podateľne v zmysle registratúrneho poriadku agentúry,
• administratívne a organizačne zabezpečenie úloh súvisiacich s aktivitami odboru,
• evidenciu a distribúciu korešpondencie riaditeľa odboru a písomných materiálov odboru, ich archiváciu podľa registratúrneho poriadku,
• prípravu podkladov, stanovísk, plnenia úloh a vybavovania administratívnej agendy riaditeľa odboru riadenia IA MPSVR SR,
• organizovanie a zosúladenie program riaditeľa odboru, organizuje a zvoláva rokovania a porady
• prevzatie doručených zásielok na IA MPSVR SR, ich evidenciu v automatizovanom systéme na správu registratúry a distribúciu na Odbor implementácie,
• spracovanie mesačnej evidencie dochádzky zamestnancov odboru,
• korešpondenciu a písomnosti vedúceho zamestnanca podľa pokynov nadriadeného a všeobecných postupov organizácie,
• vedie evidencie, záznamov, protokolov, prehľadov a iných informácií organizačného útvaru,
• pripravuje a predkladá podklady vedeniu IA MPSVR SR
• pripravuje podklady pre čiastkové a súhrnné správy a odpočty úloh za oblasť pôsobnosti odboru,
• vedie registratúru, zabezpečenie prác súvisiacich s vedením registratúry
• prácu so systémom ITMS2014+ v zmysle úloh vyplývajúcich z riadiacej dokumentácie,
• povinne zverejňuje Zmlúvy o poskytnutí NFP, vrátane ich dodatkov v Centrálnom registri zmlúv,
• súlade so smernicou na správu registratúry automatizovaným spôsobom, zabezpečením úloh podateľne v zmysle registratúrneho poriadku agentúry,
• administratívne a organizačne zabezpečenie úloh súvisiacich s aktivitami odboru,
• evidenciu a distribúciu korešpondencie riaditeľa odboru a písomných materiálov odboru, ich archiváciu podľa registratúrneho poriadku,
• prípravu podkladov, stanovísk, plnenia úloh a vybavovania administratívnej agendy riaditeľa odboru riadenia IA MPSVR SR,
• organizovanie a zosúladenie program riaditeľa odboru, organizuje a zvoláva rokovania a porady
• prevzatie doručených zásielok na IA MPSVR SR, ich evidenciu v automatizovanom systéme na správu registratúry a distribúciu na Odbor implementácie,
• spracovanie mesačnej evidencie dochádzky zamestnancov odboru,
Zamestnanecké výhody, benefity
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
https://www.ia.gov.sk/data/files/kolektivne-zmluvy/Kolektivna_zmluva_na_rok_2019.pdf
IA MPSVR SR je držiteľom certifikátu EFQM Committed to Excellence.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
https://www.ia.gov.sk/data/files/kolektivne-zmluvy/Kolektivna_zmluva_na_rok_2019.pdf
IA MPSVR SR je držiteľom certifikátu EFQM Committed to Excellence.
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom konaní:
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 15.12.2019 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:
1. Motivačný list;
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované;
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:
[email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre OI asistentka"
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 15.12.2019 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:
1. Motivačný list;
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované;
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:
[email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre OI asistentka"
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné predpoklady:
Požadované vzdelanie:
• ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (ekonomické zameranie)
Počítačové znalosti - používateľ:
pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• analytické myslenie,
• dobré organizačné schopnosti,
• komunikatívnosť, asertivita, flexibilita,
• spoľahlivosť a zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť.
Požadované vzdelanie:
• ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (ekonomické zameranie)
Počítačové znalosti - používateľ:
pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• analytické myslenie,
• dobré organizačné schopnosti,
• komunikatívnosť, asertivita, flexibilita,
• spoľahlivosť a zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3818193
Posting date: 25.11.2019
2019-11-25
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Basic wage component (gross) and other rewards: 600 Eur (polovičný úväzok)