We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista/-tka zákazníckej podpory - angličtina
iFix s. r. o.
Miesto práce
Einsteinova 7, Petržalka
Einsteinova 7, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
630 - 1150 €
630 - 1150 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna činnosť, emailová a telefonická komunikácia s koncovými a firemnými zákazníkmi v slovenskom a anglickom jazyku
- Práca v internom evidenčnom systéme spoločnosti
- Spracovávanie prichádzajúcich hovorov a poskytovanie informácií volajúcemu zákazníkovi (práca na infolinke)
- Práca s ekonomickým systémom
- Zabezpečovanie poradenstva a podpory
- Spracovávanie emailov a webchatu
- tvorba reportov za týždeň, mesiac
- nahadzovanie zariadení do systému, evidencia
- iné administratívne činnosti
- Práca v internom evidenčnom systéme spoločnosti
- Spracovávanie prichádzajúcich hovorov a poskytovanie informácií volajúcemu zákazníkovi (práca na infolinke)
- Práca s ekonomickým systémom
- Zabezpečovanie poradenstva a podpory
- Spracovávanie emailov a webchatu
- tvorba reportov za týždeň, mesiac
- nahadzovanie zariadení do systému, evidencia
- iné administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v dynamicky rastúcej spoločnosti
- Platené nadčasy
- Bonusy a prémie
- Zamestnanecké zľavy
- Platené nadčasy
- Bonusy a prémie
- Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
Ako fungujeme?
- pracujeme efektívne a vo vyhradenom čase, takže prespávať u nás nebudeš, pokiaľ sám nechceš
- máme radi výzvy a neuspokojíme sa s priemerom, neustále sa vzdelávame a zlepšujeme
- vieme, že limity sú len v nás, a preto ich bez strachu prekonávame
- makáme tvrdo, ale zároveň sa aj bavíme
Aké vlastnosti vítame?
- že budeš disciplinovaný a splníš to, čo sľúbiš, alebo pre to aspoň urobíš maximum
- že nás aj niečo naučíš, tak ako my naučíme teba
- povieš nám otvorene, keď sa ti niečo nebude páčiť
- nebudeš sa vyhovárať na okolnosti a zmenu k lepšiemu začneš od seba
- budeš sa rozvíjať a spoločne s nami posúvať hranice
- pracujeme efektívne a vo vyhradenom čase, takže prespávať u nás nebudeš, pokiaľ sám nechceš
- máme radi výzvy a neuspokojíme sa s priemerom, neustále sa vzdelávame a zlepšujeme
- vieme, že limity sú len v nás, a preto ich bez strachu prekonávame
- makáme tvrdo, ale zároveň sa aj bavíme
Aké vlastnosti vítame?
- že budeš disciplinovaný a splníš to, čo sľúbiš, alebo pre to aspoň urobíš maximum
- že nás aj niečo naučíš, tak ako my naučíme teba
- povieš nám otvorene, keď sa ti niečo nebude páčiť
- nebudeš sa vyhovárať na okolnosti a zmenu k lepšiemu začneš od seba
- budeš sa rozvíjať a spoločne s nami posúvať hranice
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúca skúsenosť so zákazníckou podporou
- Samostatnosť
- Flexibilita
- Zmysel pre detail
- Schopnosť a ochota sa učiť novým veciam
- Denné využívanie cudzích jazykov v práci (anglický a maďarský)
- Samostatnosť
- Flexibilita
- Zmysel pre detail
- Schopnosť a ochota sa učiť novým veciam
- Denné využívanie cudzích jazykov v práci (anglický a maďarský)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť iFix s r.o. poskytuje od roku 2013 záručný, pozáručný a poistný servis svojim zmluvným partnerom výrobkom Apple, Huawei, Samsung, Xiaomi, Sony, HTC, LG, Blackberry, Asus, Nokia, Lenovo a iných. V súčasnosti má FixServis 25 certifikovaných špecialistov a spolu 60 zamestnancov. Sme poskytovateľom servisu na výrobky väčšiny značiek mobilných telefónov, tabletov, notebookov, počítačov, smarthodiniek, TV, kávovarov a iných elektronických zariadení.
Zároveň predávame široké portfólio náhradných dielov a mobilného príslušenstva online aj v našich kamenných predajniach.
Ak ťa naozaj zaujíma akí sme a čo robíme, pozri si náš online život na Facebook-u alebo Instagrame @fixservis
Zároveň predávame široké portfólio náhradných dielov a mobilného príslušenstva online aj v našich kamenných predajniach.
Ak ťa naozaj zaujíma akí sme a čo robíme, pozri si náš online život na Facebook-u alebo Instagrame @fixservis
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2638912
Posting date: 19.5.2019
2019-05-19
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: iFix s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 630 - 1150 €